Danyell schreef:Thunderstick schreef:Danyell schreef:
En wij hebben natuurlijk niet de roltrappen genomen ... tsssssssss, 't zou niet in ons hoofd opkomen!
:^o
Wat nou :^o
Heb jij ons op de roltrappen gezien dan????? Happy hat
Uhhh... hé Danyell, zullen we de foto's van ons op die roltrappen er maar uitlaten dan?
Het was een heerlijk vakantie en wat mij betreft, tja... er moest ook nog wat gewandeld worden.
Zoals hierboven al eerder geschreven was Andorra prachtig, maar ook Barcelona viel me heel erg mee. We liepen best wel hele stukken door de stad, maar de route liep ook langs en door parken en aangezien die meestal wat hoger gelegen waren hadden we steeds een prachtig uitzicht op de stad. Ondanks dat we bijna een hele dag deden over de afstand van 20km, was ons (bewogen) gemiddelde op de eerste dag 5,3km per uur en op de tweede dag 4,9km per uur. Er tussenin veel foto momentjes en pauzes. Niet slecht vond ik zelf! Trouwens de eerste dag was volgens de GPS van Danyell 25km en de tweede dag 22km. Gelukkig hoefden we voor die extra kilometers niet bij te betalen.

De terugreis verliep voorspoedig. De eerste dag (ruim 1000km) bracht het Pandaatje van Danyell ons tot Parijs, waar we nog een nachtje in een hotel verbleven. De tweede dag vetrokken we voor de laatste bijna 500km al om 6.00 uur 's morgens. We wilden proberen voor de ochtendspits voorbij Parijs te komen, maar helaas was de spits toen al begonnen. Wisten wij veel.....

Er was nog een ongeluk gebeurd ook, maar gelukkig voor ons was dat aan de andere kant van de weg.
En de foto's.... ja, weer veel, heel veel......