21-22 juni 2014: Eenmalige Jubileum Kennedymars Blokker (NH)

Kennedymarsen in de maand juni

Moderators: Moderators, Beheerders

Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers

21-22 juni 2014: Eenmalige Jubileum Kennedymars Blokker (NH)

Bericht door Tigelu »

In verband met het 80 jarig bestaan van de wandelvereniging Organiseert UDI-SOS in de nacht van 21 op 22 juni 2014 naast de traditionele Nacht van Blokker ook een Kennedy Mars.

Starttijd: zaterdag 21 juni 20:00 uur Finish: uiterlijk zondag 22 juni 16:00 uur.
Limiet voor KM-lopers is vastgesteld op 100 deelnemers. Er kan na afloop worden gestempeld voor Kennedy Walker.

De route bestaat uit eerst een lus van 20 km - vervolgens de lus van 40 km van de Nachttocht - tenslotte nog een lus van 20 km.
Er zitten rustposten op iedere 10 km, waarbij dus op 20 en 60 km op de start/finishlocatie. De andere posten zijn overdekte rustposten in garages, bollenschuren en kantines.

Nadere bijzonderheden komen nog. De nieuwe site is nog niet on-line. Zo gauw die gereed is, zet ik deze er nog bij.
De flyers hoop ik deze week binnen te krijgen en dan kunnen die de distributie in. (te beginnen met KM5H en volgende week Waalwijk)

Deze KM is eenmalig. Op dit ogenblik weet ik ook nog niet of de voorzitter akkoord is gegaan met mijn voorstel om ook inschrijvingen voor 60 km (start 20:00 uur met de KM-lopers of 24:00 uur met de Nachttocht-lopers) te accepteren (en zo ja: welke limiet).
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Bosso
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 61
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.

Re: 21-22 juni 2014 Eenmalige (Jubileum) KennedyMars Blokker

Bericht door Bosso »

Het is alweer een tijd geleden dat ik nog eens Kennutniemars gedaan heb, en ik heb er best wel weer zin in. Maar het is wel een week na de Brockenaufstieg dus ik twijfel nog een beetje.

Bij deze heb ik wel een vraag van andere aard aan jou. Zou jij zaterdag de 21e september vrij willen houden, we gaan de Kadijkerrun weer doen. http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... ijkerrun-1.
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Contacteer:

Bericht door Truitje »

Het is waarschijnlijk het zelfde weekend als Amersfoort, maar die is ieder jaar, en deze is eenmalig, dus zet Bertus maar vast op de lijst, en als het een beetje meezit dan kom ik helpen ;)
langehalen
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 50-
Kilometers gelopen: -
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 70
100+ wandelingen: 30
Merk wandelschoenen: ACICS

Bericht door langehalen »

Gaat met potlood op de kalender, eenmalige kennedymarsen zijn leuk.
op naar de 100 Kennedymarsen (nog 30).

CC 384.
Ilonka1
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Leeftijd: 42
Afstand 2025: 4 x 40
Kilometers gelopen: genoeg
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 11
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Brooks
Mood: Blij

Bericht door Ilonka1 »

Ook bij mij alvast in de agenda, maar dan moet ik bij het wandelweekend van Schiedam niet al te veel blaren hebben gelopen.
Behoorlijk wandelverslaafd...
LDW
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Leeftijd: 55
Kilometers gelopen: 20.000
Aantal N4D volbracht: 20
Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 46
Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
Mood: Gewoon

Bericht door LDW »

Het was al bekend bij sommigen (ook bij Tina.....): :|

In het weekend 21 - 22 juni 2014 wordt ook Amsterdam - Leeuwarden gelopen :!:
Ambulo ergo sum
herwin
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers

Bericht door herwin »

En de zeslandencup snelwandelen, al zal die maar bij heel weinig mensen op de agenda staan
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door Tigelu »

LDW schreef:Het was al bekend bij sommigen (ook bij Tina.....): :|

Bij het bespreken met de NWB heeft onze voorzitter dit ook naar voren gebracht toen er op zijn vraag "zitten we geen andere organisatie het gras voor de voeten weg te maaien (de man is een collega-wandelvereniging-freak)" een volmondig "nee hoor!" Hij heeft toen nog gezegd dat er volgens hem een lange afstandstocht was vanuit amsterdam naar het noorden (hij wandelt zelf nog maar weinig meer dan eens 5-10 km). volgens die NWB bestuurder was die wandeltocht al lang opgedoekt.
Toen hij van mij hoorde dat Amsterdam-Leeuwarden wel degelijk nog gelopen werd en inderdaad ook in dit weekend was hij geschrokken en een beetje boos. Maar toen lag alles al vast.

Als enige troost kan ik zeggen dat dit echt een éénmalig gebeuren word. Daarom baal ik een beetje dat ik hem zelf niet kan lopen en dus dat stempel niet op de kaart kan krijgen. Maar goed, mijn doel is nu een mooie route en goede verzorging (dat laatste is geen probleem: de nachttocht is altijd al heel goed en met de vele tips die ik al gekregen heb gaat het helemaal goed komen.
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door Tigelu »

Bosso schreef:Het is alweer een tijd geleden dat ik nog eens Kennutniemars gedaan heb, en ik heb er best wel weer zin in. Maar het is wel een week na de Brockenaufstieg dus ik twijfel nog een beetje. Als je voeten niet willen, kun je altijd bij Truitje aanschuiven als vrijwilliger :mrgreen:

Bij deze heb ik wel een vraag van andere aard aan jou. Zou jij zaterdag de 21e september vrij willen houden, we gaan de Kadijkerrun weer doen. http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... ijkerrun-1. Staat in de agenda genoteerd, samen met een dubbele verjaardag een paar km verder naar het westen. #-o
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Bericht door Tigelu »

Truitje schreef:Het is waarschijnlijk het zelfde weekend als Amersfoort, maar die is ieder jaar, en deze is eenmalig, dus zet Bertus maar vast op de lijst, en als het een beetje meezit dan kom ik helpen ;)
Als ik weet welke info de vereniging willen hebben en de inschrijving geopend is (ik heb de flyers nog niet binnen) meld ik me wel weer.
Het is bij ons met voorinschrijving over het algemeen zo: aanmelden - zelf betalen en daarna ben je pas echt ingeschreven (maar ik kan natuurlijk wat voorwerk doen [-X )
herwin
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers

Bericht door herwin »

Tigelu schreef:

Bij het bespreken met de NWB heeft onze voorzitter dit ook naar voren gebracht toen er op zijn vraag "zitten we geen andere organisatie het gras voor de voeten weg te maaien (de man is een collega-wandelvereniging-freak)" een volmondig "nee hoor!" Hij heeft toen nog gezegd dat er volgens hem een lange afstandstocht was vanuit amsterdam naar het noorden (hij wandelt zelf nog maar weinig meer dan eens 5-10 km). volgens die NWB bestuurder was die wandeltocht al lang opgedoekt.
Toen hij van mij hoorde dat Amsterdam-Leeuwarden wel degelijk nog gelopen werd en inderdaad ook in dit weekend was hij geschrokken en een beetje boos. Maar toen lag alles al vast.
Toch handig, die bonden, daar heb je tenminste nog eens wat aan :roll:
LDW
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Leeftijd: 55
Kilometers gelopen: 20.000
Aantal N4D volbracht: 20
Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 46
Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
Mood: Gewoon

Bericht door LDW »

Tigelu schreef:

Bij het bespreken met de NWB heeft onze voorzitter dit ook naar voren gebracht toen er op zijn vraag "zitten we geen andere organisatie het gras voor de voeten weg te maaien (de man is een collega-wandelvereniging-freak)" een volmondig "nee hoor!" Hij heeft toen nog gezegd dat er volgens hem een lange afstandstocht was vanuit Amsterdam naar het noorden (hij wandelt zelf nog maar weinig meer dan eens 5-10 km). volgens die NWB bestuurder was die wandeltocht al lang opgedoekt.

Als enige troost kan ik zeggen dat dit echt een éénmalig gebeuren word. Daarom baal ik een beetje dat ik hem zelf niet kan lopen en dus dat stempel niet op de kaart kan krijgen. Maar goed, mijn doel is nu een mooie route en goede verzorging (dat laatste is geen probleem: de nachttocht is altijd al heel goed en met de vele tips die ik al gekregen heb gaat het helemaal goed komen.
Fijn hè, die samenwerking tussen NWB en KNBLO-NL........... :roll:

Jammer voor de 'twijfelaars': er zijn best wat mensen, die soms overwegen, een écht lange afstand te gaan lopen, maar bij gelijktijdigheid met een KM uiteindelijk tóch voor de 'gemakkelijke' oplossing van de 80 km gaan..........

(Waarmee ik niet gezegd wil hebben, dat het uitlopen van een KM voor iedereen gemakkelijk zou zijn....... :!:
Ambulo ergo sum
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum

Re: 21-22 juni 2014: Eenmalige Jubileum Kennedymars Blokker

Bericht door Tigelu »

Inmiddels heeft de informatie op de nieuwe site gestaan. Door misgebruik is deze echter ook al weer gesneuveld.Nu staat de informatie + inschrijfformulier op de oude site http://www.udi-sos.nl.

Inschrijfgeld is (volgens de site) € 20,50 en inschrijving is pas definitief als er betaald is.
Hoewel er (volgens de voorzitter) nog bepaald moet worden wanneer de inschrijving start, werkt alles al.

Dus zou ik zeggen: niet te lang wachten met denken. Wie mee wil doen, kan denk ik beter inschrijven, voordat de plekken vergeven zijn.

De route is klaar: 3 lussen van resp 20-40-20 km met op 20 en 60 km een cafe-rust (consumpties eigen rekening) op de startlocatie en op 10-30-40-50-70 km een binnen rust (met toiletgelegenheid) in garage, bollenschuur of kantine (met verzorging).
Ilonka1
W4W Super Freak
W4W Super Freak

Bericht door Ilonka1 »

herwin schreef:En de zeslandencup snelwandelen, al zal die maar bij heel weinig mensen op de agenda staan
Die stond zelfs niet bij mij in mijn agenda.... (terwijl Blokker er wel in stond). Hoe kom jij aan dit datum? Of heb ik iets gemist?
Ilonka1
W4W Super Freak
W4W Super Freak

Bericht door Ilonka1 »

Ilonka1 schreef:
herwin schreef:En de zeslandencup snelwandelen, al zal die maar bij heel weinig mensen op de agenda staan
Die stond zelfs niet bij mij in mijn agenda.... (terwijl Blokker er wel in stond). Hoe kom jij aan dit datum? Of heb ik iets gemist?
Inmiddels deze data gevonden in het overzicht van Frank.... Ik had dus niet goed opgelet....
Plaats reactie

Terug naar “Kennedymarsen in juni”