Nachtje overgeslagen ? Hoezo ?......was je druk ?Ed schreef:Was nog wat foto's vergeten,ach nachtje overgeslagen.
11-12 sept 2009: 13e Van Z.. tot Z.. Tocht Zeewolde (FL)
Moderators: Moderators, Beheerders
-
Z tot Z
Re: 11-12 sept 2009: 13e Van Z.. tot Z.. Tocht Zeewolde (FL)
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
En het is ook nog mogelijk als estafette (met z'n vieren).Sunny schreef:Wromnie? Het is niet zo dat je tijd verliest met uitkijken over vage paadjes met losliggende stenen of kasseien. Vierentwintig uur lang immer gerade aus over asfalt. Wie wilt dat nou niet? (We kunnen ook beginnen met een halve Z tot Z....Nollie schreef:Oeps....fautjuh...![]()
Zelfs 24 uur zal niet genoeg zijn...denk ik..., maar dan wel graag het overdag gedeelte. Misschien vrijwilligers voor het nachtgedeelte?!)
Nou, dat is helemaal een eitje.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Cornelia

- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Contacteer:
Resultaten, behaald in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomstZ tot Z schreef:Trouwens....we zijn hier toch met échte wandel-die-hards bij elkaar ? De jongste deelnemer dit jaar.....13 jaar !!!!!! en uitgelopen !!!!! Dat laten jullie toch niet op je zitten
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Neuh, da's weer veel te gemakkelijk. Ik vind 55 ook nog wel een behoorlijke afstand. En aangezien ik eigenlijk al had gezegd dat ik niet meer meer dan 40 ging lopen is dat toch alweer mooi 15 km meer!Cornelia schreef:En het is ook nog mogelijk als estafette (met z'n vieren).Sunny schreef:Wromnie? Het is niet zo dat je tijd verliest met uitkijken over vage paadjes met losliggende stenen of kasseien. Vierentwintig uur lang immer gerade aus over asfalt. Wie wilt dat nou niet? (We kunnen ook beginnen met een halve Z tot Z....Nollie schreef:Oeps....fautjuh...![]()
Zelfs 24 uur zal niet genoeg zijn...denk ik..., maar dan wel graag het overdag gedeelte. Misschien vrijwilligers voor het nachtgedeelte?!)
Nou, dat is helemaal een eitje.
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
De Estafette is met z'n 4en Dus: 110/4 = 27,5
Duo lopers is met z'n 2en Dus 110/2 = 55
Opties genoeg (maar rondrijden met een krat bier kan natuurlijk ook
)
Duo lopers is met z'n 2en Dus 110/2 = 55
Opties genoeg (maar rondrijden met een krat bier kan natuurlijk ook
- Rob Keetlaer
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 40+
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-A-721
- Kilometers gelopen: trainen?
- Aantal N4D volbracht: 13
- Volgende wandeltocht: Ken-U-die-mars?
- Kennedymarsen volbracht: C+
- 100+ wandelingen: 11
- Merk wandelschoenen: NB (sinds 4D 2009)
- Contacteer:
Alle Walkers die meegedaan hebben: proficiat! :perfect: Ook Berend: Goed dat je op tijd gestopt bent. Soms is dat zelfs nog knapper dan uitlopen. 
En als ik dan de verhalen lees en de foto's zie, dan begin ik er toch aan te denken... Ik wil hem eigenlijk al jaren lopen; in het begin was-t-ie nog mooi ergens in augustus, maar tegenwoordig in één weekeinde samen met Waalwijk, en die wil ik eigenlijk niet laten schieten.
En als ik dan de verhalen lees en de foto's zie, dan begin ik er toch aan te denken... Ik wil hem eigenlijk al jaren lopen; in het begin was-t-ie nog mooi ergens in augustus, maar tegenwoordig in één weekeinde samen met Waalwijk, en die wil ik eigenlijk niet laten schieten.
Het moet èn leuk èn verantwoord blijven...
- Ed

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: wat lusjes
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Sta er idd bij jou niet op Hans, maar wandelvrienden hebben leuke foto's gemaakt.Z tot Z schreef:Nachtje overgeslagen ? Hoezo ?......was je druk ?Ed schreef:Was nog wat foto's vergeten,ach nachtje overgeslagen.Ik zelf was ook druk....42 uur non-stop....en ook ik ben foto's "vergeten" blijkbaar....want je staat er bij mij niet op volgens mij. Terwijl ik voor mn gevoel toch écht iedereen "tepakken" had aan de finish (behalve de 1e 20), of heb jij jezelf wél terug gezien op : http://www.zie-uzelf.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (ja..dat ben ik)
Facta non verba.
- Truitje

- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
Hoeft toch ook niet, dan doe je het net zo als Marcel het dit jaar gedaan heeft......Rob Keetlaer schreef:Alle Walkers die meegedaan hebben: proficiat! :perfect: Ook Berend: Goed dat je op tijd gestopt bent. Soms is dat zelfs nog knapper dan uitlopen.
- Ed

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: wat lusjes
- Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Ja,gewoon een Z tot Z en Waalwijk erachteraan.Truitje schreef:Hoeft toch ook niet, dan doe je het net zo als Marcel het dit jaar gedaan heeft......Rob Keetlaer schreef:Alle Walkers die meegedaan hebben: proficiat! :perfect: Ook Berend: Goed dat je op tijd gestopt bent. Soms is dat zelfs nog knapper dan uitlopen.
En als ik dan de verhalen lees en de foto's zie, dan begin ik er toch aan te denken... Ik wil hem eigenlijk al jaren lopen; in het begin was-t-ie nog mooi ergens in augustus, maar tegenwoordig in één weekeinde samen met Waalwijk, en die wil ik eigenlijk niet laten schieten.![]()
Facta non verba.
- Anneke
- W4W Expert

- Leeftijd: .
- Kilometers gelopen: 829/3209
- Aantal N4D volbracht: 7¼
- Volgende wandeltocht: NN
Z tot Z schreef:Wat is er tegen om het te proberen ?...finish of niet....het is en blijft een unieke ervaring. En als je van te voren twijfel hebt of het haalbaar is...is de overwinning op jezelf juist de uitdaging.Nollie schreef:Denkutnie....110 in 20 uur ga ik niet halen.....Ed schreef:Jij staat volgend jaar ook te glunderen met je Ztje.Nollie schreef:No thanx...strax krijg ik het in m'n hoofd om in te schrijven......no way....Z tot Z schreef:Z tot Z nu ook op Hyves !!!!!! Wordt vrienden van de Z...tot Z... tocht. Zoek op ztotztocht en kom er bij. De best verzorgde wandeltocht van Nederland verdient meer aandacht en deelnemers. De z tot z verdient het om uit te groeien tot een groots evenement.
....alhoewel er geen Duvel & Palmfabrieken op de route liggen...![]()
Je weet zeker al hoe die positiviteit en enthousiasme werkt op dit forum:
Eerst Joepie met de Maasland FF anders....
Toen Ben, Gery en Cor met de KM5H....
volgend jaar vast een flinke delegatie van W4W bij de Z tot Z
Bij de keerpunten kun je gewoon doorwandelen.
- Rob Keetlaer
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 40+
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-A-721
- Kilometers gelopen: trainen?
- Aantal N4D volbracht: 13
- Volgende wandeltocht: Ken-U-die-mars?
- Kennedymarsen volbracht: C+
- 100+ wandelingen: 11
- Merk wandelschoenen: NB (sinds 4D 2009)
- Contacteer:
Als het schema eruit komt te zie als ik denk, en het lukt me om de eerste helft van het jaar inderdaad te voltooienEd schreef:Ja,gewoon een Z tot Z en Waalwijk erachteraan.Truitje schreef:Hoeft toch ook niet, dan doe je het net zo als Marcel het dit jaar gedaan heeft......Rob Keetlaer schreef:Alle Walkers die meegedaan hebben: proficiat! :perfect: Ook Berend: Goed dat je op tijd gestopt bent. Soms is dat zelfs nog knapper dan uitlopen.
En als ik dan de verhalen lees en de foto's zie, dan begin ik er toch aan te denken... Ik wil hem eigenlijk al jaren lopen; in het begin was-t-ie nog mooi ergens in augustus, maar tegenwoordig in één weekeinde samen met Waalwijk, en die wil ik eigenlijk niet laten schieten.![]()
Het moet èn leuk èn verantwoord blijven...
- Gery
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 49
- Kilometers gelopen: 1
- 100+ wandelingen: 2
Je bent de Doto vergetenBurberany schreef:Z tot Z schreef:Nollie schreef:Wat is er tegen om het te proberen ?...finish of niet....het is en blijft een unieke ervaring. En als je van te voren twijfel hebt of het haalbaar is...is de overwinning op jezelf juist de uitdaging.Ed schreef: Denkutnie....110 in 20 uur ga ik niet halen.....
Ik moet onwijs lachen om die positieve promotie van Z tot Z
![]()
volgend jaar vast een flinke delegatie van W4W bij de Z tot Z![]()
-
Z tot Z
Gewoon doen..Rob Keetlaer schreef:Alle Walkers die meegedaan hebben: proficiat! :perfect: Ook Berend: Goed dat je op tijd gestopt bent. Soms is dat zelfs nog knapper dan uitlopen.
-
Z tot Z
Mijn oprechte excussesEd schreef:Sta er idd bij jou niet op Hans, maar wandelvrienden hebben leuke foto's gemaakt.Z tot Z schreef:Nachtje overgeslagen ? Hoezo ?......was je druk ?Ed schreef:Was nog wat foto's vergeten,ach nachtje overgeslagen.Ik zelf was ook druk....42 uur non-stop....en ook ik ben foto's "vergeten" blijkbaar....want je staat er bij mij niet op volgens mij. Terwijl ik voor mn gevoel toch écht iedereen "tepakken" had aan de finish (behalve de 1e 20), of heb jij jezelf wél terug gezien op : http://www.zie-uzelf.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (ja..dat ben ik)
Laatst gewijzigd door Z tot Z op 20 sep 2009, 23:51, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Z tot Z
Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee "hoe dingen werken op dit forum" , en de namen die u noemt zeggen mij helemaal niets....sorry. Ik zelf ben ook geen wandel fanaat....ik heb zéér slechte knieën....dus al zou ik het willen.Burberany schreef:Z tot Z schreef:Wat is er tegen om het te proberen ?...finish of niet....het is en blijft een unieke ervaring. En als je van te voren twijfel hebt of het haalbaar is...is de overwinning op jezelf juist de uitdaging.Nollie schreef:Denkutnie....110 in 20 uur ga ik niet halen.....Ed schreef:Jij staat volgend jaar ook te glunderen met je Ztje.Nollie schreef:No thanx...strax krijg ik het in m'n hoofd om in te schrijven......no way....Z tot Z schreef:Z tot Z nu ook op Hyves !!!!!! Wordt vrienden van de Z...tot Z... tocht. Zoek op ztotztocht en kom er bij. De best verzorgde wandeltocht van Nederland verdient meer aandacht en deelnemers. De z tot z verdient het om uit te groeien tot een groots evenement.
Ik moet onwijs lachen om die positieve promotie van Z tot Z
![]()
volgend jaar vast een flinke delegatie van W4W bij de Z tot Z![]()
Het is mij idd om onze tocht te doen....die ligt mij (ons) na aan het hart en verdient veel meer dan hem nu toekomt.
De mensen hier die hem gelopen hebben kunnen er over mee praten....en zelfs dan kun je je nauwlijks voorstellen met hoeveel toewijding deze tocht georganiseerd wordt. Huiskamers worden opslag ruimte, mensen met drukke banen stoppen al hun tijd er in, locale ondernemers stellen vrachtwagens met trailers ter beschikking (enig idee wat dat kost?) Motorrijders die hun papieren voor verkeersregelaar halen...alleen voor z tot z, Boeren die hun loods ter beschikking stellen tijdens de oogst !!, vrijwilligers die thuis 200 eieren koken, 4 dagen Flyeren in Nijmegen, mensen die kostbare vakantie dagen opnemen, verzorgingsposten worden opgezet en afgebroken en door de polder heen en weer geraced, honderden kilo's eten wordt voorbereid/klaargemaakt, tonnen aan massagetafels/stoelen/tafels/aggregaten/EHBO koffers/verlichting/koffiezet apparaten etc wordt door de polder gesjouwd, motorijders die 24 uur stapvoets wandelaars in de gaten houden/reserve wandelschoenen worden opgehaald en naar een loper gebracht zodat deze de tocht kan uitlopen/bezemwagens die desnoods mensen thuis afzet/bestuursleden die huilen (oa ik) als de laatste loper binnenkomt begeleidt door 25 toeterende motoren/150 vrijwilligers die 24 uur álles op álles zetten om het de lopers naar de zin te maken/ enz enz enz enz. Nergens in Nederland (of daarbuiten) is er een wandeltocht te vinden waar men met zoveel respect omgaat met de deelnemers, nergens in Nederland is een wandeltocht te vinden waar je zó verzorgt en geholpen wordt om de eindstreep te halen. De verzorging en het respect voor de lopers maken deze tocht uniek in Nederland en ver daarbuiten.....en nu is de tijd dat véél meer wandelaars dat willen beleven. Jullie zijn de wandelaars....zeggen jullie maar wat wij moeten doen.