Pagina 2 van 2

Re: Expeditie Fulda Duitsland. 29-9 t/m 1-10 2017

Geplaatst: 20 sep 2017, 18:35
door Bosso
Walker07 schreef:Het wordt niets met Fulda dit jaar voor mij. Blijft op de wensenlijst staan. Helaas.
Okee, volgende keer beter.




Zijn Tigelu en ik de enige deelnemers dit jaar? Of zijn er nog andere geïnteresseerden?