En ze waren nog eerder binnen dan ik dacht. Ik had net Bertus aan de lijn en hij zei dat ze goed half 4 al binnen waren. Het lopen is dus echt lekker gegaanOtto schreef:25 is een feestje waardig truitje......Truitje schreef:Net weer terug van de hei, de vliegshow was spectaculair, van mij mag die er ieder jaar zijn. Ik heb daardoor alleen een aantal berichten hier en smsjes gemist. Het was er nog al een kabaalHet smsje dat ik toevallig niet miste kwam om 16.13uur van Bertus met de mededeling dat hij en Gon binnen waren. Dat was Kennedymars nummer 25 voor hem. Iedereen die hier gelopen heeft van harte gefeliciteerd !!
17-18 sept 2010: Kennedymars Haaksbergen (OV)
Moderators: Moderators, Beheerders
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
Re: 17-18 sept 2010: Kennedymars Haaksbergen (OV)
- peterc
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 75
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 10000
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 13
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Allemaal van harte gefeliciteerd, en in het bijzonder Bertus.
25 X KM is natuurlijk geweldig, respect
25 X KM is natuurlijk geweldig, respect
- Otto
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 45
- Afstand 2025: 55
- Loopnummer 2025: 50-B-442
- Kilometers gelopen: trainen?
- Aantal N4D volbracht: 12
- Volgende wandeltocht: de omloop
- Kennedymarsen volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa/newbalance
- Mood: Gewoon
prestatie van beiden....25 x en gon die een jaar geen langere tochten gelopen heeft....beiden van harteTruitje schreef:En ze waren nog eerder binnen dan ik dacht. Ik had net Bertus aan de lijn en hij zei dat ze goed half 4 al binnen waren. Het lopen is dus echt lekker gegaanOtto schreef:25 is een feestje waardig truitje......Truitje schreef:Net weer terug van de hei, de vliegshow was spectaculair, van mij mag die er ieder jaar zijn. Ik heb daardoor alleen een aantal berichten hier en smsjes gemist. Het was er nog al een kabaalHet smsje dat ik toevallig niet miste kwam om 16.13uur van Bertus met de mededeling dat hij en Gon binnen waren. Dat was Kennedymars nummer 25 voor hem. Iedereen die hier gelopen heeft van harte gefeliciteerd !!
- Cornelia

- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Contacteer:
Alle kanjers weer van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat 
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- bahkos
- W4W WalkKING

- Kilometers gelopen: x
- Aantal N4D volbracht: 8
- Kennedymarsen volbracht: 16
- 100+ wandelingen: 7
- Merk wandelschoenen: Asics
- Contacteer:
Fantastisch voor iedereen die deze gehaald heeft en speciaal Bertus voor je 25ste ( hoe doe je het toch? kost mij meestal 3 a 4 weken om te herstellen maar jij loopt de 1 na de andere). Petje af hoor en gefeliciteerd
- Gon
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 41
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 0
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Hanwag Banks II GTX
Het was weer super! Heerlijk weer, leuk gezelschap en afzien. Mijn kuit deed zeer, mijn linkerknie begon op 63 kilometer roet in het eten te gooien en toen we op 70 kilometer zaten had ik het helemaal gehad! Maar wat was het 's nachts gezellig. De route was prachtig, vooral de laatste 10 kilometer zodat ik me vooral op de omgeving probeerde te concentreren.. Nu maar even mijn spullen opruimen en wassen en weer lekker vroeg mijn bed in vanavond.
- peterc
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 75
- Afstand 2025: 30km
- Kilometers gelopen: 10000
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 13
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Contacteer:
Diep respect, wat zullen die laatste 10km zwaar geweest zijn.Gon schreef:Het was weer super! Heerlijk weer, leuk gezelschap en afzien. Mijn kuit deed zeer, mijn linkerknie begon op 63 kilometer roet in het eten te gooien en toen we op 70 kilometer zaten had ik het helemaal gehad! Maar wat was het 's nachts gezellig. De route was prachtig, vooral de laatste 10 kilometer zodat ik me vooral op de omgeving probeerde te concentreren.. Nu maar even mijn spullen opruimen en wassen en weer lekker vroeg mijn bed in vanavond.
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 36
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 9
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Ecco
En ook hier is weer een KM loper thuis. KM Haaksbergen: Mooi, maar zo donker 's nachts. Het 2e stuk was door hele mooie natuur, maar veel op fietspadjes, bospaadjes etc. etc. En daar zit je eigenlijk na zoveel kilometers niet meer op te wachten.
Die Tukkers zijn zo slecht te verstaan, dat we al snel met muziek op liepen. Die eerste 40 km ging ook enorm snel. Het tweede stuk liep ik dus eerst alleen en vanaf 49 km met Carola verder opgelopen. Ook duikelden we Chris nog op. Een wandelaar die van drank en pillen houdt... waar vind je die dan nog? De planning was 15 uur binnen zijn en dat is dan ook gelukt. Een biertje en op naar B&B Hannink. Logeren bij 'Opa & Oma'... Ik kon niet echt lang mn ogen open houden en was al snel weg...
Vandaag staat in het teken van 'niet al te veel doen' en morgen begint m'n vakantie echt...
Ik ga zo maar eens de foto's uitzoeken.
Die Tukkers zijn zo slecht te verstaan, dat we al snel met muziek op liepen. Die eerste 40 km ging ook enorm snel. Het tweede stuk liep ik dus eerst alleen en vanaf 49 km met Carola verder opgelopen. Ook duikelden we Chris nog op. Een wandelaar die van drank en pillen houdt... waar vind je die dan nog? De planning was 15 uur binnen zijn en dat is dan ook gelukt. Een biertje en op naar B&B Hannink. Logeren bij 'Opa & Oma'... Ik kon niet echt lang mn ogen open houden en was al snel weg...
Vandaag staat in het teken van 'niet al te veel doen' en morgen begint m'n vakantie echt...
- Otto
- W4W Super Freak

- Afstand 2025: 55
- Loopnummer 2025: 50-B-442
- Kilometers gelopen: trainen?
- Volgende wandeltocht: de omloop
- Kennedymarsen volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa/newbalance
gefeliciteerd met je prestatieMaaike schreef:En ook hier is weer een KM loper thuis. KM Haaksbergen: Mooi, maar zo donker 's nachts. Het 2e stuk was door hele mooie natuur, maar veel op fietspadjes, bospaadjes etc. etc. En daar zit je eigenlijk na zoveel kilometers niet meer op te wachten.
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

- Truitje

- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Contacteer:
Ik ben eindelijk klaar met de foto's van Bertus, en sorry, sorry dat het er zoveel geworden zijn.......
- Voy con Dios

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Binnen 15 uur! Dat heb ik nog nooit voor mekaar gekregen.Maaike schreef:http://picasaweb.google.nl/ZVMaaike/KMHaaksbergenOV#
En dan mn foto's... een paar maar...
Sjapooooo!
Misschien had die Chris er drank en pillen voor nodig, maar jij kunt dit ook zonder.
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Maaike
- W4W Aankomend WalkKING

Oeps... Nee, 15.00 uur binnen in 17 uur. Ik denk dat er hier en daar nog een kwartiertje afkan, maar veel sneller zal het niet worden.Voy con Dios schreef:Binnen 15 uur! Dat heb ik nog nooit voor mekaar gekregen.Maaike schreef:http://picasaweb.google.nl/ZVMaaike/KMHaaksbergenOV#
Sjapooooo!
Misschien had die Chris er drank en pillen voor nodig, maar jij kunt dit ook zonder.
Zonder drank en/of pillen? Geen drank dit keer, maar wel een paar pilletjes... voor mijn hoofdpijn/voorhoofdholteontsteking.
- tante wilma
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 54
- Afstand 2025: 40km
- Kilometers gelopen: 508 km
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Maaike schreef:Oeps... Nee, 15.00 uur binnen in 17 uur. Ik denk dat er hier en daar nog een kwartiertje afkan, maar veel sneller zal het niet worden.Voy con Dios schreef:Binnen 15 uur! Dat heb ik nog nooit voor mekaar gekregen.Maaike schreef:http://picasaweb.google.nl/ZVMaaike/KMHaaksbergenOV#
Sjapooooo!
Zonder drank en/of pillen? Geen drank dit keer, maar wel een paar pilletjes... voor mijn hoofdpijn/voorhoofdholteontsteking.
- Carola
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 38
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: iktrainnie
- Aantal N4D volbracht: 16
- Volgende wandeltocht: KM..?
- Kennedymarsen volbracht: 56
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 2
Ja lopen doe je toch met je voetentante wilma schreef:Maaike schreef:Oeps... Nee, 15.00 uur binnen in 17 uur. Ik denk dat er hier en daar nog een kwartiertje afkan, maar veel sneller zal het niet worden.Voy con Dios schreef:Binnen 15 uur! Dat heb ik nog nooit voor mekaar gekregen.Maaike schreef:http://picasaweb.google.nl/ZVMaaike/KMHaaksbergenOV#
Sjapooooo!
Zonder drank en/of pillen? Geen drank dit keer, maar wel een paar pilletjes... voor mijn hoofdpijn/voorhoofdholteontsteking.Ondanks voorhoofdholteontsteking toch deze KM gelopen en uitgelopen?
![]()