Ach, je wil niet weten hoeveel blikjes cola bij ons in de Oase worden leeg gedronken.julia55 schreef:het enige goede wat je krijgt voor de button is het heerlijk toetje in groesbeek (of 2 )
wat me wel verbaasd is dat de eerste dag bij elst een koolzuurhoudend drankje uitgedeeld wordt ....brrrrrrrr
Rustpost KNBLO
Moderators: Moderators, Beheerders
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 66
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Volgende wandeltocht: Tussen Zand en Slik
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Re: Rustpost KNBLO
"Life is like a beach, enjoy the waves"
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Terwijl ze het bij hun drank tips ontraden ( beetje tegenstrijdig)julia55 schreef:het enige goede wat je krijgt voor de button is het heerlijk toetje in groesbeek (of 2 )
wat me wel verbaasd is dat de eerste dag bij elst een koolzuurhoudend drankje uitgedeeld wordt ....brrrrrrrr
- Jeltsje

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Het was wel lekker hoorBerend-Botje schreef:Terwijl ze het bij hun drank tips ontraden ( beetje tegenstrijdig)julia55 schreef:het enige goede wat je krijgt voor de button is het heerlijk toetje in groesbeek (of 2 )
Heel rustig opdrinken dan heb je er geen last van.
- johnnywalker

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 0
- Kilometers gelopen: veel
- Aantal N4D volbracht: 41
- Kennedymarsen volbracht: 29
- 100+ wandelingen: 9
- Merk wandelschoenen: Mephisto
- Contacteer:
Wat mankeert er aan koolzuurhoudende drankjes?? We drinken de hele dag niet anders.Jeltsje schreef:Het was wel lekker hoorBerend-Botje schreef:Terwijl ze het bij hun drank tips ontraden ( beetje tegenstrijdig)julia55 schreef:het enige goede wat je krijgt voor de button is het heerlijk toetje in groesbeek (of 2 )
wat me wel verbaasd is dat de eerste dag bij elst een koolzuurhoudend drankje uitgedeeld wordt ....brrrrrrrr![]()
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
www.grootgennepsgenootschap.nl
- Walker07
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 72
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 19
- Kennedymarsen volbracht: 14
- 100+ wandelingen: 14
- Aantal 11 steden gelopen: 1
En daar is ook niets mis mee.johnnywalker schreef:Wat mankeert er aan koolzuurhoudende drankjes?? We drinken de hele dag niet anders.Jeltsje schreef:Het was wel lekker hoorBerend-Botje schreef:Terwijl ze het bij hun drank tips ontraden ( beetje tegenstrijdig)julia55 schreef:het enige goede wat je krijgt voor de button is het heerlijk toetje in groesbeek (of 2 )
wat me wel verbaasd is dat de eerste dag bij elst een koolzuurhoudend drankje uitgedeeld wordt ....brrrrrrrr![]()
- johnnywalker

- Contacteer:
Inderdaad, jij kent het verschijnsel Happy hat (´T is nu best lekker weer om een poosje bij Poolshoogte te zittenWalker07 schreef:En daar is ook niets mis mee.johnnywalker schreef:Wat mankeert er aan koolzuurhoudende drankjes?? We drinken de hele dag niet anders.Jeltsje schreef:Het was wel lekker hoorBerend-Botje schreef:Terwijl ze het bij hun drank tips ontraden ( beetje tegenstrijdig)julia55 schreef:het enige goede wat je krijgt voor de button is het heerlijk toetje in groesbeek (of 2 )
Let op de gele shirts van het Groot Genneps Genootschap ter bevordering van de gecombineerde zang drank en wandelkunst. Ambula Bevi & Canta (wandel, drink en zing)
- Bosso

- Leeftijd: 61
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: pfff.
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Volgende wandeltocht: In twijfel.
- Kennedymarsen volbracht: 7.
- 100+ wandelingen: 6
- Merk wandelschoenen: Hanwag.
Walker07 schreef:Wat mankeert er aan koolzuurhoudende drankjes?? We drinken de hele dag niet anders.johnnywalker schreef: Het was wel lekker hoor![]()
Vertel mij wat. 2e, 3e en 4e dag zijn m'n koelboxen(met koolzuur houdende boterhammen) finaal leeg geslobberd.
Laatst gewijzigd door Bosso op 29 jul 2013, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is, maar vind het tegenstrijdig dat een organisatie in hun wandeltips aangeeft om geen koolzuur houdende drank te gebruiken (of in ieder geval minder geschikt) en dat ze zelf op hun rustpost deze wel aanbieden
- johnnywalker

- Contacteer:
Je hebt gelijk. Ik dwaalde een beetje af al dromende van koolzuurhouden drankjes. (Het is hier in kantoor ruim 25°, geen airco en geen raam dat open kan, dan krijg je dat)Berend-Botje schreef:Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is, maar vind het tegenstrijdig dat een organisatie in hun wandeltips aangeeft om geen koolzuur houdende drank te gebruiken (of in ieder geval minder geschikt) en dat ze zelf op hun rustpost deze wel aanbieden
- julia55
- W4W Expert

- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
- Mood: Gewoon
juist dat is ook de rede dat het me verbaasde dat het hier uitgedeeld werdBerend-Botje schreef:Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is, maar vind het tegenstrijdig dat een organisatie in hun wandeltips aangeeft om geen koolzuur houdende drank te gebruiken (of in ieder geval minder geschikt) en dat ze zelf op hun rustpost deze wel aanbieden
typ maar eens in bij google wandelen en koolzuurhoudende dranken
het is iets wat ik sowieso al niet drink dus al helemaal niet tijdens een wandeltocht
- Walker07
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 72
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 19
- Kennedymarsen volbracht: 14
- 100+ wandelingen: 14
- Aantal 11 steden gelopen: 1
Dat zeker, maar de volgende keer zal wel in Bornem zijn en ook daar is het goed toeven.johnnywalker schreef:Inderdaad, jij kent het verschijnsel Happy hat (´T is nu best lekker weer om een poosje bij Poolshoogte te zittenWalker07 schreef:En daar is ook niets mis mee.johnnywalker schreef:Wat mankeert er aan koolzuurhoudende drankjes?? We drinken de hele dag niet anders.Jeltsje schreef:Het was wel lekker hoorBerend-Botje schreef:Terwijl ze het bij hun drank tips ontraden ( beetje tegenstrijdig)julia55 schreef:het enige goede wat je krijgt voor de button is het heerlijk toetje in groesbeek (of 2 )
Heel rustig opdrinken dan heb je er geen last van.)
Dergelijke versnaperingen zijn niet tijd- en/of plaatsgebonden. Ze kunnen altijd en overal ...(je moet er wel tegen kunnen natuurlijk)...