Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Toon
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 237
Lid geworden op: 01 dec 2014, 14:53
Leeftijd: 77
Afstand 2025: 1357
Kilometers gelopen: 66000
Aantal N4D volbracht: 51¼
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
Locatie: Huissen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Toon »

Spatoes schreef:
Toon schreef:Dag 4 Barchemse 4daagse.Deze dag wordt gestart met de Kale berg gevolgd door de Lochemse berg.
verder afwisselend gevolgd over landweggetjes, bospaden en verharde wegen.
Het ommetje van de 30 km. t.o.v. de 20 km. is echt mooi te noemen.
In Barchem houden ze zich meer aan de opgegen afstand dan Nijmegen max. 1 km. verschil .
Vanmorgen met motregen vertrokken en dat zeker 15 km. volgehouden.
Bij binnenkomst was het gelukkig droog.
Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
Toon en 'mevrouw Toon': gefeliciteerd! Klaar voor "Nijmegen"!
Dank je wel en klaar voor de 4daagse Nijmegen het hele jaar door.
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2979
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Jeltsje schreef:Pechvogel :( maar neem je tijd, hoe lastig dat ook is.
Ja LDW/Coert: gun je jezelf rust. Sterkte en beterschap.
Gebruikersavatar
postmuts
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1199
Lid geworden op: 01 okt 2010, 19:37
Leeftijd: 62
Afstand 2025: niet
Loopnummer 2025: niet
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Locatie: Hippolytushoef

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door postmuts »

Jeltsje schreef:Pechvogel :( maar neem je tijd, hoe lastig dat ook is.
Jeetje Coert dat is balen, sterkte met het nemen van je rust, dat zal lastig wor den voor jou :-((
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

LDW schreef:Gisterenavond begonnen aan de Kennedymars in Someren: zoals bekend 80 km.

....

Vanavond bij de masseuse op de tafel gelegen: de enkel is inderdaad flink beschadigd.
Ik mag er circa 12 weken geen serieuze inspanning mee verrichten .

'Nijmegen' zou ik toch al niet doen, omdat bij ons de scholen nog geen vrij hebben.
Maar nu komt zelfs Nijmegen - Rotterdam 'in gevaar'.....

Nu eerst maar 'rust' nemen - voor zover (ik) dat kan...
Dat is balen, Coert. En zoo moeilijk. Verstandelijk weet je het wel, maar het hart wil zo graag.... Ik wens je sterkte in deze en hoop dat het lukt je ongeduld in toom te houden en idd niet te belasten (ook niet om even te proberen of het al beter word...)
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Erik1960
Frequente W4W'er
Frequente W4W'er
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 jul 2015, 22:40
Leeftijd: 57
Afstand 2025: 40
Loopnummer 2025: 40-F-353
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Locatie: Lochem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Erik1960 »

Toon schreef:Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
Ik moest dit jaar de eerste dag overslaan, de andere 3 dagen liep ik de 30 km. Leuk om een vierdaagse rond mijn eigen woonplaats te lopen: je komt nog eens ergens :-)

Dit jaar enkele zeer geslaagde aanpassingen in het parcours, waardoor de pracht van de omgeving beter tot zijn recht komt.
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Corne92 schreef:Vanmiddag een Groende Wissel Noord-Holland wandeling gelopen, namelijk die van Bloemendaal. Afstand exact 20 kilometer.

Bij station Bloemendaal had ik mijn auto neergezet, waar ook het startpunt van deze wandeling was. Via een stukje Bloemendaal gaat het de Kennemerduinen in. Van de Oosterplas ging het via kronkelende, heuvelachtige en zanderige paadjes naar het Vogelmeer (ontzettend mooi uitzicht, zie foto's), om vervolgens richting Parnassia aan Zee te gaan. Daar heb ik genoten van een cappuccino met appelgebak :-) Vanaf daar ging het over een stukje strand, om vervolgens via de duinpaadjes weer richting Bloemendaal te lopen.

Onderweg het nodige wild gezien. De Schotse Hooglanders, Koningspaarden rondhuppelende konijntjes, en de nodige vogels. Bij Parnassia zelfs zeer brutale musjes die al bijna aan de appeltaart begonnen voor ik het kon :-8 Het weer was erg goed, de zon kwam er goed doorheen. Wel een flinke bries, vooral op het strand natuurlijk. Voor de liefhebber van een wat pittiger onverhard tochtje een echte aanrader.
Lijkt me een hele mooie route. Dat Vogelmeer in het duingebied ken ik van de 30 van Zandvoort, ik ben daar dit jaar (en ook vorig jaar) omheen gelopen, zeer fraai meer vind ik!
Je komt hier inderdaad veel grote grazers tegen, alleen zijn het geen Koningspaarden maar Konikspaarden. ;-)
Gebruikersavatar
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1682
Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Locatie: Tilburg

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Wil1956 »

LDW schreef:Vanavond bij de masseuse op de tafel gelegen: de enkel is inderdaad flink beschadigd.
Ik mag er circa 12 weken geen serieuze inspanning mee verrichten .

'Nijmegen' zou ik toch al niet doen, omdat bij ons de scholen nog geen vrij hebben.
Maar nu komt zelfs Nijmegen - Rotterdam 'in gevaar'.....
Jammer Coert. Toen wij jou spraken in Helmond leek het niet zo ernstig te zijn maar dit is andere koek! Sterkte met het herstel.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Bertus heeft vorig weekend in Amersfoort de Tweedaagse gelopen. Vanwege een hoofdpijn die me de hele vorige week in de weg zat heb ik niets aan de foto's kunnen doen. Nu heb ik dag 1 klaar en ga zo snel mogelijk verder met dag 2. Veel plezier: https://myalbum.com/album/wgrATmoV5lAO
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Sorry dat het nog even duurde, maar ook dag 2 van de Amersfoortse tweedaagse is nu ingeplakt. Bertus had ondanks de regen toch heel wat foto's gemaakt, dus het is geen al te dun albumpje geworden ;-) https://myalbum.com/album/46FmJQSDSrRT
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2987
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

geeft niks trudy bijde albums Zijn weer om te genieten :clap:
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Ronald1947
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Berichten: 143
Lid geworden op: 09 jul 2016, 09:37
Leeftijd: 77
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 19300
Aantal N4D volbracht: 24
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Ronald1947 »

Truitje schreef:Bertus heeft vorig weekend in Amersfoort de Tweedaagse gelopen. Vanwege een hoofdpijn die me de hele vorige week in de weg zat heb ik niets aan de foto's kunnen doen. Nu heb ik dag 1 klaar en ga zo snel mogelijk verder met dag 2. Veel plezier: https://myalbum.com/album/wgrATmoV5lAO
Bedankt voor het plaatsen van de link. Je loopt zo in gedachte de 2daagse weer. Op naar volgend jaar.
Met vriendelijke groet,
Ronald
Gebruikersavatar
postmuts
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1199
Lid geworden op: 01 okt 2010, 19:37
Leeftijd: 62
Afstand 2025: niet
Loopnummer 2025: niet
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Locatie: Hippolytushoef

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door postmuts »

Vandaag laatste rondje post gelopen.....nu 3 weken vakantie :-)%%
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2987
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Boktwee schreef:Vandaag de Kerkdorpentocht (zondagse variant) gelopen vanuit Wijchen. Alvast sfeer gesnoven en parcours verkend van de tweede en vierde dag. Verslag is weer gemaakt en te lezen door op deze linkte klikken.
ik heb je niet gezien :(
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
qltel
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Berichten: 664
Lid geworden op: 13 mar 2017, 09:47
Leeftijd: 57
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Locatie: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door qltel »

Boktwee schreef:Vandaag de Kerkdorpentocht (zondagse variant) gelopen vanuit Wijchen. Alvast sfeer gesnoven en parcours verkend van de tweede en vierde dag. Verslag is weer gemaakt en te lezen door op deze linkte klikken.
Ik heb gisteren de zaterdag-variant (20Km) gelopen. Vandaag de Kolpingmars (25)
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
Gebruikersavatar
LOopmans
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 feb 2015, 11:00
Leeftijd: 36
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: ~10000
Aantal N4D volbracht: 13
Kennedymarsen volbracht: 5
100+ wandelingen: 2
Merk wandelschoenen: Hanwag

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door LOopmans »

Altijd leuk om verhalen te lezen en fotoos te kijken. :y:

Zelf vandaag een eigen rondje, of nou ja, meer een lijn van punt naar punt, gelopen. De laatste kilometers voordat 'het' moet gebeuren. Niks overdreven, maar toch nog een steenworp meer dan 14km. En dat is toch even een lekker loopje.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”