Mijn antwoord was niet op kinderen van toepassing maar voor Joyce zelf.Gery schreef:Daar hebben kinderen echt geen last van. Integendeel. Juist de natuur is fijn voor kinderen. Ze rennen zo nu en dan graag, is beter voor gewrichten. Wij kozen juist voor dit soort tochten.Cornelia schreef:Is qua ondergrond wel veel zwaarder hoor.joyke schreef: als vierdaagse van nijmegen niks word
zal ik eens voor dezen gaan kijken
hij staat nu op de reserve lijst
Enige wat belangrijk is, vooral bij wat langere afstanden, is dat ze het ook zelf willen.
Wandelen met kinderen
Moderators: Moderators, Beheerders
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Re: 4Daagse Apeldoorn
"Life is like a beach, enjoy the waves"
-
skywalker
Re: Wandelen met kinderen
Wat leuk dat er zoveel mensen met hun kids lopen, ik hoop dat als de mijne oud genoeg zijn ze ook geinteresseerd zijn. Dat lijkt me heel gezellig namelijk!
- Gery
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 49
- Kilometers gelopen: 1
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
Re: 4Daagse Apeldoorn
O, ik dacht dat het ging over wandelen met kinderen...Cornelia schreef:Mijn antwoord was niet op kinderen van toepassing maar voor Joyce zelf.Gery schreef:Daar hebben kinderen echt geen last van. Integendeel. Juist de natuur is fijn voor kinderen. Ze rennen zo nu en dan graag, is beter voor gewrichten. Wij kozen juist voor dit soort tochten.Cornelia schreef:Is qua ondergrond wel veel zwaarder hoor.joyke schreef: als vierdaagse van nijmegen niks word
zal ik eens voor dezen gaan kijken
hij staat nu op de reserve lijst
Enige wat belangrijk is, vooral bij wat langere afstanden, is dat ze het ook zelf willen.