Vandaag het Hoeverpad gelopen.
Zeer afwisselend, door een stukje duin, door Egmond aan den hoef (héél kort).
Daarna langs de randen van de Hoevervaart en de Egmonder binnenvaart.
Veel overstapjes en hier en daar een bruggetje.
En er werden schapen verweid, altijd leuk om te zien zoals de kudde de voorste volgt. Geen moment verveelt.
Het stuk langs de Heilooër Zeeweg werd leuk door de stukjes naast het fietspad te lopen.
Natuurlijk zat het venijn in de staart.
Vanaf de Stay Okay is niet noemenswaardig.
Wetend dat het end in zicht is en een opspelende blaar was het even doorbijten.
Blij dat we met de auto naar het stratpunt waren gereden maakte de thuisreis naar Egmond aan zee wat korter.
Wel zo aangenaam als er iemand hoge nood heeft
Morgen de laatste route, het Binderpad.
Deze brengt ons naar Egmond binnen, ook weer een mengeling van duinen en polder.