Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoorDanyell schreef:Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ...![]()

Moderators: Moderators, Beheerders
Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoorDanyell schreef:Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ...![]()
Bijna zeg ik toch ... icon_cheesygrinVoy con Dios schreef:Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoorDanyell schreef:Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ...![]()
Ja, denk er nog maar een jaartje extra over... 2014 wordt een beter jaar.Danyell schreef:Bijna zeg ik toch ... icon_cheesygrinVoy con Dios schreef:Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoorDanyell schreef:Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ...![]()
Hoezo? Is 't dan in de winter? [-o<Elly N schreef:Ja, denk er nog maar een jaartje extra over... 2014 wordt een beter jaar.Danyell schreef:Bijna zeg ik toch ... icon_cheesygrinVoy con Dios schreef:Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoorDanyell schreef:Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ...![]()
Ben bang dat ook in 2014 de winter nog steeds niet in juli begint,Danyell schreef:Hoezo? Is 't dan in de winter? [-o<Elly N schreef:Ja, denk er nog maar een jaartje extra over... 2014 wordt een beter jaar.Danyell schreef:Bijna zeg ik toch ... icon_cheesygrinVoy con Dios schreef:Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoorDanyell schreef:Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ...![]()
Gezelie El, ik kijk er naar uitElly N schreef:Ben bang dat ook in 2014 de winter nog steeds niet in juli begint,Danyell schreef:Hoezo? Is 't dan in de winter? [-o<Elly N schreef:Ja, denk er nog maar een jaartje extra over... 2014 wordt een beter jaar.Danyell schreef:Bijna zeg ik toch ... icon_cheesygrinVoy con Dios schreef:Uitkijken Danyell, want het is volgend jaar D.v. wel weer in de zomer hoorDanyell schreef:Ik zou er bijna weer zin in gaan krijgen ...![]()
maar je hebt je dan wel een jaar langer kunnen voorbereiden... en... je hoeft nog maar 30 per dag!
Jaaa... ook op de 30 vriendjes!!Bill de oud naut schreef:Gezelie El, ik kijk er naar uit
40 is toch veel leukerder, veel meer vriendjesElly N schreef:Jaaa... ook op de 30 vriendjes!!Bill de oud naut schreef:Gezelie El, ik kijk er naar uit
Een erg late reactie van mijn kant, maar bedankt voor de foto's, want ik heb net weer even heerlijk zitten nagenieten...Voy con Dios schreef:https://picasaweb.google.com/maike.van. ... directlink en ga dur maar even voor zitten want het zijn er meer dan 300...
Met dank aan de UberVoyMann! (We mogen juichen overigens
Maar als ik mijn best doe op het rusten en niet te vroeg binnenkom, dan zie ik die ook nog wel.Ruud schreef:40 is toch veel leukerder, veel meer vriendjesElly N schreef:Jaaa... ook op de 30 vriendjes!!Bill de oud naut schreef:Gezelie El, ik kijk er naar uit