Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Danyell
- Beheerder

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: 39.057
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: Besluit ik pas op het laatste moment!
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Saucony
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag heb ik toch zeker wel 3 kilometer gelopen, in natuurgebied De Blaauwe Kamer bij Wageningen. :icon_cool:
En dan thuiskomen met 255 foto's op je camera....... :icon_eek:
Kortom, ik ben op pad geweest op een uitje met leden van het voormalige forum Photo-site.
Was net zo'n gezellig forum als dit, vind het nog steeds jammer dat het niet meer bestaat.
Gelukkig houdt de harde kern van leden nog steeds contact met elkaar op Facebook en wordt er zo nu en dan een uitje georganiseerd.
Ik ga niet altijd mee, maar de keren dat ik wel mee ging was het reuze gezellig.
En dan mag het wandelen ook wel eens bijzaak zijn! :icon_biggrin:
Kortom, ik ben op pad geweest op een uitje met leden van het voormalige forum Photo-site.
Was net zo'n gezellig forum als dit, vind het nog steeds jammer dat het niet meer bestaat.
Gelukkig houdt de harde kern van leden nog steeds contact met elkaar op Facebook en wordt er zo nu en dan een uitje georganiseerd.
Ik ga niet altijd mee, maar de keren dat ik wel mee ging was het reuze gezellig.
En dan mag het wandelen ook wel eens bijzaak zijn! :icon_biggrin:
Alleen, maar niet eenzaam
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
De Blauwe Kamer is zeker een mooi gebiedDanyell schreef:Vandaag heb ik toch zeker wel 3 kilometer gelopen, in natuurgebied De Blaauwe Kamer bij Wageningen. :icon_cool:
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Vandaag de etappe van Staphorst-Blokzijl voorgelopen
Mooie omgeving met een hoog Voy gehalte aan wegen.
Hoogtepunt was natuurlijk Giethoorn, al snap ik nog steeds niet waarom sommigen elk huisje en bruggetje op de foto moeten zetten
De Jonerweg was een taai stuk maar gelukkig staat daar met de echte loop een verzorging op het end
Veel lange stukken maar de omgeving maakte veel goed en ik heb weer 25km in de pocket
En die lange stukken komen zijn een goede opwarmer voor morgen: De Brielse Maas Trail
Mooie omgeving met een hoog Voy gehalte aan wegen.
Hoogtepunt was natuurlijk Giethoorn, al snap ik nog steeds niet waarom sommigen elk huisje en bruggetje op de foto moeten zetten
De Jonerweg was een taai stuk maar gelukkig staat daar met de echte loop een verzorging op het end
Veel lange stukken maar de omgeving maakte veel goed en ik heb weer 25km in de pocket
En die lange stukken komen zijn een goede opwarmer voor morgen: De Brielse Maas Trail
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Gisteren (zaterdag) eerst naar de startceremonie geweest en daarna de eerste 14 km van de Walk of Wisdom gelopen.
Net vóór de ceremonie min of meer "overvallen" door Footloose. Zij had het Stertocht T-shirt van Gelderland voor me bij zich.
Door deze verrassing én het toch onverwachte einde van de ceremonie ben ik helemaal vergeten om mijn naam, nummer en startdatum in het logboek te zetten voordat ik op pad ging.
In eerste instantie alleen, maar binnen 25 mtr van de ingang al een maatje: Wilma, die liep te zoeken naar de sticker van de WoW. We zijn samen verder gelopen. Omdat er toch hier en daar in de stad stickers weggehaald waren liep ik met het boekje in de hand en die heb ik bij de hand gehouden: als je weet waar je heen gaat door op de kaart te kijken, zijn de stickers/bordjes een handige aanvulling.
We zijn gestart tegen 12 uur en om 15:30 uur waren we in Beek, bij mijn auto. Dat was, op Afstandmeten.nl vooraf bekeken bijna 14 km.
Op zich heb ik niet beroerd gelopen, maar het parcours, zeker in de Ooijpolder was ruig, ruw en veel oneffen. Daarbij hebben we de nodige brug-momentjes gedaan, de uitkijktoren beklommen en genoten van het uitzicht, genoten van een kudde grote runderen bij de Bisonbaai en lekker de armspieren getraind op het touwpontje.
Wilma zou ook nog het stukje tussen Ubbergen en Beek (Elyseese velden) lopen en haar 2e ringetje in Beek (1e was bij Restaurant Oortjesplaat, net voor Ooij) ook nog halen en dan daar op de bus naar Nijmegen en met de trein naar huis (Heiloo). Omdat ik nog boodschappen moest halen voor mijn vader en dus vóór sluitingstijd (17 uur) terug zijn in Vorden, heb ik dat laatste stukje (wrs een klein uurtje, hooguit) bewaard voor de volgende keer.
Het lijf was het Ubbergen ook al zat. Knie speelde behoorlijk op, de peesplaat was niet echt gelukkig met het terrein en de rechtervoet meldde zich ook weer. Maar het weer was fantastisch. Geen spatje gehad, wel was er veel wind, maar in combinatie met de soms erg felle zon weer heel aangenaam.
Kortom een prima dag gehad ondanks het pijnlijke randje.
Net vóór de ceremonie min of meer "overvallen" door Footloose. Zij had het Stertocht T-shirt van Gelderland voor me bij zich.
Door deze verrassing én het toch onverwachte einde van de ceremonie ben ik helemaal vergeten om mijn naam, nummer en startdatum in het logboek te zetten voordat ik op pad ging.
In eerste instantie alleen, maar binnen 25 mtr van de ingang al een maatje: Wilma, die liep te zoeken naar de sticker van de WoW. We zijn samen verder gelopen. Omdat er toch hier en daar in de stad stickers weggehaald waren liep ik met het boekje in de hand en die heb ik bij de hand gehouden: als je weet waar je heen gaat door op de kaart te kijken, zijn de stickers/bordjes een handige aanvulling.
We zijn gestart tegen 12 uur en om 15:30 uur waren we in Beek, bij mijn auto. Dat was, op Afstandmeten.nl vooraf bekeken bijna 14 km.
Op zich heb ik niet beroerd gelopen, maar het parcours, zeker in de Ooijpolder was ruig, ruw en veel oneffen. Daarbij hebben we de nodige brug-momentjes gedaan, de uitkijktoren beklommen en genoten van het uitzicht, genoten van een kudde grote runderen bij de Bisonbaai en lekker de armspieren getraind op het touwpontje.
Wilma zou ook nog het stukje tussen Ubbergen en Beek (Elyseese velden) lopen en haar 2e ringetje in Beek (1e was bij Restaurant Oortjesplaat, net voor Ooij) ook nog halen en dan daar op de bus naar Nijmegen en met de trein naar huis (Heiloo). Omdat ik nog boodschappen moest halen voor mijn vader en dus vóór sluitingstijd (17 uur) terug zijn in Vorden, heb ik dat laatste stukje (wrs een klein uurtje, hooguit) bewaard voor de volgende keer.
Het lijf was het Ubbergen ook al zat. Knie speelde behoorlijk op, de peesplaat was niet echt gelukkig met het terrein en de rechtervoet meldde zich ook weer. Maar het weer was fantastisch. Geen spatje gehad, wel was er veel wind, maar in combinatie met de soms erg felle zon weer heel aangenaam.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- footloose
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 64
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Leuk om jouw belevenissen te lezen in vergelijking tot die van mij (die heb ik bij het onderwerp 'Walk of Wisdom' gepubliceerd). Sorry dat ik je overviel. De situatie (start vertrekceremonie) overviel mij namelijk ook. Ik verwachtte je pas na afloop te zullen zien. Er is toch niet speciaal op mij gewacht? :icon_eek:Tigelu schreef:Gisteren (zaterdag) eerst naar de startceremonie geweest en daarna de eerste 14 km van de Walk of Wisdom gelopen.
Via de website kun je vragen of ze een inlogpagina naar je willen mailen en die kun je dan invullen en opsturen. Op die manier kun je je alsnog inschrijven. En wat dat 2e ringetje betreft: dat is dezelfde als die je bij Oortjeshekken krijgt, namelijk van de gemeente Berg en Dal. Er zijn gewoon meerdere adressen waar je die kunt ophalen. Dat staat per gemeente achterin het routeboekje. Ik hoop dat je goed herstelt zodat je straks weer pijnloos kunt wandelen.
- Sammie6306

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
Ook een leuk verslag van jouw start Tina.
De volgende etappe wordt pittig klimmen, Duivelsberg. En daarna volgt het Reichswald, dat wordt wat begaanbaarder verwacht ik. Hopelijk spelen je klachten dan minder op.
Tip: ik tape mijn voet met Medical tape ivm de hielspoor en dat geeft flink verlichting. Wellicht voor jou ook een idee. Op YouTube vind je diverse filmpjes hoe dit te doen.
De volgende etappe wordt pittig klimmen, Duivelsberg. En daarna volgt het Reichswald, dat wordt wat begaanbaarder verwacht ik. Hopelijk spelen je klachten dan minder op.
Tip: ik tape mijn voet met Medical tape ivm de hielspoor en dat geeft flink verlichting. Wellicht voor jou ook een idee. Op YouTube vind je diverse filmpjes hoe dit te doen.
-
Spatoes

- Leeftijd: 68
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Tina, mooi verslag.
"Oortjesplaat" heet "Oortjeshekken" zoals Sammie al schreef. Een heerlijke Uitspanning!
"Oortjesplaat" heet "Oortjeshekken" zoals Sammie al schreef. Een heerlijke Uitspanning!
- Tigelu

Ik zat wrs met ooltgensplaat (van Goeree Overflakkee) in mijn hoofd. Wij hebben daar alleen het ringetjes gehaald en Wilma is naar het toilet geweest.Spatoes schreef:Tina, mooi verslag.
Wij hadden en hebben daarvoor en daarna gewoon op een picknickbankje gezeten om even te rusten en wat te eten/drinken.
- Tigelu

De volgende etappe staat pas na het bezoek aan de fysio gepland tenzij het deze week ineens spectaculair verbeterd. Ik loop al jaren met pijn aan de knie. Daar wen je op een gegeven moment aan. Die peesplaat kwam er sluipenderwijs bij om tgv de stertocht vol binnen te vallen (ook de reden waarom in in Nijmegen 4x 30 km liep ipv 40 km. Bij de DoTo kwam de rechtervoet erbij: al jaren een dreigende Hallux Falgus, die sinds ik op de Fivefingers liep niet meer erger werd: tot ik me verstopte op een stuk van 20 mtr ruwe grasdijk. Sindsdien zit er onder de voorvoet, tussen grote en 2e teen een heel gemeen pijnpunt. Als die opspeelt voelt iedere stap aan alsof je op die plek van onderen een spijker in de voorvoet meppen. En dat loopt dus niet (meer).footloose schreef:Leuk om jouw belevenissen te lezen in vergelijking tot die van mij (die heb ik bij het onderwerp 'Walk of Wisdom' gepubliceerd). Sorry dat ik je overviel. De situatie (start vertrekceremonie) overviel mij namelijk ook. Ik verwachtte je pas na afloop te zullen zien. Er is toch niet speciaal op mij gewacht? :icon_eek:Tigelu schreef:Gisteren (zaterdag) eerst naar de startceremonie geweest en daarna de eerste 14 km van de Walk of Wisdom gelopen.
Op zich heb ik niet beroerd gelopen, maar het parcours, zeker in de Ooijpolder was ruig, ruw en veel oneffen.
Via de website kun je vragen of ze een inlogpagina naar je willen mailen en die kun je dan invullen en opsturen. Op die manier kun je je alsnog inschrijven. En wat dat 2e ringetje betreft: dat is dezelfde als die je bij Oortjeshekken krijgt, namelijk van de gemeente Berg en Dal. Er zijn gewoon meerdere adressen waar je die kunt ophalen. Dat staat per gemeente achterin het routeboekje. Ik hoop dat je goed herstelt zodat je straks weer pijnloos kunt wandelen.
Dus ik wil eerst weten wat er aan de hand is - wat er aan gedaan kan worden en hoe ik eea zelf kan bespoedigen. Brno gaat in ieder geval de ijskast in, TodN sta ik nog steeds op de wachtlijst, maar ik weet niet wat ik doe als ik nu kaarten krijg aangeboden. Ik hoop alleen dat ik begin oktober wel de kustmarathon kan lopen...
- julia55
- W4W Expert

- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
het hoog nodige na de kennedymars van gisteren :icon_biggrin:
- Carola
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 38
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: iktrainnie
- Aantal N4D volbracht: 16
- Volgende wandeltocht: KM..?
- Kennedymarsen volbracht: 56
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 2
Vandaag nergens gelopen, maar vorig weekend dus in Vaasa (Finland). Omdat hier geen topic van is gemaakt plaats ik hier een link naar het verslag en de foto's:
Klik hier
Klik hier
- footloose
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 64
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Leuk Carola! En die eilandjes tussen Stockholm en Turku zijn leuk om weer te zien op jouw foto's.Carola schreef:Vandaag nergens gelopen, maar vorig weekend dus in Vaasa (Finland). Omdat hier geen topic van is gemaakt plaats ik hier een link naar het verslag en de foto's:
Klik hier
- Jeltsje

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
Jammer dat de IML tegenviel, gelukkig heb je de mooie foto's nog :icon_biggrin:Carola schreef:Vandaag nergens gelopen, maar vorig weekend dus in Vaasa (Finland). Omdat hier geen topic van is gemaakt plaats ik hier een link naar het verslag en de foto's:
Klik hier
- Sammie6306

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
Leuk verslag en mooie foto's. Jammer dat het niet helemaal was wat je had verwacht maar gelukkig toch een bijzondere week gehad!Carola schreef:Vandaag nergens gelopen, maar vorig weekend dus in Vaasa (Finland). Omdat hier geen topic van is gemaakt plaats ik hier een link naar het verslag en de foto's:
Klik hier
- Bertvos
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 47
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: > 40000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 13
- 100+ wandelingen: 32
- Merk wandelschoenen: Meindl
Jammer dat het weer een spelbreker was in Vaasa. Een paar jaar geleden heb ik Vaasa gelopen en toen vond ik de archipelwandeltocht (1e dag) juist het minst leuk van de 3 dagen. Toen was het echter wel mooi weer en dat scheelt echt een hoop. Wat ik mij nog kan herinneren is een soort museumweekend in Vaasa, 1 wandeldag langs/door mooi natuurgebied met een krater (meteoorinslag) en 1 wandeldag om een groot meer heen. De lange brug en aquapark (vervelend/saai) kan ik me ook herinneren maar vond ik gezien de rest van de tocht niet storend.Carola schreef:Vandaag nergens gelopen, maar vorig weekend dus in Vaasa (Finland). Omdat hier geen topic van is gemaakt plaats ik hier een link naar het verslag en de foto's:
Klik hier
Destijds een leuke slaapplaats met klein groepje Nederlanders en bezoek aan Helsinki (leuke stad!)
Volgens mij was Monique (uit Sassenheim), die sinds kort ook op W4W actief is, ook mee met deze reis.
Op de dag dat Carola niet liep (20 augustus 2016) heb ik juist met een groep wandelaars in Almelo en omgeving gelopen. Leuke wandeling gemaakt en ook Almelo en omgeving is prachtig. Er was een tocht georganiseerd ter ere van Freek Kers (vrijwilliger WS78). Helaas heb ik van de 42 kilometer het begin gemist vanwege problemen met het spoor (aanrijding met persoon) in de buurt van Deventer. Echter de laatste 30 kilometer gelukkig wel kunnen lopen waardoor het voor mij een lijnwandeling Fleringen-Almelo geworden is (met o.a. Reutum, Ootmarsum en Tubbergen)