Re: Expeditie Fulda Duitsland. 29-9 t/m 1-10 2017
Geplaatst: 20 sep 2017, 18:35
Okee, volgende keer beter.Walker07 schreef:Het wordt niets met Fulda dit jaar voor mij. Blijft op de wensenlijst staan. Helaas.
Zijn Tigelu en ik de enige deelnemers dit jaar? Of zijn er nog andere geïnteresseerden?