De schoenen die ik heb zijn zeker niet geschikt voor mijBrechje schreef:Oei, als je wandelschoenen zo krap zitten, hoop ik niet dat ze te klein zijn. Als je langere afstanden loopt zetten je voeten vaak toch wel uit. Mijn wandelschoenen zijn om die reden anderhalve maat groter dan m'n "gewone" schoenen. En ja, die zitten vrij ruim als ik begin met lopen, maar vanaf de 20km zitten ze heerlijk!Jolan schreef:Met alleen wandelsokken (die niet een zo dik zijn) zitten de schoenen al aardig strak zeg maar, als ik een dik paar sokken aan doe dan gaat het knellen en vrees dat dat ook gaat gebeuren wanneer ik een 2e sok aan mijn linker voet doe...
Ik heb er overigens in andere schoenen ook geen last van...of mag ik wandelschoenen niet vergelijken met gewone schoenen?
Voorlopig moet ik even roeien met de riemen die ik heb. Ik hoop binnen nu en 2-3maanden een ander paar te kunnen kopen. Tegen die tijd zal ik volgens mijn schema een tocht van max 30km gelopen hebben. Ik zal eerder al merken of dat gaat of niet.
Ik ga wel nog kijken voor nog dunnere wandelsokken, dat scheelt ook weer een beetje.