Grote kans namelijk dat ze na een nachtje slapen een paar uur lang in mijn wang te zien zijn.....
Afschaffing barcodekaart / overgang naar polsbandje
Moderators: Moderators, Beheerders
- De Haagse Règâh
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 52
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Re: Afschaffing barcodekaart
Hopen dat ze in reliëf letters mijn loopnummer zetten.
Grote kans namelijk dat ze na een nachtje slapen een paar uur lang in mijn wang te zien zijn.....
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
- Dennis
- W4W Freak

- Leeftijd: 57
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 16
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Vrolijk
De marsleider heeft er weer een stukje over geschreven.
http://www.4daagse.nl/index.php/nl/nieu ... eider.html
http://www.4daagse.nl/index.php/nl/nieu ... eider.html
De auto is een onmisbaar hulpmiddel bij het zoeken naar een parkeerplaats.
- williamk
- W4W Freak

- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50 b 659
- Kilometers gelopen: te veel
- Aantal N4D volbracht: 10
- Volgende wandeltocht: goudenkruis dragers tocht nijmegen
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: new balance
- Mood: Blij
ik ben blij dat ik dit jaar niet mee loop met de vierdaagse. Je mag eigenlijk niks dit jaar. Je moet gewoon lopen. Niet vervelend doen. Niet af snijden. Mischien gaan ze volgend jaar wel kleding voorschriften invoeren. En leger broek met de een t-shirt in de kleur van de route. Ik heb me erg geergerd aan het stukje van de marsleideer. Je mag niks. Ik vndt dat hij niet denkt aan de wandelaar.
lopen is niet het aankomen maar het onderweg zijn
- Brechje
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 35
- Afstand 2025: 40
- Loopnummer 2025: 40-R-508
- Kilometers gelopen: 521
- Aantal N4D volbracht: 5
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Overdrijven is ook een vak.....williamk schreef:ik ben blij dat ik dit jaar niet mee loop met de vierdaagse. Je mag eigenlijk niks dit jaar. Je moet gewoon lopen. Niet vervelend doen. Niet af snijden. Mischien gaan ze volgend jaar wel kleding voorschriften invoeren. En leger broek met de een t-shirt in de kleur van de route. Ik heb me erg geergerd aan het stukje van de marsleideer. Je mag niks. Ik vndt dat hij niet denkt aan de wandelaar.
Als de zon van binnen schijnt is het altijd mooi weer
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 36
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 9
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Ecco
Als je kijkt naar het reglement van de 4daagse zijn er ook kledingvoorschriften. Je mag je namelijk niet aanstootgevend kleden.... :-kwilliamk schreef:ik ben blij dat ik dit jaar niet mee loop met de vierdaagse. Je mag eigenlijk niks dit jaar. Je moet gewoon lopen. Niet vervelend doen. Niet af snijden. Mischien gaan ze volgend jaar wel kleding voorschriften invoeren. En leger broek met de een t-shirt in de kleur van de route. Ik heb me erg geergerd aan het stukje van de marsleideer. Je mag niks. Ik vndt dat hij niet denkt aan de wandelaar.
Ik denk dat als je een evenement organiseert waar 40.000 mensen aan meedoen en je daarmee ook nog eens tig feestende mensen en bezoekers aantrekt, je op alle punten moet blijven nadenken over verbeteringen. En dit kan zo'n verbetering zijn. We gaan het meemaken over 1,5 maand. Ik maak me er niet druk om. Rood matcht leuk met mijn outfitjes (op één dag na dan)....
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Er mag nog veel meer niet. En dat heeft nooit gemogen, dus het is niet iets wat dit jaar ineens allemaal niet mag. De reglementen zijn altijd al uitgebreid beschreven geweest.williamk schreef:ik ben blij dat ik dit jaar niet mee loop met de vierdaagse. Je mag eigenlijk niks dit jaar. Je moet gewoon lopen. Niet vervelend doen. Niet af snijden. Mischien gaan ze volgend jaar wel kleding voorschriften invoeren. En leger broek met de een t-shirt in de kleur van de route. Ik heb me erg geergerd aan het stukje van de marsleideer. Je mag niks. Ik vndt dat hij niet denkt aan de wandelaar.
Je mag er geen wedstrijd van maken, je mag niet meelopen als je uitgeloot bent, je mag je inschrijving niet aan iemand anders overdragen, je kan je geld niet terugkrijgen als je onverhoopt niet meedoet, je moet altijd met tenminste 1 voet aan de grond blijven, je mag geen gebruik maken van een fiets, je mag niet snel wandelen, niet Nordic walken, niet joggen of hardlopen, je mag je medewandelaars niet passeren als je ze daarmee hindert, je mag niet je eigen route verzinnen, je mag je politieke voorkeur niet duidelijk aangeven, je mag je niet aanstootgevend gedragen of kleden, je mag je hond niet meenemen, je mag je radio niet te hard aan hebben, je mag geen reclame maken, je mag onderweg geen vuurwerk afsteken of brand stichten, je mag je bovenlichaam niet ontbloten, je moet je op tijd aan- en afmelden, als je uitgevallen bent mag je de volgende dag niet meer starten en het ergste van alles: je mag niet eens doping gebruiken. BeLACHelijk allemaal zeg.......
- Brechje
- W4W Getalenteerd

Gelukkig mag je wel liedjes zingen...Sunny schreef:Er mag nog veel meer niet. En dat heeft nooit gemogen, dus het is niet iets wat dit jaar ineens allemaal niet mag. De reglementen zijn altijd al uitgebreid beschreven geweest.
Je mag er geen wedstrijd van maken, je mag niet meelopen als je uitgeloot bent, je mag je inschrijving niet aan iemand anders overdragen, je kan je geld niet terugkrijgen als je onverhoopt niet meedoet, je moet altijd met tenminste 1 voet aan de grond blijven, je mag geen gebruik maken van een fiets, je mag niet snel wandelen, niet Nordic walken, niet joggen of hardlopen, je mag je medewandelaars niet passeren als je ze daarmee hindert, je mag niet je eigen route verzinnen, je mag je politieke voorkeur niet duidelijk aangeven, je mag je niet aanstootgevend gedragen of kleden, je mag je hond niet meenemen, je mag je radio niet te hard aan hebben, je mag geen reclame maken, je mag onderweg geen vuurwerk afsteken of brand stichten, je mag je bovenlichaam niet ontbloten, je moet je op tijd aan- en afmelden, als je uitgevallen bent mag je de volgende dag niet meer starten en het ergste van alles: je mag niet eens doping gebruiken. BeLACHelijk allemaal zeg.......![]()
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Contacteer:
Je mag thuis blijven, hoor ...Sunny schreef:Er mag nog veel meer niet. En dat heeft nooit gemogen, dus het is niet iets wat dit jaar ineens allemaal niet mag. De reglementen zijn altijd al uitgebreid beschreven geweest.williamk schreef:ik ben blij dat ik dit jaar niet mee loop met de vierdaagse. Je mag eigenlijk niks dit jaar. Je moet gewoon lopen. Niet vervelend doen. Niet af snijden. Mischien gaan ze volgend jaar wel kleding voorschriften invoeren. En leger broek met de een t-shirt in de kleur van de route. Ik heb me erg geergerd aan het stukje van de marsleideer. Je mag niks. Ik vndt dat hij niet denkt aan de wandelaar.
Je mag er geen wedstrijd van maken, je mag niet meelopen als je uitgeloot bent, je mag je inschrijving niet aan iemand anders overdragen, je kan je geld niet terugkrijgen als je onverhoopt niet meedoet, je moet altijd met tenminste 1 voet aan de grond blijven, je mag geen gebruik maken van een fiets, je mag niet snel wandelen, niet Nordic walken, niet joggen of hardlopen, je mag je medewandelaars niet passeren als je ze daarmee hindert, je mag niet je eigen route verzinnen, je mag je politieke voorkeur niet duidelijk aangeven, je mag je niet aanstootgevend gedragen of kleden, je mag je hond niet meenemen, je mag je radio niet te hard aan hebben, je mag geen reclame maken, je mag onderweg geen vuurwerk afsteken of brand stichten, je mag je bovenlichaam niet ontbloten, je moet je op tijd aan- en afmelden, als je uitgevallen bent mag je de volgende dag niet meer starten en het ergste van alles: je mag niet eens doping gebruiken. BeLACHelijk allemaal zeg.......![]()
Alleen, maar niet eenzaam
- Sunny

- Contacteer:
Nee hoor, ik weet waar ik aan begin. En ik vind het prima dat er regeltjes zijn! Ik hou me er wel gewoon aan (alleen bij het dopingregelement zien we voor het gemak het een en ander over het hoofdDanyell schreef:Je mag thuis blijven, hoor ...![]()
- peterc
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 75
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 10000
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 13
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Contacteer:
Vallen de smarties en biertjes ook onder doping

- Sunny

- Contacteer:
Voor zover ik het heb kunnen vinden niet. (Maar het is nogal een zoektocht in het oerwoud van het dopingreglement)peterc schreef:Vallen de smarties en biertjes ook onder doping![]()
P1. Alcohol
Alcohol (ethanol) is alleen binnen wedstrijdverband verboden in de onderstaande sporten.
Detectie zal worden uitgevoerd door adem- en/of bloedanalyse. De voor de sport geldende
grenswaarde (bloedwaarde) is 0,10 g/l.
Autosport
Bowling
Handboogschieten
Karate
Kegelen
Luchtvaart
Moderne vijfkamp (alleen bij schietonderdelen)
Motorsport
Powerboaten
De Vierdaagse is geen wedstrijd, plus "Wandelen" wordt niet vermeld. Dus mag er bier gedronken worden!
En ook de woorden "Pijnstiller", "Ibuprofen" en "Paracetamol" komen niet in de dopinglijst voor. Ik denk dus dat we veilig zijn voor de dopingcontrole!
- Ineke61

- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Contacteer:
En ik vind, dat je "ik vind" zonder t moet schrijven, dat is ook een regel! (als we toch moeten zeuren
)
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 36
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 9
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Ecco
Voor degene die alle recepturen wil nakijken ... (En voordat we de 'Roze-Pillen-discussie' weer krijgen ... )
http://www.knvvl.nl/uploads/images/I0pC ... t_2010.pdf
- Brechje
- W4W Getalenteerd

Gelukkig de endorfine staat er ook niet tussen! Ga ik daar weer lekker op lopen dit jaar.Maaike schreef:Voor degene die alle recepturen wil nakijken ... (En voordat we de 'Roze-Pillen-discussie' weer krijgen ... )
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
William,eindelijk weer een Marsleider,die maatregelen neemt o.a tegen het afsnijden,het correct dragen van kleding op de routes enz.williamk schreef:ik ben blij dat ik dit jaar niet mee loop met de vierdaagse. Je mag eigenlijk niks dit jaar. Je moet gewoon lopen. Niet vervelend doen. Niet af snijden. Mischien gaan ze volgend jaar wel kleding voorschriften invoeren. En leger broek met de een t-shirt in de kleur van de route. Ik heb me erg geergerd aan het stukje van de marsleideer. Je mag niks. Ik vndt dat hij niet denkt aan de wandelaar.
Hoe groter de massa bij evenementen is hoe meer misdragingen voor komen,dat hier tegen opgetreden wordt heeft mijn instemming.
Bij inschrijving accepteert elke deelnemer de voorwaarden van de organisatie.Ben je het hiermee niet eens dan dien je niet in te schrijven voor de Vierdaagse.Zo simpel liggen de zaken.
Hoe kan je gaan ergeren als niet deelnemer dit jaar aan het stukje van de marsleider komt bij mij vreemd over.
De marsleider trekt alleen de touwtjes terecht strakker aan.
Zolang ik de Vierdaagse meeloopt worden er kledingvoorschriften gehanteerd en dient men zich correct te gdragen.
Bovendien is volgens de organisatie het Vierdaagsekruis een prestatiekruis en dient niet verkregen te worden door te sjoemelen.
De marsleider neemt hier terecht de juiste maatregelen met het instellen van het polsbandje.
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..