Komt de 30 daar ook langs?Ruud schreef:Je beleving is juist en is er een prima rustplaats aan het water verdwenen.Berend-Botje schreef:In mijn beleving was-is het een grind-zandweg (nu bedoel ik het eerste stukje) Ik vond het een aardige moddepoel met die waterslangen bij de zandwinning. maar mss was het gewwon ene laag zand op de weg ?
Route wijzigingen 94e Vierdaagse
Moderators: Moderators, Beheerders
- Bill de oud naut
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Re: Route wijzigingen 94e Vierdaagse
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
-
tevA Tilly
Ja, de 30 komt daar ook langs. En het is gewoon een asfaltweg, er ligt inderdaad wel wat zand op maar dat kan niet anders met die zandwagens die normaal gesproken af en aan rijden.Bill de oud naut schreef:Komt de 30 daar ook langs?Ruud schreef:Je beleving is juist en is er een prima rustplaats aan het water verdwenen.Berend-Botje schreef:In mijn beleving was-is het een grind-zandweg (nu bedoel ik het eerste stukje) Ik vond het een aardige moddepoel met die waterslangen bij de zandwinning. maar mss was het gewwon ene laag zand op de weg ?
En voor de rest is het een weg die veel gebruikt wordt door de fietsers in de zomer, op zoek naar een mooi plekje om te gaan liggen zonnen. Dat is namelijk heel wat korter dan de normale weg
- Voy con Dios

- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Zei er iemand "asfalt"? "300 meter extra asfalt"?! 
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Ruud
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 78
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 25
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Maike je bent je roeping misgelopen.Voy con Dios schreef:Zei er iemand "asfalt"? "300 meter extra asfalt"?!
Is er bij jullie niet ergens een asfaltproductiebedrijf
Kijken of we volgende week een beetje makkelijk doorkomen
- Voy con Dios

- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Ha, ik heb het veuls te mooi bij de EO.Ruud schreef:Maike je bent je roeping misgelopen.Voy con Dios schreef:Zei er iemand "asfalt"? "300 meter extra asfalt"?!
Is er bij jullie niet ergens een asfaltproductiebedrijf
Daar blijf ik tot mijn pensioen! O:)
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
-
bakfiets
kan me geen zandweg meer voor de geest halen van vorig jaar. (daarom nu maar weer lopen)
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Afstand 2025: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
- Mood: Vrolijk
Ja,je kon er ook zo heerlijk wild plassen enz. 
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
- peterc
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 75
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 10000
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 13
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Contacteer:
Dan is dat bij deze ook afgelopen, wat bedoel je met enz (ook wild poepen) [-XJan Woordes schreef:Ja,je kon er ook zo heerlijk wild plassen enz.
- despier
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 16500
- Aantal N4D volbracht: 15¼
- Kennedymarsen volbracht: 100
- 100+ wandelingen: 11
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Brooks
- Mood: Blij
Het is daar inderdaad wel een mooie plek voor O:)peterc schreef:Dan is dat bij deze ook afgelopen, wat bedoel je met enz (ook wild poepen) [-XJan Woordes schreef:Ja,je kon er ook zo heerlijk wild plassen enz.
Nuntius Transmittendus
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Afstand 2025: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
Door mijn jarenlange bemesting zijn mede hier de bomen en struiken zo hard gegroeid 
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
- arbasco
- Nieuwe W4W'er

- Leeftijd: 39
- Afstand 2025: 50KM
- Loopnummer 2025: 50-C-634
- Kilometers gelopen: 5
- Aantal N4D volbracht: 9
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon
Vandaar die modderpoel!Jan Woordes schreef:Ja,je kon er ook zo heerlijk wild plassen enz.
- Otto
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 45
- Afstand 2025: 55
- Loopnummer 2025: 50-B-442
- Kilometers gelopen: trainen?
- Aantal N4D volbracht: 12
- Volgende wandeltocht: de omloop
- Kennedymarsen volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa/newbalance
was het al besproken dat de wedren ook op de schop is gegaan......40km op de wedren en de 50 naar het julianaplein?
Maandag 8 maart
De eerste termijn van inschrijving is gesloten. In totaal hebben we al 29.665 deelnemers geregistreerd en dat zijn er 1668 meer dan in 2009. Het ziet er dus naar uit dat we wederom op een loting afstevenen. En op 6 maart start de tweede inschrijvingstermijn die duurt tot en met vrijdag 9 april. Ik ben benieuwd of de belangstelling zich ook dan op dezelfde manier aftekent. En ja, het is 1 maart geweest, en dat betekent dat alle aanvragen voor vergunningen de deur uit zijn. Dat heeft heel veel voorbereidend werk gekost. Alle parcoursen zijn opnieuw minutieus vastgelegd, alle voorzieningen op en aan de routes zijn voorbereid en er zijn exacte tekeningen van de inrichting van de start- en finishlocatie ingediend. Met name de inrichting van de start- en finishlocatie is behoorlijk gewijzigd. Onder meer naar aanleiding van de onhandige inrichting van met name de 40 km bureaus vorig jaar.
Alle 40 km bureaus zijn nu voorzien op het grote plein van de Wedren, gedeeltelijk op de plaats waar voorheen de 50 km bureaus stonden en gedeeltelijk op de plaats waar voorheen New Balance stond.
New Balance komt op de plek waar de organisatietent (Centrale Administratie) stond en de organisatietent verhuist naar de overkant en wordt geplaatst naast de informatiestand.
De 50 km bureaus verhuizen naar het Julianaplein en komen daar samen met de 30 km bureaus te staan. Er is op deze manier ook een wat meer logische spreiding tussen het ene plein en het andere, waarbij de wandelaars circa ‘fifty-fifty' over beide pleinen zijn verdeeld. Belangrijk is ook te melden dat de massagedienst komt te werken in het Julianapark, achter de grote Rode Kruis tent. Daarmee is een clustering bereikt van de geneeskundige en verzorgende functies en kan met meer efficiency worden gewerkt.
Maandag 8 maart
De eerste termijn van inschrijving is gesloten. In totaal hebben we al 29.665 deelnemers geregistreerd en dat zijn er 1668 meer dan in 2009. Het ziet er dus naar uit dat we wederom op een loting afstevenen. En op 6 maart start de tweede inschrijvingstermijn die duurt tot en met vrijdag 9 april. Ik ben benieuwd of de belangstelling zich ook dan op dezelfde manier aftekent. En ja, het is 1 maart geweest, en dat betekent dat alle aanvragen voor vergunningen de deur uit zijn. Dat heeft heel veel voorbereidend werk gekost. Alle parcoursen zijn opnieuw minutieus vastgelegd, alle voorzieningen op en aan de routes zijn voorbereid en er zijn exacte tekeningen van de inrichting van de start- en finishlocatie ingediend. Met name de inrichting van de start- en finishlocatie is behoorlijk gewijzigd. Onder meer naar aanleiding van de onhandige inrichting van met name de 40 km bureaus vorig jaar.
Alle 40 km bureaus zijn nu voorzien op het grote plein van de Wedren, gedeeltelijk op de plaats waar voorheen de 50 km bureaus stonden en gedeeltelijk op de plaats waar voorheen New Balance stond.
New Balance komt op de plek waar de organisatietent (Centrale Administratie) stond en de organisatietent verhuist naar de overkant en wordt geplaatst naast de informatiestand.
De 50 km bureaus verhuizen naar het Julianaplein en komen daar samen met de 30 km bureaus te staan. Er is op deze manier ook een wat meer logische spreiding tussen het ene plein en het andere, waarbij de wandelaars circa ‘fifty-fifty' over beide pleinen zijn verdeeld. Belangrijk is ook te melden dat de massagedienst komt te werken in het Julianapark, achter de grote Rode Kruis tent. Daarmee is een clustering bereikt van de geneeskundige en verzorgende functies en kan met meer efficiency worden gewerkt.
- Cornelia

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Contacteer:
Wel vreemd is dat er in z'n weblog uitgebreid aandacht word besteed maar de plattegrond van 2009 nog op de web-site staat.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- pietman
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: ??
- Aantal N4D volbracht: eeh
- Volgende wandeltocht: nijmegen!
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Meindle
- Contacteer:
kan wel zijn, maar nu kom je langs het pannekoekhuis, met live muziek, vind ik toch leuker dan zandzuigers......en hier kun je plassen, poepen, eten, drinken, dansen, dus wat wil je meer, is een goede wijziging vind ik persoonlijk.Ruud schreef:Je beleving is juist en is er een prima rustplaats aan het water verdwenen.Berend-Botje schreef:In mijn beleving was-is het een grind-zandweg (nu bedoel ik het eerste stukje) Ik vond het een aardige moddepoel met die waterslangen bij de zandwinning. maar mss was het gewwon ene laag zand op de weg ?
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Zei er iemand pannenkoeken?!pietman schreef:kan wel zijn, maar nu kom je langs het pannekoekhuis, met live muziek, vind ik toch leuker dan zandzuigers......en hier kun je plassen, poepen, eten, drinken, dansen, dus wat wil je meer, is een goede wijziging vind ik persoonlijk.