Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag met manlief 15km gewandeld in Beetsterzwaag. Heel veel ooievaars gezien. Ze hadden het al druk op de nesten. Mooie tocht en nog mooier dat we voor de regen binnen waren.
- Marko

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Vandaag heerlijk gelopen en de 20 km weer aangetikt!
Conditie was goed. Mijn doel voor vandaag was 15 - 18 km. Daar mijn route op afgestemd. Omdat het lekker liep toch nog maar even de 20 km volgemaakt.
Vanuit Zoetermeer richting Delft, over de fietspaden langs bos, begrazingsgebied en de Grote Plas in het Delftse Hout.
Wat een drukte hier: fietsers, wielrenners, hardlopers, wandelaars, ligfietsers, een ruiter te paard en een vader achter een kinderwagen met hond ernaast.
Een pauze gehouden in het Bieslandse bos. Inmiddels de fietspaden achter me gelaten en dwars door de natuurgebieden en langs de Dobbeplas terug naar huis. Nu alleen nog maar wandelaars. Ik heb de hele route kunnen genieten, ook van alle drukte onderweg.
Conditie was goed. Mijn doel voor vandaag was 15 - 18 km. Daar mijn route op afgestemd. Omdat het lekker liep toch nog maar even de 20 km volgemaakt.
Vanuit Zoetermeer richting Delft, over de fietspaden langs bos, begrazingsgebied en de Grote Plas in het Delftse Hout.
Wat een drukte hier: fietsers, wielrenners, hardlopers, wandelaars, ligfietsers, een ruiter te paard en een vader achter een kinderwagen met hond ernaast.
Een pauze gehouden in het Bieslandse bos. Inmiddels de fietspaden achter me gelaten en dwars door de natuurgebieden en langs de Dobbeplas terug naar huis. Nu alleen nog maar wandelaars. Ik heb de hele route kunnen genieten, ook van alle drukte onderweg.
- joyke

- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
lekker bezig Martin
Mijn route doel was 15 km helaas kwam ik op 11.2 in uit dus nog een extra lusje op de Berendonck zelf gemaakt om aan de kilometers te komen 16.1 km in 3.35 uur
Mijn route doel was 15 km helaas kwam ik op 11.2 in uit dus nog een extra lusje op de Berendonck zelf gemaakt om aan de kilometers te komen 16.1 km in 3.35 uur
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
-
Spatoes

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Liana en man, Martin en Joyce: allemaal goed bezig!
Let op: ik heb ook gelopen!
Woensdagmorgen met 11 anderen een meditatieve wandeling = 1e halfuur in stilte en 2e halfuur mag je wel met elkaar praten. Het is meestal ongeveer 4 km. Het 3e halfuur koffie/thee.
Wat een mooi weer was het woensdag en donderdag en vrijdag! Voorjaar!
Vanmiddag met W. een ommetje gemaakt, toch 5.2 km weggestapt!
Woensdagmorgen met 11 anderen een meditatieve wandeling = 1e halfuur in stilte en 2e halfuur mag je wel met elkaar praten. Het is meestal ongeveer 4 km. Het 3e halfuur koffie/thee.
Vanmiddag met W. een ommetje gemaakt, toch 5.2 km weggestapt!
- Marko

@ Jannie: ook jij bent goed bezig! 
- joyke

dat is genieten JannieSpatoes schreef: 01 mar 2026, 20:50 Liana en man, Martin en Joyce: allemaal goed bezig!
Vanmiddag met W. een ommetje gemaakt, toch 5.2 km weggestapt!![]()
Fijn dat je weer ommetjes kunt maken
Elke kleine stap is er weer 1 in de goede richting
- longfield
- W4W Expert

- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: geen idee
- Aantal N4D volbracht: 30+
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 5
- Merk wandelschoenen: wisselend
Gisteren de 65 van Walcheren gelopen. Normaal een hardloopevenement maar dit jaar ook voor wandelaars. Opbrengst geheel voor Stichting Roparun.
Start voor de wandelaars om 5:00 vanuit Westkapelle, de hardlopers starten vanaf 9:00 uur,. Finish sloot om 19:00 uur dus 14 uur de tijd voor de 65 km.
Eerste deel volgde de route van de Kust marathon en na Zoutelande door naar Vlissingen, Middelburg, Veere, Vrouwenpolder, Oostkapelle, Domburg en naar de finish in Westkapelle.
Laatste deel was ook weer gelijk aan de Kustmarathon, met de km's loodzwaar strand.
Harde wind, 's morgens nog wel wel zon maar gedurende de middag steeds meer bewolking en uiteindelijk ook nog regen.
Blij dat ik om 17:36 over de finish kwam!
Start voor de wandelaars om 5:00 vanuit Westkapelle, de hardlopers starten vanaf 9:00 uur,. Finish sloot om 19:00 uur dus 14 uur de tijd voor de 65 km.
Eerste deel volgde de route van de Kust marathon en na Zoutelande door naar Vlissingen, Middelburg, Veere, Vrouwenpolder, Oostkapelle, Domburg en naar de finish in Westkapelle.
Laatste deel was ook weer gelijk aan de Kustmarathon, met de km's loodzwaar strand.
Harde wind, 's morgens nog wel wel zon maar gedurende de middag steeds meer bewolking en uiteindelijk ook nog regen.
If you can dream it, you can do it!
- Tigelu

- Kilometers gelopen: 22181
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Gefeliciteerdlongfield schreef: 02 mar 2026, 16:48 Gisteren de 65 van Walcheren gelopen. Normaal een hardloopevenement maar dit jaar ook voor wandelaars. Opbrengst geheel voor Stichting Roparun.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- joyke

Gefeliciteerd met deze bijzondere prestatieTigelu schreef: 02 mar 2026, 17:19Gefeliciteerdlongfield schreef: 02 mar 2026, 16:48 Gisteren de 65 van Walcheren gelopen. Normaal een hardloopevenement maar dit jaar ook voor wandelaars. Opbrengst geheel voor Stichting Roparun.
Blij dat ik om 17:36 over de finish kwam!heel goed gedaan meid! Je hebt het gewoon op tijd gedaan en de finish gehaald. Dat is toch het belangrijkste na de lol van het buitenspelen.
- Jeltsje

- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
Allemaal weer goed bezig, ieder op zijn eigen niveau 
-
Spatoes

- Leeftijd: 68
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Gefeliciteerd Conny!
- Sammie6306

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
Afgelopen zondag weer een etappe van het Westerborkpad gelopen. Totaal 16 km, van Amersfoort Centraal naar Amersfoort Schothorst. Daarbij hebben we uitgebreid Kamp Amersfoort bezocht. Indrukwekkend!
En wat was het een heerlijke dag met dat prachtige weer. En de route was veel afwisselender dan we van tevoren hadden bedacht. Van stad, naar bos en hei, over het kamp, weer door het bos en dan stad en het prachtige centrum van Amersfoort. Alleen het laatste stuk langs het spoor door nieuwbouwwijken was iets minder, maar al kletsend heb ik daar ook weinig van gemerkt eigenlijk
Volgende keer weer verder vanaf Amersfoort Schothorst tot .... (nog onbekend). Geen idee wanneer, want onze weekenden zitten al aardig vol en er moet ook nog getraind worden op langere afstanden voor de 4daagse en dat lukt niet op het Westerborkpad (die ik met vriendin loop die maximaal 20-25 km wil wandelen).
En wat was het een heerlijke dag met dat prachtige weer. En de route was veel afwisselender dan we van tevoren hadden bedacht. Van stad, naar bos en hei, over het kamp, weer door het bos en dan stad en het prachtige centrum van Amersfoort. Alleen het laatste stuk langs het spoor door nieuwbouwwijken was iets minder, maar al kletsend heb ik daar ook weinig van gemerkt eigenlijk
Volgende keer weer verder vanaf Amersfoort Schothorst tot .... (nog onbekend). Geen idee wanneer, want onze weekenden zitten al aardig vol en er moet ook nog getraind worden op langere afstanden voor de 4daagse en dat lukt niet op het Westerborkpad (die ik met vriendin loop die maximaal 20-25 km wil wandelen).
- Marko

Gisteren heb ik heerlijk gewandeld in en rondom de natuurgebieden tussen Zoetermeer en Delft.
Mijn hoofddoel was om een complete ronde te lopen om de Grote Plas in het Delftse Hout (ca. 3 km) en daarna een complete ronde te lopen om de Dobbeplas (ook ca. 3 km). Om van de ene plas naar de andere plas te komen ging ik dwars door het Bieslandse Bos.
Mijn totaal aantal km was 24. Conditie leek iets minder dan de vorige keer maar dat hoort erbij. Ene keer lijkt het makkelijker te gaan dan de andere keer.
Mijn hoofddoel was om een complete ronde te lopen om de Grote Plas in het Delftse Hout (ca. 3 km) en daarna een complete ronde te lopen om de Dobbeplas (ook ca. 3 km). Om van de ene plas naar de andere plas te komen ging ik dwars door het Bieslandse Bos.
Mijn totaal aantal km was 24. Conditie leek iets minder dan de vorige keer maar dat hoort erbij. Ene keer lijkt het makkelijker te gaan dan de andere keer.
- Tigelu

- Kilometers gelopen: 22181
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Vrijdag onverwacht en onbedoeld ruim 23 km aangetikt in Den Helder en op Texel.
Gisteren, door omstandigheden bijna 12 km door Utrecht heen
Vandaag alleen op het Schuthok en de heen/terugwandeling al 7,5 km en mijn lijf is het er ABSOLUUT niet mee eens en vind dat ik een tandje terug moet, dus komen er voor vandaag weinig meters bij.
Gisteren, door omstandigheden bijna 12 km door Utrecht heen
Vandaag alleen op het Schuthok en de heen/terugwandeling al 7,5 km en mijn lijf is het er ABSOLUUT niet mee eens en vind dat ik een tandje terug moet, dus komen er voor vandaag weinig meters bij.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Marko

Dit jaar wil ik rondom een aantal grote Hollandse Plassen lopen. Ter voorbereiding hiervan heb ik op 6 maart rondom de Grote Plas in het Delftse Hout en de Dobbeplas in Nootdorp gewandeld.
Een week later is het de beurt aan enkele Zoetermeerse Plassen, die met elkaar verbonden zijn. Het zijn er 3, met een totale omtrek van zo’n 10 km: de Zoetermeerse Plas (de grootste met een omtrek van zo’n 6 km), de Noordhovense Plas en de Benthuizer Plas. Deze laatste is niet zo groot, maar hier is het genieten door de vele (soorten) vogels, eenden en zwanen.
Heerlijk ontspannen kunnen wandelen. Met de overige kilometers meegerekend ben ik in totaal tot 20 km gekomen.
Een week later is het de beurt aan enkele Zoetermeerse Plassen, die met elkaar verbonden zijn. Het zijn er 3, met een totale omtrek van zo’n 10 km: de Zoetermeerse Plas (de grootste met een omtrek van zo’n 6 km), de Noordhovense Plas en de Benthuizer Plas. Deze laatste is niet zo groot, maar hier is het genieten door de vele (soorten) vogels, eenden en zwanen.
Heerlijk ontspannen kunnen wandelen. Met de overige kilometers meegerekend ben ik in totaal tot 20 km gekomen.