Berend-Botje schreef:Gisteravond samen met Mw. Botje "slecht" 9 km over het Stoutenburgerpad.
Eem mooi klompenpad van 10km onder de rook van de keistad, "nieuw natuur" in de Schammer en Bloeidaal, waar het ons opviel hoe snel de natuur zich weer kan herstellen. 2 weken geleden liepen we hier ook en was het dor en doods, nu alweer frisse groen (uitzonderingen daar gelaten)
Vervolgens over Stoutenburg, waar we nog een km hebben afgesneden

om daarna via de Engweg weer bij onze fietsen uit te komen
Romantisch Berend: "Klompenpad", "een km afgesneden"... klinkt als met mevrouw Botje de bosjes in.

Moet even denken aan dat mooie versje van Toon Hermans:
Twee fietsen lagen in het gras,
hun stangen omhelsden elkaar.
Even verder op lag het vrijende paar.
Een agent kwam langs, maar hij liet ze
Hij dacht: “Dat zijn zeker die twee van die fietsen.”
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.