In ieder geval ga ik één keer per jaar met haar naar Engeland. Niet echt voor het wandelen, maar wel een leuk uitje.
Als er iemand nog op zoek is naar een leuk hotel in de buurt van Diekirch, kan ik Cocoon Belair hotel in Bourscheid aan bevelen.
Moderators: Moderators, Beheerders

Tigelu schreef:U hebt helemaal gelijk, maar op de een of andere manier blijft Fort Lauterbach beter hangen dan Bad Lauterberg. En jij bedoelt wrs Camping Wiesenbeeker Teich?Bosso schreef:Fort lauterbach? Ik denk dat je Bad Lauterberg bedoeld. Het eindpunt van de eerste en startpunt van de tweede dag. Daar is een camping op loopafstand van beiden.Tigelu schreef:Camping geboekt voor 4 nachten van vrijdag tot en met maandagnacht. Ga dinsdag door naar Fort Lauterbach voor de Brockenaufstieg in het weekend na Diekirch.

Elly wat hardstikke jammer.Elly N schreef:Helaas pindakaas... Diekirch gaat na 23 jaar van mijn lijstje. Het klimmen is te pittig voor me geworden en ik ga zoeken naar een alternatief "uitje" met mijn nichtje.
In ieder geval ga ik één keer per jaar met haar naar Engeland. Niet echt voor het wandelen, maar wel een leuk uitje.
Als er iemand nog op zoek is naar een leuk hotel in de buurt van Diekirch, kan ik Cocoon Belair hotel in Bourscheid aan bevelen.

gezellig!!!Thunderstick schreef:Mrs T. en ik hebben ook maar een hotelletje in de buurt geboekt. Diekirch stond eigenlijk niet op het programma, maar Mrs. T. wil ook weer eens aan de wandel.

Ik ga jullie missen op het stukje waar "de shit begint" zoals jij me verleden jaar al voorbereiddePeter B schreef:En wij zitten dit jaar in Bourscheid......

Ik denk dat ik ze maar helemaal thuis laat!Pingu schreef:Ik zie het al ! De piepen kunnen eraf !