Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus is zaterdag op de fiets naar Renswoude gegaan om daar samen met wandelmaat Willem de Grebbelinie Valleiwandeltocht te gaan lopen. We hebben de afgelopen tijd vollop kunnen genieten van het mooie weer, maar nu mocht de natuur genieten van de regen die viel. Jammer dat je daar als wandelaar en fietser zo nat van wordt. De tocht viel een beetje tegen omdat het nogal lange rechte paden waren die gebruikt werden. En als je dan juist liever mooie slingerpaadjes hebt..... Maar goed, voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/z6DCAiASARNE/ ... ba9348001c
- Marko

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Veel herkenningspunten voor mij. Het Grebbeliniepad (wat ik recentelijk heb gelopen ) loopt natuurlijk ook in dit gebied. Het Valleikanaal is bij dat pad de rode draad. Het zijn dezelfde loopgraven waar ik ook doorheen gewandeld ben.Truitje schreef:Bertus is zaterdag op de fiets naar Renswoude gegaan om daar samen met wandelmaat Willem de Grebbelinie Valleiwandeltocht te gaan lopen. We hebben de afgelopen tijd vollop kunnen genieten van het mooie weer, maar nu mocht de natuur genieten van de regen die viel. Jammer dat je daar als wandelaar en fietser zo nat van wordt. De tocht viel een beetje tegen omdat het nogal lange rechte paden waren die gebruikt werden. En als je dan juist liever mooie slingerpaadjes hebt..... Maar goed, voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/z6DCAiASARNE/ ... ba9348001c
- LOopmans
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 36
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: ~10000
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 5
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Ik ben ook bij de Grebbevallei Wandeltocht geweest gisteren. Ik ben echter in Rhenen gestart. Je kan op twee punten starten, en de 40km komt volgens mij op beide plekken. Vanaf Rhenen kun je echter ook een rondje van 20km doen, en dat is het voor mij geworden.
Aan 'mijn kant' was het denk ik iets heuvelachtiger, als ik de fotoos zo zie, gezien er richting Rhenen en natuurlijk bij de Grebbeberg aardige klimmetjes zijn. De route aan die kant loopt ook een stuk langs het Valleikanaal, maar ik ben zo te zien minder langs oorlogsmonumenten gekomen. Behalve, bijna op het eind, het Ereveld op de Grebbeberg. Blijft natuurlijk een prachtige omgeving, en de tochten van deze organisatie zijn eigenlijk altijd helemaal goed (met deze heb ik ze nu allemaal minimaal een keer gelopen!) en super gevarieerd, maar inderdaad waren er wel wat langere stukken met soms best wat autoverkeer. Toch weer een prima tocht, misschien volgend jaar eens starten vanuit Renswoude, die helft ziet er ook erg interessant uit. Het weer was niet goed nee, het regende toen ik startte, dat werd later miezer, maar tegen het eind ging het weer regenen, en best hard ook, maar ja, ik wist het van tevoren.
Misschien volgende week hier vanuit huis nog een klein rondje rond de polder ofzo, maar dit is in principe de laatste serieuze tocht geweest voor de 4Daagse. Sowieso de laatste georganiseerde tocht voorlopig, behalve de 4Daagse, misschien helemaal tot de Airborne, precies over twee maanden, een vast uitje voor mij.
Aan 'mijn kant' was het denk ik iets heuvelachtiger, als ik de fotoos zo zie, gezien er richting Rhenen en natuurlijk bij de Grebbeberg aardige klimmetjes zijn. De route aan die kant loopt ook een stuk langs het Valleikanaal, maar ik ben zo te zien minder langs oorlogsmonumenten gekomen. Behalve, bijna op het eind, het Ereveld op de Grebbeberg. Blijft natuurlijk een prachtige omgeving, en de tochten van deze organisatie zijn eigenlijk altijd helemaal goed (met deze heb ik ze nu allemaal minimaal een keer gelopen!) en super gevarieerd, maar inderdaad waren er wel wat langere stukken met soms best wat autoverkeer. Toch weer een prima tocht, misschien volgend jaar eens starten vanuit Renswoude, die helft ziet er ook erg interessant uit. Het weer was niet goed nee, het regende toen ik startte, dat werd later miezer, maar tegen het eind ging het weer regenen, en best hard ook, maar ja, ik wist het van tevoren.
Misschien volgende week hier vanuit huis nog een klein rondje rond de polder ofzo, maar dit is in principe de laatste serieuze tocht geweest voor de 4Daagse. Sowieso de laatste georganiseerde tocht voorlopig, behalve de 4Daagse, misschien helemaal tot de Airborne, precies over twee maanden, een vast uitje voor mij.
- Marko

- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Zo te lezen hebben wij op de Afsluitdijk enorm geboft met weer. We hebben wel wat regen gehad en daar zijn we ook best nat van geworden maar het werd ook weer snel droog. We konden opdrogen door wind en zon de rest van de tocht.
1 van de deelnemers is daarbij nog behoorlijk verbrand in zijn gezicht.
1 van de deelnemers is daarbij nog behoorlijk verbrand in zijn gezicht.
- fhd

- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
Ik zal morgen mijn verslagen schrijven van mijn weekend op de wadden. Een tipje vd sluier: wind, veel wind, crew die zeeziek wordt, zeehondjes, nog meer zeehondjes, heul veul zeehondjes en een kapot zeil..
- fhd

fhd schreef:Ik zal morgen mijn verslagen schrijven van mijn weekend op de wadden. Een tipje vd sluier: wind, veel wind, crew die zeeziek wordt, zeehondjes, nog meer zeehondjes, heul veul zeehondjes en een kapot zeil..
Het is iets later geworden, maar hier dan alsnog mijn verslag deel 1:
Het was van te voren spannend of alles door zou gaan, bij windkracht 7 of hoger mocht er van de reddingsbrigade niet uitgevaren worden met onze boot.
Carla schreef in een ander topic het volgende: Ach, wat is harde wind? Vanaf windkracht 4 wordt het zeilen pas leuk.
En met tegenwind zeilen lekker veel overstag gaan.
Vrijdag aan het einde van de middag konden we inschepen en werd koers richting Terschelling gezet. Het waaide lekker, een windkracht of 5. Al snel mochten de zeilen gehezen worden en gingen we behoorlijk hard over de waddenzee. Onze boot ging helemaal schuin waardoor het net leek alsof iedereen dronken was die liep. Helaas waren er twee mensen van de trap gevallen, en werd de vrouw die ons eten moest maken zeeziek, dus niet voor iedereen was het een feest. Met een recordtijd van nog geen twee en hlf u kwamen we al op Terschelling aan. Normaal duurt de heenreis een stuk langer met deze boot.( Het is niet zo,n boot als waar je normaal mee naar de eilanden gaat, maar een omgebouwd vrachtschip uit 1892.)
Zaterdag werd er gewandeld op Terschelling. Je kon kiezen tussen 10km, 16,5km en 23,5 km. Die middelste leek me de leukste. We moesten uiterlijk kwart voor vijf weer op de boot zijn, wat betekende dat ik bijna 8 u de tijd had! Ik vertrok als een van de laatste rond de klok van 9. Het miezerde nogal. Snel poncho aan en gaan. Eerst de zee volgen en al snel werden we het bos ingestuurd. Daar volgden we de blauwe paaltjes tot we bij een splitsing kwamen: de 10km volgde verder de blauwe paaltjes, de langere routes gingen over een veerooster en klaphekje een heidegebied in. Het was inmiddels droog en deed de poncho uit. Op een bankje at en dronk ik wat en ik besloot dat ik alle tijd had om in een strandtent de Formule 1 te kijken. Op de routebeschrijving stond dat ik langs een strandtent kwam, en ik kan op mijn telefoon Formule 1 kijken.
Veel te vroeg kwam ik bij de strandtent aan. Ik had wel een lunchpakketje bij me, maar zag dat ze lekkere broodjes verkochten, dus bestelde een broodje makreel en een Hertog Jan. Het was tenslotte een wandelvakantie.
Helaas volgde daar een vervelende mededeling: het was niet mogelijk om naar Vlieland te varen. Of nouja, heen lukte met veel moeite misschien, maar terug naar Harlingen zou niet kunnen. Dit vanwege de wind die op zee meer dan windkracht 7 zou zijn, in combinatie met hoge golven, "leken" die niet wisten wat ze moesten doen mocht het fout gaan en het verhaal dat er gister al twee licht gewonden waren gevallen met minder slecht weer. Het was onverantwoord. Balen, maar goed, veiligheid boven alles. We konden wel naar een zandbank varen waar vaak zeehondjes worden gespot. Dit was niet zo ver en blijkbaar wel veilig. Nou. Ik heb nog nooit zoveel zeehondjes gezien! Het duurde even, maar ineens zagen we drie zandbanken en op een zandbank telde ik al tachtig zeehondjes! Had ik de andere twee zandbanken nog niet eens gehad. Heel schattig en er waren ook wat kleinere bij. Na een tijdje gingen we weer terug naar Terschelling en kon ik gaan bedenken wat ik de tweede dag wilde doen. Ik had bij a alles al gedaan dacht ik wat ik wilde. Je kon wel een fiets huren, maar ik ben gekomen om te wandelen, dus daar had ik geen zin in. Wat ik wel gedaan heb lees je in verslag nummer twee!
- fhd

Verslag deel 2:
Slecht geslapen vannacht vanwege de harde wind. Maar in de ochtend was het droog! Was ik gister nog als een van de laatste op pad, vandaag was ik juist een van de eerste. We moesten uiterlijk kwart voor een weer op de boot zijn. Musea waren dicht op zondag of gingen pas later open dus dat haalde ik qua tijd helaas niet. Ik hoorde van iemand dat er bunkers lagen verscholen in de buurt van de boot en ik had gister de militaire begraafplaats links laten liggen. Tijd voor een dagje tweede wereldoorlog.
Ik liep vanuit de boot eerst naar de begraafplaats. Viel een beetje tegen: alleen voorin lagen oorlogsgraven, verder waren het burgergraven. Maar toch indrukwekkend. Vervolgens liep ik via het water en een landweggetje naar de bunkers. Het werd redelijk goed aangegeven met bordjes want Google maps stuurde me alle kanten op behalve de goeie..Het was indrukwekkend hoe groot dit bunkercomplex was en wat er nog bewaard was gebleven! Er zat ook een museum bij, maar die ging pas twee uur later open. Ik heb een tijdje rondgewandeld e ttoen ik alles had gezien ging ik via het water weer terug naar de boot en kwam onderweg nog wat oude boten van de reddingsbrigade tegen. Voorbij "onze" boot liep ik verder langs de haven en het zeeliedenmonument om een kijkje te nemen bij het Groene strand. Maar het werd al flink vloed en ik had geen zin in natte voeten. Hier niet gewandeld en wilde op een bankje een tijdschrift lezen die ik mee had genomen. Maar het waaide zo hard, dat was geen doen!
Toen nog maar een rondje door het centrumpje en daar uit de wind een bakje koffie gedronken. Op het laatst nog een vissie in de haven en toen op mijn gemakje terug naar de boot. Er was onduidelijkheid of we nu mochten zeilen of dat we toch alleen op de motor moesten varen,maar vijf minuten over een vertokken we naar Harlingen. Vanwege het getij, geulen en de wind moest er met een flinke omweg gevaren worden maar uiiteindelijk werd het voorste zeil gehesen. Na een hlf u probeerden we ook het grote zeil te hijsen. Dat leek te lukken totdat het bovenin vast kwam te zitten. KRRRRRTTT!!!! Zei het zeil en er verscheen een flinke scheur. Zeil viel in het water en werd met man en macht eruit gevist.Toen mochten we alleen nog op de motor varen en deden we er uiteindelijk ruim 4u over! Maar onderweg wel weer veel zeehondjes gezien.
Het was een mooi weekend. Jammer van Vlieland maar heb me evengoed vermaakt. Ik wil nog twee keer met Stours op pad, maar eerst sparen want hij is niet goedkoop.
Slecht geslapen vannacht vanwege de harde wind. Maar in de ochtend was het droog! Was ik gister nog als een van de laatste op pad, vandaag was ik juist een van de eerste. We moesten uiterlijk kwart voor een weer op de boot zijn. Musea waren dicht op zondag of gingen pas later open dus dat haalde ik qua tijd helaas niet. Ik hoorde van iemand dat er bunkers lagen verscholen in de buurt van de boot en ik had gister de militaire begraafplaats links laten liggen. Tijd voor een dagje tweede wereldoorlog.
Ik liep vanuit de boot eerst naar de begraafplaats. Viel een beetje tegen: alleen voorin lagen oorlogsgraven, verder waren het burgergraven. Maar toch indrukwekkend. Vervolgens liep ik via het water en een landweggetje naar de bunkers. Het werd redelijk goed aangegeven met bordjes want Google maps stuurde me alle kanten op behalve de goeie..Het was indrukwekkend hoe groot dit bunkercomplex was en wat er nog bewaard was gebleven! Er zat ook een museum bij, maar die ging pas twee uur later open. Ik heb een tijdje rondgewandeld e ttoen ik alles had gezien ging ik via het water weer terug naar de boot en kwam onderweg nog wat oude boten van de reddingsbrigade tegen. Voorbij "onze" boot liep ik verder langs de haven en het zeeliedenmonument om een kijkje te nemen bij het Groene strand. Maar het werd al flink vloed en ik had geen zin in natte voeten. Hier niet gewandeld en wilde op een bankje een tijdschrift lezen die ik mee had genomen. Maar het waaide zo hard, dat was geen doen!
Toen nog maar een rondje door het centrumpje en daar uit de wind een bakje koffie gedronken. Op het laatst nog een vissie in de haven en toen op mijn gemakje terug naar de boot. Er was onduidelijkheid of we nu mochten zeilen of dat we toch alleen op de motor moesten varen,maar vijf minuten over een vertokken we naar Harlingen. Vanwege het getij, geulen en de wind moest er met een flinke omweg gevaren worden maar uiiteindelijk werd het voorste zeil gehesen. Na een hlf u probeerden we ook het grote zeil te hijsen. Dat leek te lukken totdat het bovenin vast kwam te zitten. KRRRRRTTT!!!! Zei het zeil en er verscheen een flinke scheur. Zeil viel in het water en werd met man en macht eruit gevist.Toen mochten we alleen nog op de motor varen en deden we er uiteindelijk ruim 4u over! Maar onderweg wel weer veel zeehondjes gezien.
Het was een mooi weekend. Jammer van Vlieland maar heb me evengoed vermaakt. Ik wil nog twee keer met Stours op pad, maar eerst sparen want hij is niet goedkoop.
- Cornelia

- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- 100+ wandelingen: 1
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Leuk verslag Angelique herkenbare stukjes.fhd schreef:fhd schreef:Ik zal morgen mijn verslagen schrijven van mijn weekend op de wadden. Een tipje vd sluier: wind, veel wind, crew die zeeziek wordt, zeehondjes, nog meer zeehondjes, heul veul zeehondjes en een kapot zeil..
Het is iets later geworden, maar hier dan alsnog mijn verslag deel 1:
Het was van te voren spannend of alles door zou gaan, bij windkracht 7 of hoger mocht er van de reddingsbrigade niet uitgevaren worden met onze boot.
Carla schreef in een ander topic het volgende: Ach, wat is harde wind? Vanaf windkracht 4 wordt het zeilen pas leuk.
En met tegenwind zeilen lekker veel overstag gaan.
Vrijdag aan het einde van de middag konden we inschepen en werd koers richting Terschelling gezet. Het waaide lekker, een windkracht of 5. Al snel mochten de zeilen gehezen worden en gingen we behoorlijk hard over de waddenzee. Onze boot ging helemaal schuin waardoor het net leek alsof iedereen dronken was die liep. Helaas waren er twee mensen van de trap gevallen, en werd de vrouw die ons eten moest maken zeeziek, dus niet voor iedereen was het een feest. Met een recordtijd van nog geen twee en hlf u kwamen we al op Terschelling aan. Normaal duurt de heenreis een stuk langer met deze boot.( Het is niet zo,n boot als waar je normaal mee naar de eilanden gaat, maar een omgebouwd vrachtschip uit 1892.)
Zaterdag werd er gewandeld op Terschelling. Je kon kiezen tussen 10km, 16,5km en 23,5 km. Die middelste leek me de leukste. We moesten uiterlijk kwart voor vijf weer op de boot zijn, wat betekende dat ik bijna 8 u de tijd had! Ik vertrok als een van de laatste rond de klok van 9. Het miezerde nogal. Snel poncho aan en gaan. Eerst de zee volgen en al snel werden we het bos ingestuurd. Daar volgden we de blauwe paaltjes tot we bij een splitsing kwamen: de 10km volgde verder de blauwe paaltjes, de langere routes gingen over een veerooster en klaphekje een heidegebied in. Het was inmiddels droog en deed de poncho uit. Op een bankje at en dronk ik wat en ik besloot dat ik alle tijd had om in een strandtent de Formule 1 te kijken. Op de routebeschrijving stond dat ik langs een strandtent kwam, en ik kan op mijn telefoon Formule 1 kijken.
Veel te vroeg kwam ik bij de strandtent aan. Ik had wel een lunchpakketje bij me, maar zag dat ze lekkere broodjes verkochten, dus bestelde een broodje makreel en een Hertog Jan. Het was tenslotte een wandelvakantie.Hier heb ik bijna anderhalf uur gezeten en toen leek het zonnetje door te breken. Ik vervolgde de route door een open stuk en na een tijdje kwam het weer uit bij de splitsing met de 10km. Vanuit hier weer de blauwe paaltjes gevolgd tot we bij de bebouwde kom van West-Terschelling kwamen. Hier liep ik nog langs een militaire begraafplaats,maar omdat ik nog een terrasje wilde pikken voor ik de boot weer terug moest halen, liet ik die letterlijk links liggen. Ik zag nog wel een bordje met"doodemanskisten 500mtr" en ben altijd al benieuwd geweest wat dit nu was. Ik zie mensen er regelmatig over schrijven als ze op Terschelling zijn.. Ik kon het niet vinden, alleen een duinmeertje. Later vertelde Google me dat dit duinmeer de Doodemanskisten was! Nouja, weet ik dat ook weer. Nog even langs de Brandaris gelopen en toen een lokaal blond biertje gedronken op het terras. Ruim optijd was ik weer op de boot.
Helaas volgde daar een vervelende mededeling: het was niet mogelijk om naar Vlieland te varen. Of nouja, heen lukte met veel moeite misschien, maar terug naar Harlingen zou niet kunnen. Dit vanwege de wind die op zee meer dan windkracht 7 zou zijn, in combinatie met hoge golven, "leken" die niet wisten wat ze moesten doen mocht het fout gaan en het verhaal dat er gister al twee licht gewonden waren gevallen met minder slecht weer. Het was onverantwoord. Balen, maar goed, veiligheid boven alles. We konden wel naar een zandbank varen waar vaak zeehondjes worden gespot. Dit was niet zo ver en blijkbaar wel veilig. Nou. Ik heb nog nooit zoveel zeehondjes gezien! Het duurde even, maar ineens zagen we drie zandbanken en op een zandbank telde ik al tachtig zeehondjes! Had ik de andere twee zandbanken nog niet eens gehad. Heel schattig en er waren ook wat kleinere bij. Na een tijdje gingen we weer terug naar Terschelling en kon ik gaan bedenken wat ik de tweede dag wilde doen. Ik had bij a alles al gedaan dacht ik wat ik wilde. Je kon wel een fiets huren, maar ik ben gekomen om te wandelen, dus daar had ik geen zin in. Wat ik wel gedaan heb lees je in verslag nummer twee!
Dodemanskisten is een heerlijk meertje waar je om heen kunt wandelen. Ligt vlak tegen de bebouwing aan.
Vreemd dat jullie wel naar de zanojdbanken gingen maar niet richting Vlieland.
Misschien een onervaren bemanning?
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Cornelia

- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Contacteer:
Toen ik verslag van aldaar begin te lezen, en las dat je vroeg op pad ging, dacht ik even: die gaat paardrijden.fhd schreef:Verslag deel 2:
Wordt voor de maatschappij nog een duur grapje, zo'n kapot zeil.
Benieuwd wat je nog meer met Stours wil gaan doen.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- fhd

Haha. Paardrijden dachten anderen wel aan, maar ik had geen fijne rijkleding mee en bovendien kon je alleen een stapritje maken als je zo kort van te voren boekte. Daar had ik niet zo,n zin in.
Ik vond het ook raar dat we wel naar de zeehondjes konden en net naar Vlieland, maar zondag zagen we de zeehondjes alleen in de verte. Toen knden we ook niet in de buurt komen van de zandbanken want de zee was veel te ruig op dat stukje. De zondag was juist het probleem.
Zeker duur grapje, schipper was ook behoorlijk boos op de matroos. En dat was de enige bemanning aan beurt met ervaring: de schipper en de matroos. Verder moesten wij meehelpen, maar wij hadden totaal geen ervaring.
Ik wil sowieso de veluwe 2daagse nog doen. En misschien de bos 2daagse.
Ik vond het ook raar dat we wel naar de zeehondjes konden en net naar Vlieland, maar zondag zagen we de zeehondjes alleen in de verte. Toen knden we ook niet in de buurt komen van de zandbanken want de zee was veel te ruig op dat stukje. De zondag was juist het probleem.
Zeker duur grapje, schipper was ook behoorlijk boos op de matroos. En dat was de enige bemanning aan beurt met ervaring: de schipper en de matroos. Verder moesten wij meehelpen, maar wij hadden totaal geen ervaring.
Ik wil sowieso de veluwe 2daagse nog doen. En misschien de bos 2daagse.
- Jeltsje

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Mooi verslag Angelique 
- Jeltsje

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Mooi verslag Angelique 
-
Fien
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 77
- Kilometers gelopen: 1500
- Aantal N4D volbracht: 15
- Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec
Mooi verslag Angelique. De doodemanskisten is zoals Carla al zei een mooi meertje. Idyllisch.
De zeehondjes hebben wij een paar jaar geleden ook gezien, op de zandbanken.
De zeehondjes hebben wij een paar jaar geleden ook gezien, op de zandbanken.
- Truitje

- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Contacteer:
Bertus heeft vandaag samen met zijn zus en wandelvrienden in Apeldoorn de eerste dag van de Vierdaagse van Apeldoorn gelopen. Het was er warm, maar gelukkig waren er veel bomen die voor schaduw zorgden. En het was leuk zo onder het lopen verschillende bekenden tegen te komen. Kortom, het was een mooie dag, en voor de foto's kijk maar hier: https://myalbum.com/album/ZwoxQxVmd3Kn/ ... 350909eb34
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
Ach, dat brengt mooie herinneringen naar boven. Zoals je weet heb ik op kruipafstand van de startlocatie gewoond. Al weer 9 jaar geleden dat wij verhuisd zijn. Ik moet daar nog altijd de 10e medaille behalen. Al dacht ik wel dat de medailles veranderd zijn? Niet meer dat erg mooie kruis en gesp met de afstand en aantal maal gelopen?Truitje schreef:Bertus heeft vandaag samen met zijn zus en wandelvrienden in Apeldoorn de eerste dag van de Vierdaagse van Apeldoorn gelopen. Het was er warm, maar gelukkig waren er veel bomen die voor schaduw zorgden. En het was leuk zo onder het lopen verschillende bekenden tegen te komen. Kortom, het was een mooie dag, en voor de foto's kijk maar hier: https://myalbum.com/album/ZwoxQxVmd3Kn/ ... 350909eb34
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde