Heuptasjes voor kinderen
Moderators: Moderators, Beheerders
- Leonard
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 46
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 10.037
- Aantal N4D volbracht: 10
- Volgende wandeltocht: GR5A
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
Heuptasjes voor kinderen
Dit jaar debuteert mijn dochter op de 30 en ik zoek voor haar een heuptas waar twee drinkflessen/bidons in passen. Ik heb twee van die heuptassen liggen, maar beide zijn voor haar te wijd. Ik ben dus op zoek naar een heuptas voor kleine taille, maar met ruimte voor 2 bidons. De meeste heuptassen zijn voor volwassenen of hebben een paar van die kleine waterflesjes waar je niets aan hebt. Weet iemand waar ik voor zo'n heuptasje kan slagen? Heb zelf een paar jaar terug o.a. de kleine variant van Deuter gekocht tijdens de 4daagse in de stand van Lowa omdat ik zelf een slank postuur heb, maar ook die heuptas is voor mijn dochter te ruim.
- Cobie
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 65
- Afstand 2025: 4x50
- Kilometers gelopen: zat
- Aantal N4D volbracht: 14
- Kennedymarsen volbracht: 7
- Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Re: Heuptasjes voor kinderen
Ik zag op de website van de 4Daagse deze staan: 4Daagse deuter Heuptas Pulse Five € 29,95
Met ruimte voor twee flessen en, zo te zien, verstelbare banden. En dan staat er ook nog een tof 4Daagse logo op
https://webshop.4daagse.nl/nl/deuter-4d ... apaya/2470
Met ruimte voor twee flessen en, zo te zien, verstelbare banden. En dan staat er ook nog een tof 4Daagse logo op
https://webshop.4daagse.nl/nl/deuter-4d ... apaya/2470
- LOopmans
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 36
- Kilometers gelopen: ~10000
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 5
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Even op de site van mijn (bijna) plaatselijke outdoorwinkel gekeken, en daar hebben ze bijvoorbeeld deze. Lijkt op de foto wellicht redelijk compact, maar er staat afmeting 38x22x10 bij en dat klinkt misschien weer aan de grote kant dus ik weet het niet zeker.
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 66
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Volgende wandeltocht: Tussen Zand en Slik
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Ff lekker shoppen in een outdoorwinkel.Leonard schreef:Dit jaar debuteert mijn dochter op de 30 en ik zoek voor haar een heuptas waar twee drinkflessen/bidons in passen. Ik heb twee van die heuptassen liggen, maar beide zijn voor haar te wijd. Ik ben dus op zoek naar een heuptas voor kleine taille, maar met ruimte voor 2 bidons. De meeste heuptassen zijn voor volwassenen of hebben een paar van die kleine waterflesjes waar je niets aan hebt. Weet iemand waar ik voor zo'n heuptasje kan slagen? Heb zelf een paar jaar terug o.a. de kleine variant van Deuter gekocht tijdens de 4daagse in de stand van Lowa omdat ik zelf een slank postuur heb, maar ook die heuptas is voor mijn dochter te ruim.
Stukje voorpret.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Marko

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 32.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Barendrecht is het geworden?LOopmans schreef:mijn (bijna) plaatselijke outdoorwinkel
- LOopmans
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 36
- Kilometers gelopen: ~10000
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 5
- 100+ wandelingen: 2
Haha, nee zo bedoel ik het nog niet..Marko schreef:Barendrecht is het geworden?LOopmans schreef:mijn (bijna) plaatselijke outdoorwinkel
- Tigelu

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Je hebt een pb’tjeLeonard schreef:Dit jaar debuteert mijn dochter op de 30 en ik zoek voor haar een heuptas waar twee drinkflessen/bidons in passen. Ik heb twee van die heuptassen liggen, maar beide zijn voor haar te wijd. Ik ben dus op zoek naar een heuptas voor kleine taille, maar met ruimte voor 2 bidons. De meeste heuptassen zijn voor volwassenen of hebben een paar van die kleine waterflesjes waar je niets aan hebt. Weet iemand waar ik voor zo'n heuptasje kan slagen? Heb zelf een paar jaar terug o.a. de kleine variant van Deuter gekocht tijdens de 4daagse in de stand van Lowa omdat ik zelf een slank postuur heb, maar ook die heuptas is voor mijn dochter te ruim.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Leonard
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 46
- Kilometers gelopen: 10.037
- Aantal N4D volbracht: 10
- Volgende wandeltocht: GR5A
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
Dank, ik heb inmiddels mijn oude heuptas van de vorige hoofdsponsor kunnen repareren. Die had zo'n systeem wat je de boel dankzij een rit naar voren kon halen, maar hoe meer mogelijkheden een heuptas heeft, hoe meer er stuk kan gaan. Nu zitten de vakjes vast aan de achterkant, maar is de heuptas wel weer bruikbaar. En dankzij mijn tengere postuur past deze tas ook om haar middel in de krapste stand, dus voor nu zijn we geholpen
. Dank iedereen voor het meedenken!