dankjewel spatoes en Jeltsje en alle andereSpatoes schreef:Goed gedaan David en Joyce!hawkeye schreef:Precies, we laten ons niet kisten :icon_biggrin:joyke schreef:was echt heerlijk voelde me gewoon energie krijgen tijdens het lopen had idee dat trager was als anders maar het klokje gaf aan dat ik zeer netjes had gelopen me schoenen hebben weer kennis gemaakt met de zand water gras houd asfalt enz. Uiteraard wel met wandelsokken aan laat me door alle ongemakken echt niet tegen houden als het me ff gegund is neem ik het er vanJeltsje schreef:Fijn dat jullie er op uit getrokken zijn David en Joyce :icon_biggrin:
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Cornelia

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Vandaag de Gooitocht gelopen vanuit Weesp.
In de startlocatie Maike begroet die ook buiten mocht spelen met haar nicht.
Inschrijven en het sanitair even bekijken en op pad.
Na een stukje nieuwbouw komen we uit op de Korte Stammerdijk. Hier gaan we linksaf en komen langs molen 't Haantje. Deze prijkt ook op het plaatje voor in het wandelboekje.
Via een stukje centrum gaan we naar de Vecht.
We gaan langs fort Ossenmarkt de Lange Muiderweg op met z'n woonboten.
Onderweg vertelde ik dat iemand die dacht dat ze verkeerd gelopen had. Nee hoor, ze had geen woonboten gezien :icon_rolleyes:
We lopen de Lange Muiderweg niet uit maar slaan rechtsaf de Reaalspolderweg in.
We gaan niet onder het spoor door maar nemen het Ton Storkpad wat gelijk loopt aan het spoor.
Aan het eind gaan we de A1 over.
Op de Googweg is een hele grote Israëlitische Begraafplaats. Hier slaan we rechtsaf en moet Maike terug roepen die al kletsend door gelopen is.
We komen uit in een plantsoen met duidelijk senioren woningen. Er staan er enkelen leeg maar het nabij gelegen bejaardencentrum Florisberg ook.
Via de Erfgooierslaan en de Tesselschadelaan gaan we het Waterkeringspad op.
Almere Poort ligt voor ons maar we gaan om Muiderberg heen.
Hier kan vlakbij huis gerecreëerd worden op de kleine strandjes. Nu is het nog een trieste aanblik.
Villa Flevorama toornt er boven uit.
We verlaten het Waterkeringspad bij de badlaan en lopen zo tegen onze eerste rustgelegenheid op, restaurant De Echo wordt alleen aangedaan voor het sanitair, we gaan door naar Muiden. Maike en kornuiten loopt hier op ons in en gaan voor de koffie.
Via de Dorpsstraat en Brink gaan we de Dijkweg op en deze slingerend weg volgen we tot de Noordpolderweg.
Inmiddels probeert de zon door de bewolking heen te komen en wordt het al snel warm. De jas kan los.
Muiderslot staat in de zon en over de Ton Kootsingel en de Herengracht komen we bij Graaf Floris V van Muyden waar we genieten van een welverdiende cappucino.
Inmiddels 15,5 km. in de benen en dat in 3 uur tijd, super.
Na de cappucino doorkruizen we nog wat straatjes om aan de westzijde Muiden te verlaten via de Westzeedijk.
Vanaf hier heb je prachtig zicht op het Muiderslot.
Op de Westzeedijk maak ik voor Maike nog een foto van hun gedrieën. Bewijs materiaal voor thuis.
Westzeedijk wordt Diemerzeedijk, voor de energiecentrale gaan we linksaf richting het Maxis terrein.
Ik vind dit altijd zo'n triest en hopeloos stukje maar we moeten er omheen om onder de A1 door te komen.
Een stukje langs de Muidertrekvaart MET woonboten maar met zoveel erf ervoor dat je het bijna niet in de gaten hebt.
Onder de A1 langs vervolgen we onze weg over het Kanaalpad langs het Amsterdam-Rijnkanaal.
Voor de spoorbrug gaat het linksaf en ruiken we stal. Nog een stukje over houtsnippers en daar zijn de sportvelden al in zicht.
Heerlijk gelopen en het is droog gebleven (op een paar zeer kleine spatjes na).
Bij het instappen zien we een donkere lucht hangen en net op de snelweg krijgen we de 1ste bui over ons heen.
In de startlocatie Maike begroet die ook buiten mocht spelen met haar nicht.
Inschrijven en het sanitair even bekijken en op pad.
Na een stukje nieuwbouw komen we uit op de Korte Stammerdijk. Hier gaan we linksaf en komen langs molen 't Haantje. Deze prijkt ook op het plaatje voor in het wandelboekje.
Via een stukje centrum gaan we naar de Vecht.
We gaan langs fort Ossenmarkt de Lange Muiderweg op met z'n woonboten.
Onderweg vertelde ik dat iemand die dacht dat ze verkeerd gelopen had. Nee hoor, ze had geen woonboten gezien :icon_rolleyes:
We lopen de Lange Muiderweg niet uit maar slaan rechtsaf de Reaalspolderweg in.
We gaan niet onder het spoor door maar nemen het Ton Storkpad wat gelijk loopt aan het spoor.
Aan het eind gaan we de A1 over.
Op de Googweg is een hele grote Israëlitische Begraafplaats. Hier slaan we rechtsaf en moet Maike terug roepen die al kletsend door gelopen is.
We komen uit in een plantsoen met duidelijk senioren woningen. Er staan er enkelen leeg maar het nabij gelegen bejaardencentrum Florisberg ook.
Via de Erfgooierslaan en de Tesselschadelaan gaan we het Waterkeringspad op.
Almere Poort ligt voor ons maar we gaan om Muiderberg heen.
Hier kan vlakbij huis gerecreëerd worden op de kleine strandjes. Nu is het nog een trieste aanblik.
Villa Flevorama toornt er boven uit.
We verlaten het Waterkeringspad bij de badlaan en lopen zo tegen onze eerste rustgelegenheid op, restaurant De Echo wordt alleen aangedaan voor het sanitair, we gaan door naar Muiden. Maike en kornuiten loopt hier op ons in en gaan voor de koffie.
Via de Dorpsstraat en Brink gaan we de Dijkweg op en deze slingerend weg volgen we tot de Noordpolderweg.
Inmiddels probeert de zon door de bewolking heen te komen en wordt het al snel warm. De jas kan los.
Muiderslot staat in de zon en over de Ton Kootsingel en de Herengracht komen we bij Graaf Floris V van Muyden waar we genieten van een welverdiende cappucino.
Inmiddels 15,5 km. in de benen en dat in 3 uur tijd, super.
Na de cappucino doorkruizen we nog wat straatjes om aan de westzijde Muiden te verlaten via de Westzeedijk.
Vanaf hier heb je prachtig zicht op het Muiderslot.
Op de Westzeedijk maak ik voor Maike nog een foto van hun gedrieën. Bewijs materiaal voor thuis.
Westzeedijk wordt Diemerzeedijk, voor de energiecentrale gaan we linksaf richting het Maxis terrein.
Ik vind dit altijd zo'n triest en hopeloos stukje maar we moeten er omheen om onder de A1 door te komen.
Een stukje langs de Muidertrekvaart MET woonboten maar met zoveel erf ervoor dat je het bijna niet in de gaten hebt.
Onder de A1 langs vervolgen we onze weg over het Kanaalpad langs het Amsterdam-Rijnkanaal.
Voor de spoorbrug gaat het linksaf en ruiken we stal. Nog een stukje over houtsnippers en daar zijn de sportvelden al in zicht.
Heerlijk gelopen en het is droog gebleven (op een paar zeer kleine spatjes na).
Bij het instappen zien we een donkere lucht hangen en net op de snelweg krijgen we de 1ste bui over ons heen.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Gewoon
Vandaag de laatste tocht van de winterserie van wsv Waalwijk '82 gelopen. Het was niet druk want er waren vandaag ook wandelingen in Tilburg en Baarle-Nassau dus veel concurrentie. Ik was nummer 15 van de 30 km dus het liep niet echt storm. Na een stukje door Waalwijk ging het al snel de bossen in en het klunen door de modder begon daar in alle hevigheid. Sommige stukken waren echt erg. Na een lusje bos naar de Efteling (wagenrust achter de Python!) en daarna het landgoed Huis ter Heide over. De rust halverwege was bij het Maoske in De Moer, bekend van de 80 van de Langstraat. Vandaar uit weer een grote lus over Huis ter Heide, waarbij de rand van Tilburg kon worden aangeraakt. Vanaf dezelfde wagenrust was het nog een kleine 6 km. Het weer was eerst grijs maar later kwam de zon er goed door. Geen wind en regen gehad, de regen kwam pas toen ik al lang thuis was.
Bij de finishlocatie nog even met Bert Vos gepraat. Hij was 20 minuten na mij gestart met nummer 16 op de 30 km.
Bij de finishlocatie nog even met Bert Vos gepraat. Hij was 20 minuten na mij gestart met nummer 16 op de 30 km.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Tigelu

- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Na het boodschappen voor mijn doen bleek het een en ander vergeten, dus een grote ronde om het dorp met tot slot de ontbrekende boodschappen.
Omdat mijn vader hecht aan "normale"etenstijden had ik net aan een uurtje de tijd, dus maar even gespeedwandeld en zodoende toch een lusje van 6 en een kwart km afgelegd inclusief rondje Aldi en met zare rugzak de laatste halve km Wel een goede oefening voor mijn looptechniek. :icon_mrgreen:
Omdat mijn vader hecht aan "normale"etenstijden had ik net aan een uurtje de tijd, dus maar even gespeedwandeld en zodoende toch een lusje van 6 en een kwart km afgelegd inclusief rondje Aldi en met zare rugzak de laatste halve km Wel een goede oefening voor mijn looptechniek. :icon_mrgreen:
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Marko

- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Zaterdag 5 maart, NS-wandelingen Mookerheide, van Cuijk naar Nijmegen, afstand 33 km
De "opdracht" voor vandaag luidde als volgt: creëer een wandelroute van ca. 35 km, die door Aike, Jannie en mijzelf gelopen kan worden, vooral bedoeld als voorbereiding op de KM van Cuijk.
Na enig speurwerk ben ik uitgekomen op een route in de regio Nijmegen. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van 2 NS -wandelingen en deze aan elkaar geknoopt, samen goed voor 32 km loopplezier! Aan het eind heb ik een leuk lusje eraan toegevoegd om aan de gewenste afstand te komen. Volgens mijn ingetekende route op http://www.afstandmeten.nl is de route bijna 36 km lang.
Ik reis met de trein naar Cuijk. In Nijmegen heb ik een ruime overstaptijd en kom hier Jannie al tegen. We drinken samen alvast een bak koffie. In Cuijk, bij het NS station, staat Aike ons al op te wachten.
De wandeling kan beginnen.....of toch nog niet? Ik mis een kledingstuk en aangezien het best wel koud is wil ik deze nog snel even aanschaffen. De dames helpen me goed op weg. Jannie wil van de gelegenheid gebruik maken om naar het toilet te gaan en beide dames willen van de chaotische start gebruik maken om een bak verse koffie te nuttigen. Om dan "goed" te kunnen starten. Helaas, geen horeca in de buurt en ook geen toilet.
We steken de Maas over met de pont (bij gebrek aan een pontonbrug!). Daarna steek ik mezelf in de extra kleding, gaat Jannie w*ldpl*ss*n en dan wordt de GPS van Jannie aangezet (in het 1e halfuur hebben we 1 km gelopen!)
Na de Maas te zijn overgestoken vervolgen we de weg naar Mook en zetten we even later koers richting de Mookerheide.
De ondergrond verandert van asfalt in modder en het vlakke parkoers kunnen we wel vergeten.
Het is een kwestie van klimmen en dalen, modderpaden lopen en dat gaat zo een hele tijd door. De natuur is hier wel erg mooi en de laaghangende bewolking(mist) zorgt voor een feeëriek uitzicht over de Mookerheide.
Na de Mookerheide volgt de St. Jansberg. Nog zo'n "berg", maar deze beklimmen we niet. We korten de 1e NS-wandeling hier in met 4 km in verband met de geplande rust in Groesbeek, die anders op 15 km zou komen te liggen en nu dus op ca. 11-12 km.
De NS-wandelingen (gedownload via http://www.wandelnet.nl) zijn zeer nauwkeurig beschreven. De route volgt Streekpaden en LAW's en zodoende kunnen we de markeringen van die paden volgen, eenvoudig toch?
In eerste instantie volgen wij geel/rood (streekpad Nijmegen). Als rood/wit(Pieterpad) zich toevoegt volgen we beide. Bij een splitsing blijven wij geel/rood volgen terwijl dit vanaf hier rood/wit moest zijn. De medewandelaars kennen de omgeving als hun broekzak en na enkele omzwervingen komen we dan toch nog aan in Groesbeek, eindpunt van de 1e etappe en een mooi punt om te rusten. Jannie's GPS geeft aan 13 km maar ik ga uit van 12 km. Waar haalt ze die ene kilometer vandaan?
Na de koffie(+) rust beginnen we aan de 2e etappe, de NS -wandeling van Groesbeek naar Nijmegen, deze willen we in zijn geheel lopen.
Het is al snel duidelijk dat het klimmen/dalen en de modderpaden een vervolg krijgen. Er zitten in dit deel echter ook een aantal steile trappen .
De klimmingen zijn soms erg stijl en glibberig, dit vinden we niet zo leuk, maar we gaan verder in de hoop dat het allemaal wat vlakker gaat worden en de ondergrond wat minder modderig.
De Duivelsberg wordt bedwongen. Tot zover volgen we het Pieterpad. Vanaf de top gaat de route verder over het Grote Rivieren Pad. Dit pad heb ik, in omgekeerde richting, gelopen in 2014. Niet zo gek lang geleden dus, echter ik kan me het deel over de Duivelsberg niet meer herinneren.
Er volgen nog enkele klimmetjes en die zijn best pittig te noemen, zeker met al die modder als ondergrond!
Ik had al deze klimmetjes niet ingecalculeerd. Tja als je achter je PC zit om een route op http://www.afstandmeten.nl samen te stellen dan lijkt alles even vlak. Het beeldscherm ging niet bol staan in ieder geval.
Dit is, als training voor de KM, minder geschikt vinden we.
Als de zoveelste heuvel in zicht komt, besluiten we om een vlak en verhard pad te volgen, wat volgens Aike ook uitkomt bij de volgende rust in Beek.
En dat klopt! Terwijl Jannie nog even een "beroemde wegwijzer" op de foto zet, zijn Aike en ik al overgestapt op het "makkelijke" parkoers. In Beek aangekomen is onze rust snel gevonden.
We drinken iets en bestellen alle 3 een pannenkoek.
Hierdoor loopt de rust natuurlijk wel wat uit maar we vinden dat we dat wel verdiend hebben na al dat geklim en geglij.
De GPS van Jannie geeft een, in mijn ogen, dubieuze stand aan van 24 km, zou eerder rond de 22 km moeten zijn. Weer1 km teveel denk ik.
Voor het volgende traject gebruikt ook Aike de telefoon om de afstand te meten, om later te kunnen vergelijken.
Tijdens de rust wordt unaniem besloten dat we de route parallel aan het Grote Rivieren Pad zullen volgen. Modder wordt asfalt en glooiingen in het landschap maken plaats voor platte wegen. En dat loopt toch lekker!!!
Het tempo komt er eindelijk in en we krijgen weer zin om verder te gaan!!
Hierdoor wordt de route naar verwachting wel met zo'n 2 km ingekort, maar daar lijkt niemand zich druk om te maken.
We zijn zodoende lekker vlot in Nijmegen en kunnen aan de finale beginnen. Door de inkorting verleggen we de geplande rust op de Waalkade en verruilen deze voor een verderop gelegen horecaperceel, eveneens aan de Waal.
De finale bestaat uit Waalkade - Oversteek - Dijk - Spoorbrug(de Snelbinder) en dan naar het station. Volgens Jannie is dit best nog wel een eindje lopen, maar toch kiezen we hiervoor om aan de nodige kilometers te komen.
Volgens Aike was het laatste gedeelte 12 km en de GPS van Jannie geeft een totaal aan van 36, dus opnieuw 1 km "teveel". Samen met de niet geregistreerde 1e kilometer komt het totaal aantal kilometers uit op 37.
Ik schat de totale route op 34 km.
Bij latere controle op http://www.afstandmeten.nl komen we uit op 33 - 34 km. Sommige stukken zijn lastig in te tekenen(bv. bosgebied).
De laatste 12 km hebben we een goed tempo gehad en we voelen ons na afloop alle 3 nog fit.
Aike en ik zijn reuze benieuwd waar de 3 extra kilometers van Jannie zijn gescoord. Via Google-Earth wordt de route ingelezen en dan is al snel duidelijk waar de extra kilometers van Jannie vandaan komen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
De "opdracht" voor vandaag luidde als volgt: creëer een wandelroute van ca. 35 km, die door Aike, Jannie en mijzelf gelopen kan worden, vooral bedoeld als voorbereiding op de KM van Cuijk.
Na enig speurwerk ben ik uitgekomen op een route in de regio Nijmegen. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van 2 NS -wandelingen en deze aan elkaar geknoopt, samen goed voor 32 km loopplezier! Aan het eind heb ik een leuk lusje eraan toegevoegd om aan de gewenste afstand te komen. Volgens mijn ingetekende route op http://www.afstandmeten.nl is de route bijna 36 km lang.
Ik reis met de trein naar Cuijk. In Nijmegen heb ik een ruime overstaptijd en kom hier Jannie al tegen. We drinken samen alvast een bak koffie. In Cuijk, bij het NS station, staat Aike ons al op te wachten.
De wandeling kan beginnen.....of toch nog niet? Ik mis een kledingstuk en aangezien het best wel koud is wil ik deze nog snel even aanschaffen. De dames helpen me goed op weg. Jannie wil van de gelegenheid gebruik maken om naar het toilet te gaan en beide dames willen van de chaotische start gebruik maken om een bak verse koffie te nuttigen. Om dan "goed" te kunnen starten. Helaas, geen horeca in de buurt en ook geen toilet.
We steken de Maas over met de pont (bij gebrek aan een pontonbrug!). Daarna steek ik mezelf in de extra kleding, gaat Jannie w*ldpl*ss*n en dan wordt de GPS van Jannie aangezet (in het 1e halfuur hebben we 1 km gelopen!)
Na de Maas te zijn overgestoken vervolgen we de weg naar Mook en zetten we even later koers richting de Mookerheide.
De ondergrond verandert van asfalt in modder en het vlakke parkoers kunnen we wel vergeten.
Het is een kwestie van klimmen en dalen, modderpaden lopen en dat gaat zo een hele tijd door. De natuur is hier wel erg mooi en de laaghangende bewolking(mist) zorgt voor een feeëriek uitzicht over de Mookerheide.
Na de Mookerheide volgt de St. Jansberg. Nog zo'n "berg", maar deze beklimmen we niet. We korten de 1e NS-wandeling hier in met 4 km in verband met de geplande rust in Groesbeek, die anders op 15 km zou komen te liggen en nu dus op ca. 11-12 km.
De NS-wandelingen (gedownload via http://www.wandelnet.nl) zijn zeer nauwkeurig beschreven. De route volgt Streekpaden en LAW's en zodoende kunnen we de markeringen van die paden volgen, eenvoudig toch?
In eerste instantie volgen wij geel/rood (streekpad Nijmegen). Als rood/wit(Pieterpad) zich toevoegt volgen we beide. Bij een splitsing blijven wij geel/rood volgen terwijl dit vanaf hier rood/wit moest zijn. De medewandelaars kennen de omgeving als hun broekzak en na enkele omzwervingen komen we dan toch nog aan in Groesbeek, eindpunt van de 1e etappe en een mooi punt om te rusten. Jannie's GPS geeft aan 13 km maar ik ga uit van 12 km. Waar haalt ze die ene kilometer vandaan?
Na de koffie(+) rust beginnen we aan de 2e etappe, de NS -wandeling van Groesbeek naar Nijmegen, deze willen we in zijn geheel lopen.
Het is al snel duidelijk dat het klimmen/dalen en de modderpaden een vervolg krijgen. Er zitten in dit deel echter ook een aantal steile trappen .
De klimmingen zijn soms erg stijl en glibberig, dit vinden we niet zo leuk, maar we gaan verder in de hoop dat het allemaal wat vlakker gaat worden en de ondergrond wat minder modderig.
De Duivelsberg wordt bedwongen. Tot zover volgen we het Pieterpad. Vanaf de top gaat de route verder over het Grote Rivieren Pad. Dit pad heb ik, in omgekeerde richting, gelopen in 2014. Niet zo gek lang geleden dus, echter ik kan me het deel over de Duivelsberg niet meer herinneren.
Er volgen nog enkele klimmetjes en die zijn best pittig te noemen, zeker met al die modder als ondergrond!
Ik had al deze klimmetjes niet ingecalculeerd. Tja als je achter je PC zit om een route op http://www.afstandmeten.nl samen te stellen dan lijkt alles even vlak. Het beeldscherm ging niet bol staan in ieder geval.
Dit is, als training voor de KM, minder geschikt vinden we.
Als de zoveelste heuvel in zicht komt, besluiten we om een vlak en verhard pad te volgen, wat volgens Aike ook uitkomt bij de volgende rust in Beek.
En dat klopt! Terwijl Jannie nog even een "beroemde wegwijzer" op de foto zet, zijn Aike en ik al overgestapt op het "makkelijke" parkoers. In Beek aangekomen is onze rust snel gevonden.
We drinken iets en bestellen alle 3 een pannenkoek.
Hierdoor loopt de rust natuurlijk wel wat uit maar we vinden dat we dat wel verdiend hebben na al dat geklim en geglij.
De GPS van Jannie geeft een, in mijn ogen, dubieuze stand aan van 24 km, zou eerder rond de 22 km moeten zijn. Weer1 km teveel denk ik.
Voor het volgende traject gebruikt ook Aike de telefoon om de afstand te meten, om later te kunnen vergelijken.
Tijdens de rust wordt unaniem besloten dat we de route parallel aan het Grote Rivieren Pad zullen volgen. Modder wordt asfalt en glooiingen in het landschap maken plaats voor platte wegen. En dat loopt toch lekker!!!
Het tempo komt er eindelijk in en we krijgen weer zin om verder te gaan!!
Hierdoor wordt de route naar verwachting wel met zo'n 2 km ingekort, maar daar lijkt niemand zich druk om te maken.
We zijn zodoende lekker vlot in Nijmegen en kunnen aan de finale beginnen. Door de inkorting verleggen we de geplande rust op de Waalkade en verruilen deze voor een verderop gelegen horecaperceel, eveneens aan de Waal.
De finale bestaat uit Waalkade - Oversteek - Dijk - Spoorbrug(de Snelbinder) en dan naar het station. Volgens Jannie is dit best nog wel een eindje lopen, maar toch kiezen we hiervoor om aan de nodige kilometers te komen.
Volgens Aike was het laatste gedeelte 12 km en de GPS van Jannie geeft een totaal aan van 36, dus opnieuw 1 km "teveel". Samen met de niet geregistreerde 1e kilometer komt het totaal aantal kilometers uit op 37.
Ik schat de totale route op 34 km.
Bij latere controle op http://www.afstandmeten.nl komen we uit op 33 - 34 km. Sommige stukken zijn lastig in te tekenen(bv. bosgebied).
De laatste 12 km hebben we een goed tempo gehad en we voelen ons na afloop alle 3 nog fit.
Aike en ik zijn reuze benieuwd waar de 3 extra kilometers van Jannie zijn gescoord. Via Google-Earth wordt de route ingelezen en dan is al snel duidelijk waar de extra kilometers van Jannie vandaan komen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Truitje

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Contacteer:
:icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:Marko schreef:Zaterdag 5 maart, NS-wandelingen Mookerheide, van Cuijk naar Nijmegen, afstand 33 km
- joyke

- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Aantal N4D volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
geweldig die tekeningen :icon_lol:Truitje schreef::icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:Marko schreef:Zaterdag 5 maart, NS-wandelingen Mookerheide, van Cuijk naar Nijmegen, afstand 33 km
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Marko schreef: Volgens mijn ingetekende route op http://www.afstandmeten.nl is de route bijna 36 km lang.
Hallo Marko
Heb je ook een directe link naar je routes, ik kom hier op de algemene site.
- Marko

Berend-Botje schreef:Marko schreef: Volgens mijn ingetekende route op http://www.afstandmeten.nl is de route bijna 36 km lang.
Hallo Marko
Heb je ook een directe link naar je routes, ik kom hier op de algemene site.
Komt ie
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1708324
De NS routes over de Mookerheide staan hier, maar kunnen allen worden gedownload en geprint als je geregistreerd bent:
http://wandelnet.nl/traject/mookerheide ... te-2-daags
- Sammie6306

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
Leuk verslag Marko!! Ben benieuwd of Jannie de route aan het nalopen is om te kijken wat ze toch gedaan heeft :icon_razz: :icon_cheesygrin:
- Marko

Ze is bij de Beekse rust, volgens mij, stil blijven zitten. Op 1 toiletbezoek na.Sammie6306 schreef:Leuk verslag Marko!! Ben benieuwd of Jannie de route aan het nalopen is om te kijken wat ze toch gedaan heeft :icon_razz: :icon_cheesygrin:
Ik denk dat dat gekke ding flink op hol geslagen. Zo kom je aan je kilometers, allemaal nep. :icon_mrgreen: :icon_wink:
-
Fien
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: 1500
- Aantal N4D volbracht: 15
- Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Ik heb vandaag vanuit mijn huis naar Bergen aan Zee gelopen, en terug. Heen door de duinen en terug langs het strand en weer door de duinen. Totaal 30 km. Zelfde als twee weken geleden maar nu in omgekeerde richting.
Dit om een beetje getraind aan de 30 van Zandvoort te beginnen.
het ging nu minder moeizaam dan twee weken geleden.
Jammer dat de zon niet ging schijnen. Volgens de weerkaart was het hier het enige plekje in Nederland waar het de hele dag bewolkt is gebleven. Echter in de duinen en op het strand was het toch wel lekker.
Afijn, ik ben blij dat het vandaag zo goed is gegaan en ben klaar voor de 30 van Zandvoort.
Dit om een beetje getraind aan de 30 van Zandvoort te beginnen.
het ging nu minder moeizaam dan twee weken geleden.
Jammer dat de zon niet ging schijnen. Volgens de weerkaart was het hier het enige plekje in Nederland waar het de hele dag bewolkt is gebleven. Echter in de duinen en op het strand was het toch wel lekker.
Afijn, ik ben blij dat het vandaag zo goed is gegaan en ben klaar voor de 30 van Zandvoort.
- footloose
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 64
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Leuk verslag en foto's Ruud. Wat een mooi weer vandaag hè? Maar wel fris (vooral in de wind).Boktwee schreef:Ben vandaag in Koningsbosch geweest waar ik de Grensstreektocht heb gelopen. Organisatie was in goede handen van WSV Echt en onder een strak blauwe hemel een heerlijke toch gelopen. Nederland in, Nederland uit, Duitsland in, Duitsland uit. Verslagje staat hier.
Ik heb vandaag de 25 kilometer (langste afstand) van de slotwandeling van de winterserie van WSV DOS Barchem (waar ik lid van ben) gelopen. De (nieuwe) routeplanners verdienen een pluim want een prachtige route door de Achterhoek (blij dat ik er woon). Ik vond het wel zwaar maar heb sinds Egmond geen lange (>20 km) tocht meer gelopen en dat is natuurlijk best lang geleden. Door de week loop ik ook wel maar hooguit 10-15 kilometer, dat kon ik merken want de laatste 10 kilometer kreeg ik het moeilijk(er). Dus anders dan Fien voel ik me nog niet echt klaar voor de '30 van Zandvoort' volgende week. Nou ja we zien wel. Vandaag in elk geval genoten van het weer en de mooie route.
- Tigelu

- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Vanmiddag met Bosso gewandeld door de Zak van Zuid-Beveland. Hoeveel hebben we niet bijgehouden. Ben wel weer een hoop wijzer geworden van het gebied daar.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Marieke
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 37
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: wel wat
- Aantal N4D volbracht: 12
- Kennedymarsen volbracht: 17
- Aantal 11 steden gelopen: 3
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Gisteren bij de Kilometervretersmars in Maassluis 40 km gelopen (en dat was alweer een tijdje geleden). Eerst een paar km rechtdoor langs de Nieuwe Waterweg richting Hoek van Holland en daar de pier op. Vervolgens een stuk over het strand tot 's Gravezande. Daar hebben we wat in en omheen geslingerd, tussen de kassen door. Maar ook met af en toe ineens een meertje of een molen. Na ca. 30 km was er een wagenrust, waar kruidenbitter geschonken werd. Ik zat aardig in de achterhoede, en heb na de splitsing met de 30 km maar twee andere wandelaars gezien. Ik kwam uiteindelijk ook als laatste binnen - maar wel op tijd. Dat het prachtig weer was wisten jullie al, en het was zeker geen straf om hier te lopen. Prachtige omgeving, goed gepijld en dan een zonnetje erbij!