Zal die sokken dan ook eens proberen. Zal zeker in het geld schelen.Ineke61 schreef:Goede raad kan duur zijn!opaMartin schreef:Persoonlijk is het zeker ja. Maar goede raad kun je altijd vragen. Toch?Catharina schreef:Wat voor de een het einde is, is voor de ander een pot ellende! Schoenen zijn zeer persoonlijk en moet je zelf ervaren en passen, passen passen in de winkel wat voor jou het beste is en vraag goede voorlichting en eventueel een scan voor je voeten maar ook dat is niet zaligmakend… Ook de soort sok is van belang maar ook dat is zeer persoonlijk!![]()
En sokken heb ik praktisch altijd van Falke. Soms een ander merk, om uit te proberen. Maar ik kom altijd weer terug naar de Falke.![]()
Ik heb sokken van Falke maar loop net zo lekker met sokken van de Action, Hema of Xenos.
wandelschoenen
Moderators: Carola, Tigelu, Moderators, Beheerders
- opaMartin
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 73
- Afstand 2025: 30
- Loopnummer 2025: ????
- Kilometers gelopen: heel veel
- Aantal N4D volbracht: 26+
- Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
Re: wandelschoenen
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Re: wandelschoenen
Zou ik zeker doen. Toen ik nog op "gewone" wandelschoenen en sokken liep kocht ik de sokken altijd bij Xenos. Ik was erachter gekomen dat ik van Falke sokken meer last van blaren had dan met andere sokken. De Falke zat voor mij te strak en dat gaf meer problemen dan die van de Xenos. En je hebt dan zeker 5 paar Xenos sokken tegen 1 paar FalkeopaMartin schreef:Zal die sokken dan ook eens proberen. Zal zeker in het geld schelen.Ineke61 schreef:Goede raad kan duur zijn!opaMartin schreef:Persoonlijk is het zeker ja. Maar goede raad kun je altijd vragen. Toch?Catharina schreef:Wat voor de een het einde is, is voor de ander een pot ellende! Schoenen zijn zeer persoonlijk en moet je zelf ervaren en passen, passen passen in de winkel wat voor jou het beste is en vraag goede voorlichting en eventueel een scan voor je voeten maar ook dat is niet zaligmakend… Ook de soort sok is van belang maar ook dat is zeer persoonlijk!![]()
En sokken heb ik praktisch altijd van Falke. Soms een ander merk, om uit te proberen. Maar ik kom altijd weer terug naar de Falke.![]()
Ik heb sokken van Falke maar loop net zo lekker met sokken van de Action, Hema of Xenos.![]()
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.