10-11 mei 2013: 37e Kennedymars Etten-Leur (NB)
Moderators: Moderators, Beheerders
- Rob Keetlaer
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 40+
- Afstand 2025: 50
- Loopnummer 2025: 50-A-721
- Kilometers gelopen: trainen?
- Aantal N4D volbracht: 13
- Volgende wandeltocht: Ken-U-die-mars?
- Kennedymarsen volbracht: C+
- 100+ wandelingen: 11
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: NB (sinds 4D 2009)
- Contacteer:
10-11 mei 2013: 37e Kennedymars Etten-Leur (NB)
10-11 mei 2013, 37e Kennedymars -- Etten-Leur (NB)
Start- en Finishlocatie: café Hof van Holland, Van Bergenplein 41, 4871 CD Etten-Leur
Starttijd: vrijdag 10 mei 2013, 24:00
Tijdslimiet: 18 uur (zaterdag 18:00)
Inschrijven:
Kosten:
Deelnamelimiet:
Verzorging: Wagenrusten en caférusten; EHBO
Parcours:
Organisator: stichting Kennedymars Etten-Leur
Website: http://www.kennedymars-etten-leur.nl/
Contact: stichting Kennedymars Etten-Leur, Klaroenring 28, 4876 ZA Etten-Leur, 06-10362508, oomenhenny3@gmail.com
Overig:
Start- en Finishlocatie: café Hof van Holland, Van Bergenplein 41, 4871 CD Etten-Leur
Starttijd: vrijdag 10 mei 2013, 24:00
Tijdslimiet: 18 uur (zaterdag 18:00)
Inschrijven:
Kosten:
Deelnamelimiet:
Verzorging: Wagenrusten en caférusten; EHBO
Parcours:
Organisator: stichting Kennedymars Etten-Leur
Website: http://www.kennedymars-etten-leur.nl/
Contact: stichting Kennedymars Etten-Leur, Klaroenring 28, 4876 ZA Etten-Leur, 06-10362508, oomenhenny3@gmail.com
Overig:
Het moet èn leuk èn verantwoord blijven...
- herwin
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 32
- Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
- Kennedymarsen volbracht: 19
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Divers
Re: 10-11 mei 2013: 37e Kennedymars Etten-Leur (NB)
Is de tijdslimiet dan ook opgerekt tot 20 uur?
- langehalen
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 50-
- Kilometers gelopen: -
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 70
- 100+ wandelingen: 30
- Merk wandelschoenen: ACICS
Heb jij dat nodig danherwin schreef:Is de tijdslimiet dan ook opgerekt tot 20 uur?
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).
CC 384.
CC 384.
- herwin
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 32
- Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
- Kennedymarsen volbracht: 19
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Divers
Als ik onderweg een bed opzoek wellicht wellangehalen schreef:Heb jij dat nodig danherwin schreef:Is de tijdslimiet dan ook opgerekt tot 20 uur?![]()
Ik vroeg het me gewoon even af, in zijn algemeenheid in plaats van voor mezelf. Ik had deze uberhaupt al niet in de planning staan. Het weekend voorafgaand aan het wandelweekend een kennedymars lopen is me vorig jaar ook erg slecht bevallen.
- johnnywalker
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Mood: Blij
- Contacteer:
Kan je van woensdag op donderdag Odoorn er nog tussendoor doen. Loop je met ons mee, dan weet je zeker dat je genoeg rustRob Mans schreef:Staat even in de ijskast. Ik beslis pas de week ervoor net na de KM van HilversumRob Mans schreef:Deze heb ik net ingepland![]()
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Nu nog zingen en drinken en je kan bij het GGGRob Mans schreef:Daar ben ik heilig van overtuigdjohnnywalker schreef:Kan je van woensdag op donderdag Odoorn er nog tussendoor doen. Loop je met ons mee, dan weet je zeker dat je genoeg rustRob Mans schreef:Staat even in de ijskast. Ik beslis pas de week ervoor net na de KM van HilversumRob Mans schreef:Deze heb ik net ingepland![]()
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
www.grootgennepsgenootschap.nlRob Mans schreef:Wat is dat, het GGG ?Sunny schreef:Nu nog zingen en drinken en je kan bij het GGGRob Mans schreef:Daar ben ik heilig van overtuigdjohnnywalker schreef:Kan je van woensdag op donderdag Odoorn er nog tussendoor doen. Loop je met ons mee, dan weet je zeker dat je genoeg rustRob Mans schreef:Staat even in de ijskast. Ik beslis pas de week ervoor net na de KM van HilversumRob Mans schreef:Deze heb ik net ingepland![]()
- langehalen
- W4W WalkKING

Afgelopen vrijdagnacht naar deze KM geweest, en als is het qua parcours niet de mooiste mars de organisatie doet er wel alles aan om de wandelaar volledig in de watten te leggen. Mensen die met de trein komen worden op het station opgepikt en naar de start gebracht. De borden met pijlen zijn zo groot dat je ze haast niet kan missen. En ondanks dat er alleen halverwege een caférust is doen ze bij de wagenrusten alles aan om de wandelaar te geven wat ze kunnen geven. Dus voor de mensen hier die eens een andere KM willen lopen moeten eens naar Etten-Leur gaan.
Monique van der Slot is hier ook geweest en heeft zoals gebruikelijk weer een uitgebreide fotoreportage gemaakt die je bij onderstaande link kunt bekijken.
http://www.mijnalbum.nl/Album%3D8KIFYCYX?aff=trade

Monique van der Slot is hier ook geweest en heeft zoals gebruikelijk weer een uitgebreide fotoreportage gemaakt die je bij onderstaande link kunt bekijken.

CC 384.
CC 384.
-
Rinster24
gefeliciteerd, fijn om te weten dat de verzorging van deze km top is!langehalen schreef:Afgelopen vrijdagnacht naar deze KM geweest, en als is het qua parcours niet de mooiste mars de organisatie doet er wel alles aan om de wandelaar volledig in de watten te leggen. Mensen die met de trein komen worden op het station opgepikt en naar de start gebracht. De borden met pijlen zijn zo groot dat je ze haast niet kan missen. En ondanks dat er alleen halverwege een caférust is doen ze bij de wagenrusten alles aan om de wandelaar te geven wat ze kunnen geven. Dus voor de mensen hier die eens een andere KM willen lopen moeten eens naar Etten-Leur gaan.
- hawkeye
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 35
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 7
- Merk wandelschoenen: N.V.T
- Mood: Gewoon
Ik heb hier wederom mijn PR naar beneden gebracht naar 15 uur 40 min
was om 13.40 binnen vlak voor een hoosbui
Was niet mijn beste KM, op het 36km punt heb ik mijn knie verdraaid en mentaal liep ik niet echt lekker
Ondanks dat de borden groot genoeg waren waren ze niet altijd even logisch opgehangen en ook te weinig waardoor menigen stukken verkeerd liepen (ik zelf 3x) en op bepaalde punten was ik blij dat ik 'm vorig jaar ook had gelopen en dus ondanks de ontbrekende borden wist welke richting ik ongeveer op moest
De verzorging is hier geweldig, alleen staat nergens aangegeven waar de VPs zijn en dat is minder
Langehalen gefeliciteerd met het uitlopen
Had je niet gezien bij de start (maar kwam dan ook laat omdat ik weer bij vrienden was
)
Was niet mijn beste KM, op het 36km punt heb ik mijn knie verdraaid en mentaal liep ik niet echt lekker
Ondanks dat de borden groot genoeg waren waren ze niet altijd even logisch opgehangen en ook te weinig waardoor menigen stukken verkeerd liepen (ik zelf 3x) en op bepaalde punten was ik blij dat ik 'm vorig jaar ook had gelopen en dus ondanks de ontbrekende borden wist welke richting ik ongeveer op moest
De verzorging is hier geweldig, alleen staat nergens aangegeven waar de VPs zijn en dat is minder
Langehalen gefeliciteerd met het uitlopen
Had je niet gezien bij de start (maar kwam dan ook laat omdat ik weer bij vrienden was
Improvise, Adapt, Overcome
Never quit
Never quit
- bahkos
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 45
- Kilometers gelopen: x
- Aantal N4D volbracht: 8
- Kennedymarsen volbracht: 16
- 100+ wandelingen: 7
- Merk wandelschoenen: Asics
- Contacteer:
Lange halen en Hawkeye, allebei gefeliciteerd met het behalen van deze KM.
- langehalen
- W4W WalkKING

De borden zijn genummerd en corresponderen met de routebeschrijving, maar het klopt wel dat er 1 of 2x bij een punt geen bord hing, en dan is het ff op de routebeschrijving kijken.hawkeye schreef:Ik heb hier wederom mijn PR naar beneden gebracht naar 15 uur 40 min
Langehalen gefeliciteerd met het uitlopen![]()
Had je niet gezien bij de start (maar kwam dan ook laat omdat ik weer bij vrienden was)
Ik zat voor de start trouwens in het café en niet in de zaal, en was na de start ook vrij snel weg.
CC 384.
CC 384.
- Jeltsje

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Goed gedaan heren