6-7 okt 2008: Zwei Tage Marsch Fulda (Duitsland)
Moderators: Moderators, Beheerders
-
Rob2503
6-7 okt 2008: Zwei Tage Marsch Fulda (Duitsland)
Wij gaan deelnemen aan de Zwei tage marsch in Fulda.....voor ons de eerste keer, wie is er al eens geweest en heeft nog wat tips
-
Thunderstick
- W4W Freak

- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: te weinig
- Aantal N4D volbracht: 10
- Volgende wandeltocht: 4Daagse
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Re: Zwei Tage Marsch Fulda 6 en 7 oktober
Wij, Mrs. T. en ik zijn ook van de partij. Voor ons wordt dit de derde keer. Wat willen jullie zoal weten?Rob2503 schreef:Wij gaan deelnemen aan de Zwei tage marsch in Fulda.....voor ons de eerste keer, wie is er al eens geweest en heeft nog wat tips
- tante wilma
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 54
- Afstand 2025: 40km
- Kilometers gelopen: 508 km
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Alles!!! incl; dirty detailsThunderstick schreef:Wij, Mrs. T. en ik zijn ook van de partij. Voor ons wordt dit de derde keer. Wat willen jullie zoal weten?Rob2503 schreef:Wij gaan deelnemen aan de Zwei tage marsch in Fulda.....voor ons de eerste keer, wie is er al eens geweest en heeft nog wat tips
- Bill de oud naut
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Vies wief.tante wilma schreef:Alles!!! incl; dirty detailsThunderstick schreef:Wij, Mrs. T. en ik zijn ook van de partij. Voor ons wordt dit de derde keer. Wat willen jullie zoal weten?Rob2503 schreef:Wij gaan deelnemen aan de Zwei tage marsch in Fulda.....voor ons de eerste keer, wie is er al eens geweest en heeft nog wat tips
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
- tante wilma
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 54
- Afstand 2025: 40km
- Kilometers gelopen: 508 km
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
HahahahaBill de oud naut schreef:Vies wief.tante wilma schreef:Alles!!! incl; dirty detailsThunderstick schreef:Wij, Mrs. T. en ik zijn ook van de partij. Voor ons wordt dit de derde keer. Wat willen jullie zoal weten?Rob2503 schreef:Wij gaan deelnemen aan de Zwei tage marsch in Fulda.....voor ons de eerste keer, wie is er al eens geweest en heeft nog wat tips![]()
- Bertvos
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 47
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: > 40000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 13
- 100+ wandelingen: 32
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
Ik heb vorig jaar gelopen in Fulda en ik ben toen vergeten om naar de begraafplaats van Bonifatius te gaan. De kathedraal daar schijnt hartstikke mooi te zijn. Ik heb hier wel een beetje spijt van. In de sporthal bij de start kun je voor weinig geld verschillende snacks eten en mocht je met een caravan komen, dan kun je die naast de sporthal kwijt. Er wordt ook gezorgd voor een beetje muziek in de sporthal. In de directe omgeving van de sporthal is niet zo veel te doen, maar met de plaatselijke busonderneming kun je eenvoudig naar het centrum en of de kathedraal. Overigens is er wel douchegelegenheid bij de start/finish.
Ik hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben. Over het algemeen is het een beetje triestig weer tijdens de tweedaagse.
Ik ben overigens dit jaar niet van de partij omdat ik heb gekozen om een WS78-wandeltocht te lopen.
Veel plezier allemaal.
Ik hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben. Over het algemeen is het een beetje triestig weer tijdens de tweedaagse.
Ik ben overigens dit jaar niet van de partij omdat ik heb gekozen om een WS78-wandeltocht te lopen.
Veel plezier allemaal.
-
pablo26
- Frequente W4W'er

- Volgende wandeltocht: WS78 Maarn
Tis een mooie tocht, de kathedraal zeker een bezoekje waard, maar dan wel op zaterdag ivm kerkdiensten op zondag.Bertvos schreef:Ik heb vorig jaar gelopen in Fulda en ik ben toen vergeten om naar de begraafplaats van Bonifatius te gaan. De kathedraal daar schijnt hartstikke mooi te zijn. Ik heb hier wel een beetje spijt van. In de sporthal bij de start kun je voor weinig geld verschillende snacks eten en mocht je met een caravan komen, dan kun je die naast de sporthal kwijt. Er wordt ook gezorgd voor een beetje muziek in de sporthal. In de directe omgeving van de sporthal is niet zo veel te doen, maar met de plaatselijke busonderneming kun je eenvoudig naar het centrum en of de kathedraal. Overigens is er wel douchegelegenheid bij de start/finish.
Veel plezier allemaal.
Op zondag loopt de route er vlak langs.
Wat betreft eten: vrijdagavond pasta-avond en zaterdagavond Gyros
Gaan er volgende week voor de 5 of 6e keer heen, gezellige sporthal, goed eten, mooi parcours, leuke mensen, wat wil een mens nog meer?
Oja, mooi weer, maar dat kunnen ze niet regelen.
-
Thunderstick
- W4W Freak

- Kilometers gelopen: te weinig
- Aantal N4D volbracht: 10
- Volgende wandeltocht: 4Daagse
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
Helaas beschik ik niet over al te veel dirty details. Neem in ieder geval regenkleding mee, want ik heb daar al eens een dagje in de regen moeten lopen. Maar het biertje uit het koperen vat uit de brouwerij in Fulda maakt dan ook wel weer wat goed. Fulda zelf is een hele mooie stad om de vrijdag middag of de zaterdagmiddag na de wandeltocht door te brengen. Veel luxe, mooie winkels voor de windowshoppers onder ons, maar ook mooie oude gebouwen. (Ik bedoel niet de dames).tante wilma schreef:HahahahaBill de oud naut schreef:Vies wief.tante wilma schreef:Alles!!! incl; dirty detailsThunderstick schreef:Wij, Mrs. T. en ik zijn ook van de partij. Voor ons wordt dit de derde keer. Wat willen jullie zoal weten?Rob2503 schreef:Wij gaan deelnemen aan de Zwei tage marsch in Fulda.....voor ons de eerste keer, wie is er al eens geweest en heeft nog wat tips![]()
kom net onder de douche vandaan, tanden gepoetst en de mond is gespoeld.
Voor mij is natuurlijk het hoogtepunt van de tocht het bezoek aan het clubgebouw van de plaatselijke U-boot vereniging. Hier vindt je allerlei foto's van de Duitse Kriegsmarine aan de wand, een stukje geschiedenis dus.
-
Rob2503
Wij zijn net terug uit Fulda, hebben een fantastisch weekend gehad. Het was veel mooier dan wij hadden verwacht. Zaterdag een stralende dag met heel mooi weer, lekker in het zonnetje genieten van al het moois. De zondag begon iets minder, de hele ochtend veel mist, maar nadat de zon was doorgebroken, hebben we wederom kunnen genieten van de mooie parkoersen en omgeving.
Binnen enkele dagen heb ik de verslagen en de foto's online staan.
Binnen enkele dagen heb ik de verslagen en de foto's online staan.