Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Ineke61
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 64
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 15.050
Aantal N4D volbracht: 16
Kennedymarsen volbracht: 12
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Skechers
Mood: Vrolijk
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Ineke61 »

Ineke61 schreef:Vandaag samen met Hans de Molenwaardtocht gelopen, 21 km. Wat een schitterende tocht! Heel afwisselend en we hebben het getroffen met het weer want nu regent het heel hard! Na 15 km lekker gelunched bij De kat in de wilg, was erg lekker! We hebben maar een keer gebruik gemaakt van de eigen rust bij de schaatsbaan. En heb me weer lekker uit kunnen leven op de plaatsnaambordjes! Kijk gerust de foto's hier, het verslag volgt later
https://goo.gl/photos/Y7NexqwiYtcfKG6e9
En het verslag is ook af! Te lezen op mijn blog :icon_biggrin:
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:

http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
Mirjam
W4W Freak
W4W Freak
Leeftijd: 54
Kilometers gelopen: Genoeg
Aantal N4D volbracht: 11
Volgende wandeltocht: Nog geen idee
Kennedymarsen volbracht: 0
Merk wandelschoenen: Kybun
Contacteer:

Bericht door Mirjam »

Marko schreef:
Mirjam schreef:
Sammie6306 schreef:
Mirjam schreef:Ik ben afgelopen donderdag met de Walk of Wisdom begonnen. Inmiddels 3 etappes gelopen en ik heb genoten van de mooie omgeving. Allemachtig prachtig. Alles bij elkaar zo'n 90 km. in de benen. Laat de Vierdaagse maar komen, ik ben er klaar voor.
Genoten van je verslagen en foto's. Wat woon ik toch in een mooie wandel omgeving. Nog genoeg te ontdekken voor mij!
Nou, dat woon je zeker !! Ik kom er terug hoor !! En ook het verslag van de 3-de etappe staat online . . . :icon_biggrin:
Je 3e verslag ook gelezen, ik krijg er zin in om zelf aan de Walk of Wisdom te beginnen.
Dank je wel . . . Is ook zeer zeker de moeite waard. Ik heb zin om de rest te wandelen maar even een beetje gebrek aan tijd :icon_rolleyes:
Als ik dit jaar alle wandelingen wil gaan lopen die ik in gedachten heb, dan kom ik benen tekort !!
https://www.wij-wandelen.nl
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa

Bericht door Sammie6306 »

Vandaag een compromis gedaan: er stond eigenlijk geen tocht gepland omdat ik mijn blaren wilde laten helen, maar dat ging sneller dan ik dacht. Echter, met warm weer loop ik zo weer nieuwe blaren. En dit weekend is het.... warm weer!
Maar ik had ook wel zin om in beweging te zijn. Dus gekozen voor 10 km van de grenslandtocht en een vroege start. Halverwege heerlijk op het terras neergestreken en gezellig met mede-wandelaars gekletst (leuke ontmoetingen onderweg!!).

Een prima tocht en afstand om wat dingen uit te proberen: dubbele sokken verruild voor enkele sokken, rugzak verwisseld voor heuptas, waterfles verruild voor professionele bidon :icon_mrgreen:
En lekker op de fiets er naar toe, dus nog wat extra beweging.

En het allerfijnste: in de ochtend alweer terug, dus daarna heb je nog wat aan je dag :icon_cool: :icon_cool:
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas

Bericht door joyke »

fijn dat je zo genoten hebt sammie
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
julia55
W4W Expert
W4W Expert
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 40.000
Aantal N4D volbracht: 37
Volgende wandeltocht: Q
Kennedymarsen volbracht: 8
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon

Bericht door julia55 »

helemaal niet heerlijk weekend gehad op camping de bergen bij het mandala festival ....super gaaf!!!!!!!!
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door joyke »

julia55 schreef:helemaal niet heerlijk weekend gehad op camping de bergen bij het mandala festival ....super gaaf!!!!!!!!
daar een weekje op de camping zijn is ook gezellig vorig jaar een weekje geweest met me nichtje
julia55
W4W Expert
W4W Expert
Kilometers gelopen: 40.000
Aantal N4D volbracht: 37
Volgende wandeltocht: Q
Kennedymarsen volbracht: 8
Merk wandelschoenen: meindl...en andere

Bericht door julia55 »

joyke schreef:
julia55 schreef:helemaal niet heerlijk weekend gehad op camping de bergen bij het mandala festival ....super gaaf!!!!!!!!
daar een weekje op de camping zijn is ook gezellig vorig jaar een weekje geweest met me nichtje
Ja is een super camping..we hebben er een vaste caravan staan...dus zijn er regelmatig te vinden met kids
en kleinkids
Over 14 dagen kevertreffen...weekend met honderden kevers en ee. Overvolle camping..super gezellig
footloose
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 64
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: Betuwetocht
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl

Bericht door footloose »

footloose schreef:Warmtetraining vandaag. Geen georganiseerde tocht maar weer een etappe van het Streekpad Lochem (bij mij in de buurt). Van Lochem naar Vorden, 25 kilometer door een gevarieerd landschap: http://myalbum.com/album/r3TI7BFad4UB.
En vandaag de daarop volgende etappe gelopen, naar Almen. Ik heb het beeldverslag toegevoegd aan de foto's die ik gisteren al had geplaatst. In de volle zon was het wel zwaar. Ook wat last gehad van de bloeiende grassen (benauwd). Maar wat is het hier in de Achterhoek toch mooi.
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door joyke »

julia55 schreef:
joyke schreef:
Ja is een super camping..we hebben er een vaste caravan staan...dus zijn er regelmatig te vinden met kids
en kleinkids
Over 14 dagen kevertreffen...weekend met honderden kevers en ee. Overvolle camping..super gezellig
ja dat is het zeker me nichtje heeft zich zeer kostelijk vermaak voor der eerste camping vakantie en wilt heel graag terug dus dan zegt het genoeg ( water zand speeltuin en de animatie) de belangrijkste zaken
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa

Bericht door Spatoes »

Boktwee schreef:
Ineke61 schreef:
Ineke61 schreef:Vandaag samen met Hans de Molenwaardtocht gelopen, 21 km. Wat een schitterende tocht! Heel afwisselend en we hebben het getroffen met het weer want nu regent het heel hard! Na 15 km lekker gelunched bij De kat in de wilg, was erg lekker! We hebben maar een keer gebruik gemaakt van de eigen rust bij de schaatsbaan. En heb me weer lekker uit kunnen leven op de plaatsnaambordjes! Kijk gerust de foto's hier, het verslag volgt later
https://goo.gl/photos/Y7NexqwiYtcfKG6e9
En het verslag is ook af! Te lezen op mijn blog :icon_biggrin:
Blog moet ik nog lezen maar de foto's zijn mooi.
Ruud, je hebt het nog druk met 3x Ineke's blog lezen. :icon_lol: :icon_wink:
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

footloose schreef:
footloose schreef:Warmtetraining vandaag. Geen georganiseerde tocht maar weer een etappe van het Streekpad Lochem (bij mij in de buurt). Van Lochem naar Vorden, 25 kilometer door een gevarieerd landschap: http://myalbum.com/album/r3TI7BFad4UB.
En vandaag de daarop volgende etappe gelopen, naar Almen. Ik heb het beeldverslag toegevoegd aan de foto's die ik gisteren al had geplaatst. In de volle zon was het wel zwaar. Ook wat last gehad van de bloeiende grassen (benauwd). Maar wat is het hier in de Achterhoek toch mooi.
Inderdaad mooie foto's!
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Alle verslagen even bijgelezen en de foto's bekeken. Erg leuk en mooi allemaal. Dank!!
Annet
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl

Bericht door Annet »

footloose schreef:

Schitterende foto's en wat een fijne uitleg van wat je onderweg allemaal gezien hebt. Je hebt geboft dat je met dit warme weer veel in de bossen hebt kunnen lopen.
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja

Bericht door Wil1956 »

Niet vandaag, maar gisteren gelopen in Waalwijk en omgeving bij de Halve Zolenwandeltocht. Hoewel de tocht genoemd is naar de voormalige spoorlijn van Lage Zwaluwe naar den Bosch, hebben wij de spoorlijn (thans fietspad) en de mooie omgeving niet gezien. Het parcours liep van Waalwijk naar Kaatsheuvel, achter de Efteling langs, door de bossen naar Loon op Zand en weer door bos en duin met een boog terug naar Waalwijk. De Loonse en Drunense duinen dus! Het was erg warm en gelukkig ging de route niet over de mulle zand van de duinen maar schampten wij er net langs. Een paar honderd meter door het zand. Hele lange stukken liepen door het boerenland of over de heide maar dankzij de bossen zaten er nog genoeg koelere stukken in de route om de temperatuur beheersbaar te houden. Goede warmtetraining dus!

Onderweg kwam Marc DeSpier en zijn vriendin ons tegemoet, voorzien van hele grote rugzakken en walking sticks, Waarschijnlijk aan het trainen voor een wandelvakantie in de bergen :icon_wink: Dat was heel anders lopen, zei hij nog. In ieder geval een heel stuk langzamer dan hij gewend is :icon_mrgreen:
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door joyke »

de dag 1 van de avond vierdaagse van Wijchen de 7,5 km erg genoten goed gelopen zowel door mijn als me nichtje ietsje minder als 2 uur over gedaan met 2 rusten op na dag 2
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”