Het was wel zwaar, tussen de Reigerhorst en Wessem veels te veel regen gehad. Mijn sokken waren er zeiknat van. Maar uiteindelijk om 00:51 binnen gekomen, netjes op tijd.
Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!
Moderators: Moderators, Beheerders

Welkom hier PerijnPerijn schreef:In Sittard heb ik mijn 10e kennedymars gelopen. Ben nu dan eindelijk Super Kennedy Walker
Het was wel zwaar, tussen de Reigerhorst en Wessem veels te veel regen gehad. Mijn sokken waren er zeiknat van. Maar uiteindelijk om 00:51 binnen gekomen, netjes op tijd.

Jij weet in ieder geval hoe het hoort!Perijn schreef:Maar uiteindelijk om 00:51 binnen gekomen, netjes op tijd.

Maar ik heb van Pingu gehoord dat de regen wel meeviel. Hij had een half uur met regenbroek gelopen en de rest viel mee.Carola schreef:Welkom hier PerijnPerijn schreef:In Sittard heb ik mijn 10e kennedymars gelopen. Ben nu dan eindelijk Super Kennedy Walker
Dan heb je bij ons in de buurt gelopen. Wij hadden ook tussen Reigerhorst en Wessem de vele regen. En dan heb je op het eind bij Cor (Pingu op dit forum) en Guus gelopen, zij waren ook rond jouw tijd binnen. Iemand uit mijn omgeving, Henk, zal je dan ook wel gezien hebben hij was een paar minuten daarvoor binnen.

Gery schreef:Maar ik heb van Pingu gehoord dat de regen wel meeviel. Hij had een half uur met regenbroek gelopen en de rest viel mee.Carola schreef:Welkom hier PerijnPerijn schreef:In Sittard heb ik mijn 10e kennedymars gelopen. Ben nu dan eindelijk Super Kennedy Walker
Dan heb je bij ons in de buurt gelopen. Wij hadden ook tussen Reigerhorst en Wessem de vele regen. En dan heb je op het eind bij Cor (Pingu op dit forum) en Guus gelopen, zij waren ook rond jouw tijd binnen. Iemand uit mijn omgeving, Henk, zal je dan ook wel gezien hebben hij was een paar minuten daarvoor binnen.

Ik heb het eerste deel nog gemist van de regen omdat ik toen nog aan het rusten/schuilen was op het 38km punt, maar toen het droog leek ben ik toch gaan lopen en die regen, ondanks dat het niet veel was, was wel heel naar en meer dan genoeg om natte sokken te krijgen. Maar gelukkig was na Thorn alles weer droog en behandeld en ging het daarna iets makkelijker.Carola schreef: Ja je hebt regen én regenInderdaad vanaf 38 km voor ons regende het hard. Regenjas aan gedaan en plu opgehad. Daarna regende het zachtjes maar gestaag door. Toen we in Maasbracht in een cafe zaten begon het weer harder te regenen. Ik heb vrij lang mijn regenjas aan gehad. Pas vlak voor Thorn kwam de zon er weer door en werd het echt droog.

Dat kan je nou wel zeggen, maar uit het verslag van Carola, zie haar voorlaatste foto blijkt het tegendeel tong .Wandelgidsje schreef: @Bosso, zo zwaar was dat vertroetelen ook niet. Het bewijs staat op een van de laatste foto's