Nee dat komt door dat afplakkenLonkie schreef:de buurvrouwen van teus hebben nooit blaren...Sunny schreef:Ik denk dat de buurvrouwen van Teus om 10 uur nog niet wakker zijn.....Bill de oud naut schreef:Allemaal prachtig, maar wie moet er afgeplakt worden, andere jaren stonden ze in de rij, maar ja nu met tv erbij en zo errug vroegwordt het wat minder.![]()
Blauwe maandag 2010 - Tapen
Moderators: Moderators, Beheerders
- Bill de oud naut
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Re: Blauwe maandag 2010
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
- Bill de oud naut

- Contacteer:
Kijk dan maar eens op mijn site 4-daagse 2008 bij maandag.Lonkie schreef:lezen billBill de oud naut schreef:Nee dat komt door dat afplakkenLonkie schreef:de buurvrouwen van teus hebben nooit blaren...Sunny schreef:Ik denk dat de buurvrouwen van Teus om 10 uur nog niet wakker zijn.....Bill de oud naut schreef:Allemaal prachtig, maar wie moet er afgeplakt worden, andere jaren stonden ze in de rij, maar ja nu met tv erbij en zo errug vroegwordt het wat minder.![]()
![]()
,wij hebben nooit blaren,dusssssssssssssssssss hoeven we ook niet bij jouw te komen tapen,straks tape je mijn malibu af...
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 36
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 9
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Ecco
Willen ze per se filmen op de wedren? Een wedren om 10 uur 's maandagsmorgen zijn denk ik niet echt sfeerbeelden...
Kunnen ze niet naar de camping komen? Heb je gelijk leuke ontwakingsrituelen en mss heb je dan meer gegadigden...
Kunnen ze niet naar de camping komen? Heb je gelijk leuke ontwakingsrituelen en mss heb je dan meer gegadigden...
- Bill de oud naut

- Contacteer:
Nee ze willen op de Wedren want daar gebeurd het normaal ook en dat is wat ze willen natuurlijk, het gaat er om wat ik doe denk ik en op de camping kom ik alleen paling brengen en een biertje doen.Maaike schreef:Willen ze per se filmen op de wedren? Een wedren om 10 uur 's maandagsmorgen zijn denk ik niet echt sfeerbeelden...
-
marsvrouwtje
....eeh...deze buurvrouw wel hoor... en over het algemeen is ze ook vaak vroeg wakker...Lonkie schreef:de buurvrouwen van teus hebben nooit blaren...Sunny schreef:Ik denk dat de buurvrouwen van Teus om 10 uur nog niet wakker zijn.....Bill de oud naut schreef:Allemaal prachtig, maar wie moet er afgeplakt worden, andere jaren stonden ze in de rij, maar ja nu met tv erbij en zo errug vroegwordt het wat minder.![]()
- Bill de oud naut

- Contacteer:
Zorg maar dat je er bent om 10 uur wel zelf tape meenemen en ik doe de rest.marsvrouwtje schreef:....eeh...deze buurvrouw wel hoor... en over het algemeen is ze ook vaak vroeg wakker...Lonkie schreef:de buurvrouwen van teus hebben nooit blaren...Sunny schreef:Ik denk dat de buurvrouwen van Teus om 10 uur nog niet wakker zijn.....Bill de oud naut schreef:Allemaal prachtig, maar wie moet er afgeplakt worden, andere jaren stonden ze in de rij, maar ja nu met tv erbij en zo errug vroegwordt het wat minder.![]()
-
marsvrouwtje
Als ze dan maar alleen m'n voeten filmen!!!!Bill de oud naut schreef:Zorg maar dat je er bent om 10 uur wel zelf tape meenemen en ik doe de rest.marsvrouwtje schreef:....eeh...deze buurvrouw wel hoor... en over het algemeen is ze ook vaak vroeg wakker...Lonkie schreef:de buurvrouwen van teus hebben nooit blaren...Sunny schreef:Ik denk dat de buurvrouwen van Teus om 10 uur nog niet wakker zijn.....Bill de oud naut schreef:Allemaal prachtig, maar wie moet er afgeplakt worden, andere jaren stonden ze in de rij, maar ja nu met tv erbij en zo errug vroegwordt het wat minder.![]()
- De Haagse Règâh

- Leeftijd: 52
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Contacteer:
Zoals Bill je laat zitten wanneer hij taped kan het niet anders dan dat er ook een stuk kont in beeld komt hoor....marsvrouwtje schreef:Als ze dan maar alleen m'n voeten filmen!!!!Bill de oud naut schreef:Zorg maar dat je er bent om 10 uur wel zelf tape meenemen en ik doe de rest.marsvrouwtje schreef:....eeh...deze buurvrouw wel hoor... en over het algemeen is ze ook vaak vroeg wakker...Lonkie schreef:de buurvrouwen van teus hebben nooit blaren...Sunny schreef:Ik denk dat de buurvrouwen van Teus om 10 uur nog niet wakker zijn.....Bill de oud naut schreef:Allemaal prachtig, maar wie moet er afgeplakt worden, andere jaren stonden ze in de rij, maar ja nu met tv erbij en zo errug vroegwordt het wat minder.![]()
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
-
marsvrouwtje
O. Nou, gelukkig dat het niet op de nationale en zeeuwse tv komt dan..De Haagse Règâh schreef:Zoals Bill je laat zitten wanneer hij taped kan het niet anders dan dat er ook een stuk kont in beeld komt hoor....marsvrouwtje schreef:Als ze dan maar alleen m'n voeten filmen!!!!Bill de oud naut schreef: Zorg maar dat je er bent om 10 uur wel zelf tape meenemen en ik doe de rest.![]()
- Auto gaat sneller
- W4W Aankomend WalkKING

- Afstand 2025: nvt
- Loopnummer 2025: nvt
- Kilometers gelopen: 0,0
- Aantal N4D volbracht: 12
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: MBT/LOWA
Tegen woordig worden alle regionale zenders via alle kabelmaatschappijen door gegeven.marsvrouwtje schreef:O. Nou, gelukkig dat het niet op de nationale en zeeuwse tv komt dan..De Haagse Règâh schreef:Zoals Bill je laat zitten wanneer hij taped kan het niet anders dan dat er ook een stuk kont in beeld komt hoor....marsvrouwtje schreef:Als ze dan maar alleen m'n voeten filmen!!!!Bill de oud naut schreef: Zorg maar dat je er bent om 10 uur wel zelf tape meenemen en ik doe de rest.![]()
Hier kijken we regelmatig naar TVGelderland.
- Truitje

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
En anders is er nog altijd het internet....Auto gaat sneller schreef:Tegen woordig worden alle regionale zenders via alle kabelmaatschappijen door gegeven.marsvrouwtje schreef:O. Nou, gelukkig dat het niet op de nationale en zeeuwse tv komt dan..De Haagse Règâh schreef:Zoals Bill je laat zitten wanneer hij taped kan het niet anders dan dat er ook een stuk kont in beeld komt hoor....marsvrouwtje schreef:Als ze dan maar alleen m'n voeten filmen!!!!Bill de oud naut schreef: Zorg maar dat je er bent om 10 uur wel zelf tape meenemen en ik doe de rest.![]()
-
marsvrouwtje
Tjonge, da's waar ook. Ging ik daar even aan voorbij. Dan maar verzoeken om een balkje.Truitje schreef:En anders is er nog altijd het internet....Auto gaat sneller schreef:Tegen woordig worden alle regionale zenders via alle kabelmaatschappijen door gegeven.marsvrouwtje schreef: O. Nou, gelukkig dat het niet op de nationale en zeeuwse tv komt dan..
-
Jan Woordes
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 88
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 57
- Merk wandelschoenen: MBT
- Mood: Vrolijk
Re: Blauwe maandag 2010 - Tapen
Monique,al degenen die een schotel hebben,kunnen TV Gelderland ontvangen.
Ook in Zeeland.
Ook in Zeeland.
Voor het lopen van de Vierdaagse is meer verstand nodig dan training..
- Maas
- siteadmin

- Leeftijd: 50
- Loopnummer 2025: 007
- Kilometers gelopen: 290
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
marsvrouwtje schreef:Tjonge, da's waar ook. Ging ik daar even aan voorbij. Dan maar verzoeken om een balkje.![]()

= Verwarrend eenvoudig=
-
marsvrouwtje
Re: Blauwe maandag 2010 - Tapen
Maar het zou wel heel toevallig zijn als juist ik op tv kom, er zijn vast nog meer mensen die getapet willen worden. Ik word er gewoon uitgeknipt. Waar maak ik me druk om