24-25 apr 2010: KM Euraudax Bollenstreek Haarlem (NH)

Kennedymarsen in de maand april

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Henske

24-25 apr 2010: KM Euraudax Bollenstreek Haarlem (NH)

Bericht door Henske »

Datum: 24 april 2010
Afstand: 80 km (Kennedywalker)
Starttijd: 16:00 uur

Startlocatie

Kunstijsbaan Kennemerland
Carel Reinierspad 52
2024 AV Haarlem

Organisatie
Euradax Bollenstreek
J. Arentsweg 3
1749 HP Warmenhuizen
telefoon: 034-5276905

Omschrijving
Het betreft een groepswandeling, met een constant wandeltempo van 6 km per uur.

Bron: SV de LAT
Rob Keetlaer
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Leeftijd: 40+
Afstand 2025: 50
Loopnummer 2025: 50-A-721
Kilometers gelopen: trainen?
Aantal N4D volbracht: 13
Volgende wandeltocht: Ken-U-die-mars?
Kennedymarsen volbracht: C+
100+ wandelingen: 11
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: NB (sinds 4D 2009)
Contacteer:

Re: 24 apr 2010: Kennedymars Euraudax Bollenstreek Haarlem (NH)

Bericht door Rob Keetlaer »

Aj-aj-aj: ik zag dit gisteren pas: start al om 16:00 uur, terwijl in Ridderkerk pas om 23:00 uur wordt gestart. Rijtijd ongeveer een uur, dus om 15:00 wegrijden is eigenlijk te laat (en is dus na 16 uur wandelen). Klinkt als een uitdaging: dit jaar eerst een keertje een KM binnen de 14 a 15 uur proberen te proppen (wandeltijd: ongeveer 13:20, dus nauwelijks pauzeren), en hopen dat dat daarna ook in Ridderkerk gaat lukken. [-o<
Het moet èn leuk èn verantwoord blijven...
langehalen
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 50-
Kilometers gelopen: -
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 30
Merk wandelschoenen: ACICS

Bericht door langehalen »

Rob Keetlaer schreef:Aj-aj-aj: ik zag dit gisteren pas: start al om 16:00 uur, terwijl in Ridderkerk pas om 23:00 uur wordt gestart. Rijtijd ongeveer een uur, dus om 15:00 wegrijden is eigenlijk te laat (en is dus na 16 uur wandelen). Klinkt als een uitdaging: dit jaar eerst een keertje een KM binnen de 14 a 15 uur proberen te proppen (wandeltijd: ongeveer 13:20, dus nauwelijks pauzeren), en hopen dat dat daarna ook in Ridderkerk gaat lukken. [-o<
Als je om half 3 uit Ridderkerk vertrekt en dus om 2 uur binnen bent, dan heb je toch in totaal 15 uur over deze tocht gedaan.Je wandeltijd is 13 uur 20 minuten, dan heb je ruim anderhalf tijd om te pauzeren.Nauwelijks pauzeren doen die gasten die in de voorhoede lopen(waaronder af en toe ik).
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).

CC 384.
Voy con Dios
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag

Bericht door Voy con Dios »

Rob Keetlaer schreef:Aj-aj-aj: ik zag dit gisteren pas: start al om 16:00 uur, terwijl in Ridderkerk pas om 23:00 uur wordt gestart. Rijtijd ongeveer een uur, dus om 15:00 wegrijden is eigenlijk te laat (en is dus na 16 uur wandelen). Klinkt als een uitdaging: dit jaar eerst een keertje een KM binnen de 14 a 15 uur proberen te proppen (wandeltijd: ongeveer 13:20, dus nauwelijks pauzeren), en hopen dat dat daarna ook in Ridderkerk gaat lukken. [-o<
Daarna in de bollenstreek bedoel je?!
En daarna weer vanaf de KM Bollenstreek in je auto naar huis... Wako
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Danyell
Beheerder
Beheerder
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: 39.057
Aantal N4D volbracht: 15
Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
Kennedymarsen volbracht: 18
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Saucony
Mood: Vrolijk
Contacteer:

Bericht door Danyell »

Nee hij bedoelt eerst een keer een KM proberen in 14 à 15 uur (in maart of begin april of zo).
Daarna hopen dat dat in Ridderkerk ook lukt.
En direct dáárna de Bollenstreek.

En nee, dan hoop ik hem ook niet tegen te komen in z'n auto ... :lol: :-"
Alleen, maar niet eenzaam
Rob Keetlaer
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Contacteer:

langehalen-snelthuis schreef:Als je om half 3 uit Ridderkerk vertrekt en dus om 2 uur binnen bent, dan heb je toch in totaal 15 uur over deze tocht gedaan.Je wandeltijd is 13 uur 20 minuten, dan heb je ruim anderhalf tijd om te pauzeren.Nauwelijks pauzeren doen die gasten die in de voorhoede lopen(waaronder af en toe ik).
Anderhalf uur pauzeren is voor mij tegenwoordig weinig, en in dit geval heb ik nog minder, zie hieronder, en houd rekening met vertraging onderweg...! Ik neem meestal minstens het dubbele (waarom denk je dat ik altijd in de achterhoede binnenkom? ;) ).
Danyell schreef:Nee hij bedoelt eerst een keer een KM proberen in 14 à 15 uur (in maart of begin april of zo).
Danyell, jij snapt wat ik bedoelde. In de bollenstreek heb ik waarschijnlijk een paar uur meer (totaal ongeveer 16 uur, het is per slot van rekening nog steeds Euraudax).
Danyell schreef:En nee, dan hoop ik hem ook niet tegen te komen in z'n auto ... :lol: :-"
Wandeltochten doe ik niet in een auto... maar op mijn wandelschoenen :D

En ter geruststelling aan alle andere weggebruikers: na twee nachten niet slapen ga ik natuurlijk niet direct zelf achter het stuur zitten. Dan moet er eerst goed uitgerust (geslapen) worden. Iets in de trant van: het klokje rond. Eventuele ritjes voordat ik kan gaan slapen gebeuren dan met het OV, of in de eigen auto maar met een andere chauffeur (familie die bij de finish stond bijvoorbeeld).

Na één nachttocht slaap ik normaliter ook minstens een uur (vaak ook langer) voordat ik ga rijden. Ziedaar nog wat extra benodigde tijd tussen die twee KM-en. Dat, samen met een krappe tijd voor de tweede: dat gaat gewoon niet lukken dit jaar... Één dubbeltje minder dit jaar :(
Appie
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 25000+
Volgende wandeltocht: Billy Turf
Kennedymarsen volbracht: 58
100+ wandelingen: 34
Aantal 11 steden gelopen: 10
Merk wandelschoenen: asics +saucony
Mood: Gewoon
Contacteer:

Bericht door Appie »

Rob Keetlaer schreef:
langehalen-snelthuis schreef:Als je om half 3 uit Ridderkerk vertrekt en dus om 2 uur binnen bent, dan heb je toch in totaal 15 uur over deze tocht gedaan.Je wandeltijd is 13 uur 20 minuten, dan heb je ruim anderhalf tijd om te pauzeren.Nauwelijks pauzeren doen die gasten die in de voorhoede lopen(waaronder af en toe ik).
Anderhalf uur pauzeren is voor mij tegenwoordig weinig, en in dit geval heb ik nog minder, zie hieronder, en houd rekening met vertraging onderweg...! Ik neem meestal minstens het dubbele (waarom denk je dat ik altijd in de achterhoede binnenkom? ;) ).
Danyell schreef:Nee hij bedoelt eerst een keer een KM proberen in 14 à 15 uur (in maart of begin april of zo).
Danyell, jij snapt wat ik bedoelde. In de bollenstreek heb ik waarschijnlijk een paar uur meer (totaal ongeveer 16 uur, het is per slot van rekening nog steeds Euraudax).

Danyell schreef:En nee, dan hoop ik hem ook niet tegen te komen in z'n auto ... :lol: :-"
Wandeltochten doe ik niet in een auto... maar op mijn wandelschoenen :D

En ter geruststelling aan alle andere weggebruikers: na twee nachten niet slapen ga ik natuurlijk niet direct zelf achter het stuur zitten. Dan moet er eerst goed uitgerust (geslapen) worden. Iets in de trant van: het klokje rond. Eventuele ritjes voordat ik kan gaan slapen gebeuren dan met het OV, of in de eigen auto maar met een andere chauffeur (familie die bij de finish stond bijvoorbeeld).

Na één nachttocht slaap ik normaliter ook minstens een uur (vaak ook langer) voordat ik ga rijden. Ziedaar nog wat extra benodigde tijd tussen die twee KM-en. Dat, samen met een krappe tijd voor de tweede: dat gaat gewoon niet lukken dit jaar... Één dubbeltje minder dit jaar :(
Emmeloord en Mergelland is een dubbeltje met een hele nacht rust er tussen of telt het dan niet? :P
Rob Keetlaer
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Contacteer:

Appie schreef:Emmeloord en Mergelland is een dubbeltje met een hele nacht rust er tussen of telt het dan niet? :P
Ik denk dat ik hem dan niet mee zou tellen. Maar...:
Eerste 115km gaan in groepsverband.
Het wandeltempo ligt tussen de 6,5 en 7 km per uur. (site van de LAT)
Daar zit hem het probleem. Ik kan op de langere afstanden (ongeveer 60+) niet over de 6 km/u heen, dus als dat moet bij een tocht dan zul je me daar niet aan de start zien verschijnen. Theoretische vraag dus, tot nu toe.
Maar als het had gekund had het wel een leuke combo geweest!
Plaats reactie

Terug naar “Kennedymarsen in april”