26-27 april 2017: Kennedymars Noordoostpolder Emmeloord (FL)

Kennedymarsen in de maand april

Moderators: Moderators, Beheerders

sabine
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Leeftijd: 28
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 160
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: geen idee
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: meindl
Mood: Erg blij

Re: 26/27 april 2017: Kennedymars Noordoostpolder

Bericht door sabine »

Voy con Dios schreef:
sabine schreef:Jongens even een korte reactie, die vorst was er. Bitterkoud vanacht, gevoelloze benen, voeten die uberhaupt niet meer bewogen. Eten op de verzorgingsposten dat tov vorig jaar zo ongeveer gehalveerd was ( was erg weinig) en geen tot weinig warm drinken onderweg. Ik heb ondertussen gedoucht en 2 uur geslapen onder 3 dekbedden en mijn voeten zijn weer roze en ik kan ze weer bewegen, maar ik ben onderweg mijn sta functie kwijt geraakt door de kou. ( niet heel handig met toiletbezoek) Maar na 11 uur 55 stonden we bij de finish. Ik heb het qua route prima gehad, op 4 km klinkerweg na, dat is minder prettig voor mijn lijf en hele donkere stukken bos waarbij mensen echt kilometers te kort hebben gelopen omdat ze een pijl misten en ineens op 30 km zaten. Maar goed, we hebben de nodige verbeterpuntjes doorgegeven. En wat mij betreft is het niet perse de laatste keer dat ik hier was
Zoooooo hee!
Trots op jou. Hier en daar klinkt in je verslagje door, dat dit op het randje van "verantwoord rollen" is geweest.
Wat jammer, dat de organisatie hier en daar te kort kwam. Was voorheen nooit zo, ze waren eerder overbezorgd voor de wandelaars.
Volgend jaar beter dus.
En Sabine, geniet van het voldane gevoel dat jouw voltooide KM je geeft!
Nou op zich ging het rollen prima, maar ben aan het wachten op een nieuw kussen voor mijn rolstoel, de oude is een beetje op en dat helpt niet. En ik had misschien wat hulp moeten vragen om vanuit t toilet terug in mijn rolstoel moeten komen.....Maar goed, dat zijn mijn leerpuntjes :D
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.

http://heelveelhobby.blogspot.nl/
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Bericht door Spatoes »

sabine schreef:
Voy con Dios schreef:
sabine schreef:Jongens even een korte reactie, die vorst was er. Bitterkoud vanacht, gevoelloze benen, voeten die uberhaupt niet meer bewogen. Eten op de verzorgingsposten dat tov vorig jaar zo ongeveer gehalveerd was ( was erg weinig) en geen tot weinig warm drinken onderweg. Ik heb ondertussen gedoucht en 2 uur geslapen onder 3 dekbedden en mijn voeten zijn weer roze en ik kan ze weer bewegen, maar ik ben onderweg mijn sta functie kwijt geraakt door de kou. ( niet heel handig met toiletbezoek) Maar na 11 uur 55 stonden we bij de finish. Ik heb het qua route prima gehad, op 4 km klinkerweg na, dat is minder prettig voor mijn lijf en hele donkere stukken bos waarbij mensen echt kilometers te kort hebben gelopen omdat ze een pijl misten en ineens op 30 km zaten. Maar goed, we hebben de nodige verbeterpuntjes doorgegeven. En wat mij betreft is het niet perse de laatste keer dat ik hier was
Zoooooo hee!
Trots op jou. Hier en daar klinkt in je verslagje door, dat dit op het randje van "verantwoord rollen" is geweest.
Wat jammer, dat de organisatie hier en daar te kort kwam. Was voorheen nooit zo, ze waren eerder overbezorgd voor de wandelaars.
Volgend jaar beter dus.
En Sabine, geniet van het voldane gevoel dat jouw voltooide KM je geeft!
Nou op zich ging het rollen prima, maar ben aan het wachten op een nieuw kussen voor mijn rolstoel, de oude is een beetje op en dat helpt niet. En ik had misschien wat hulp moeten vragen om vanuit t toilet terug in mijn rolstoel moeten komen.....Maar goed, dat zijn mijn leerpuntjes :D
Sabine: GEFELICITEERD!
Knap gedaan ondanks de lage temperatuur en de wat mindere verzorging. 80 km is en blijft een heel eind: rollend, wandelend of fietsend.
wandelmama
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Leeftijd: 65+
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 11303
Aantal N4D volbracht: 19
100+ wandelingen: 0
Merk wandelschoenen: Hanwag

Re: 26-27 april 2017: Kennedymars Noordoostpolder Emmeloord

Bericht door wandelmama »

Wat jammer Sabine dat ik niet genoeg op het forum was. Ik had je anders opgezocht in NOP. Ik had je binnen gehaald met warm drinken. Maar fijn dat je onderhand wel opgewarmd bent.
sabine
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Leeftijd: 28
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 160
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: geen idee
Mood: Erg blij

Bericht door sabine »

wandelmama schreef:Wat jammer Sabine dat ik niet genoeg op het forum was. Ik had je anders opgezocht in NOP. Ik had je binnen gehaald met warm drinken. Maar fijn dat je onderhand wel opgewarmd bent.
Ah wat lief, mocht ik nog eens gaan laat ik het je weten!
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.

http://heelveelhobby.blogspot.nl/
JeeWee83
W4W Freak
W4W Freak
Leeftijd: 34
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: 310
Aantal N4D volbracht: 6
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk

Bericht door JeeWee83 »

Van koude benen en voeten heb ik weinig last van gehad. Wel een pijl gemist stuk na de tweede rustpost in Kraggenburg. Gelukkig ken ik de omgeving daar wel goed waardoor we via een brugje weer op de route zaten. qua rustposten heb ik eigenlijk maar korte pauzes gehad. Alleen Luttelgeest met de soep heb ik iets langer gezeten. Voor de rest heb ik 70 km lekker gelopen alleen de laatste 10 waren zwaar. Eindtijd 14 uur en 23 minuten. Het was een mooie route ook de brommers waren vroeg dit jaar :mrgreen:
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Bericht door Jeltsje »

Allemaal van harte gefeliciteerd Toppers :y:
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0

Bericht door fhd »

Applaus voor de uitlopers en roller. Goed gedaan!
Plaats reactie

Terug naar “Kennedymarsen in april”